c0zmin Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) Salut, am o problema destul de urata cu gpz-ul... rece nu porneste decat impins si nu tine relantiul deloc(cum iau mana de pe acceleratie moare instantaneu).La cald porneste cu acceleratia trasa, se tureaza bine dar treaba cu relantiul e aceiasi. Am curatat toate jicloarele din carburatoare si nu s-a vazut nici o diferenta. Precizez ca, carburatoarele sunt sincronizate recent si nu-mi uda bujiile deloc(chiar de-i dau la automat pana nu mai poate bateria) Mai este ceva de curatat pe langa jicloare ? Sau problema este din alta parte ? Editat Septembrie 18, 2009 de c0zmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 (editat) Salut, am o problema destul de urata cu gpz-ul... rece nu porneste decat impins si nu tine relantiul deloc(cum iau mana de pe acceleratie moare instantaneu).La cald porneste cu acceleratia trasa, se tureaza bine dar treaba cu relantiul e aceiasi. Am curatat toate jicloarele din carburatoare si nu s-a vazut nici o diferenta.Precizez ca, carburatoarele sunt sincronizate recent si nu-mi uda bujiile deloc(chiar de-i dau la automat pana nu mai poate bateria) Mai este ceva de curatat pe langa jicloare ? Sau problema este din alta parte ? Mai verifica si debitul de benzina,daca e ok.Schimba bujiile si verifica filtrul de aer.Daca nu merge nici asa masoara compresia sa ai o idee ce e pe acolo.Daca e diferenta mare intre pistoane ai probleme la supape(uzura mare) si poate si la segmenti. Editat Septembrie 19, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Ai incercat sa maresti relantiul? Sub rezervor, intre carburatoare, ai robinetul care face asta. Ai acces la el prin partea stanga a motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Septembrie 19, 2009 Autor Share Postat Septembrie 19, 2009 (editat) Mai verifica si debitul de benzina,daca e ok.Schimba bujiile si verifica filtrul de aer.Daca nu merge nici asa masoara compresia sa ai o idee ce e pe acolo.Daca e diferenta mare intre pistoane ai probleme la supape(uzura mare) si poate si la segmenti. debitul e ok, bujiile sunt noi. Compresia am sa o masor dar nu cred ca are ceva pt ca am reusit sa sincronizez carburatoarele(acum 1000 km cand tinea relantiul)... Mesaj completat Ai incercat sa maresti relantiul? Sub rezervor, intre carburatoare, ai robinetul care face asta. Ai acces la el prin partea stanga a motocicletei. da... il maresc si nu tine relantiul decat la 3000 rpm... si nu prea scade acceleratia(se deschid prea mult clapetele) Editat Septembrie 19, 2009 de c0zmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 debitul e ok, bujiile sunt noi. Compresia am sa o masor dar nu cred ca are ceva pt ca am reusit sa sincronizez carburatoarele(acum 1000 km cand tinea relantiul)...Mesaj completat da... il maresc si nu tine relantiul decat la 3000 rpm... si nu prea scade acceleratia(se deschid prea mult clapetele) Trage aer fals poate pe undeva.Vezi toate etansarile in zona carburatoarelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Septembrie 19, 2009 Autor Share Postat Septembrie 19, 2009 Trage aer fals poate pe undeva.Vezi toate etansarile in zona carburatoarelor... o sa studiez si chestia asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Nu e de la baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Septembrie 19, 2009 Autor Share Postat Septembrie 19, 2009 am descoperit problema... magnetii cazuti de pe rotor(tipic gpz)... va multumesc pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 am descoperit problema... magnetii cazuti de pe rotor(tipic gpz)... va multumesc pentru sfaturi http://www.electrexworld.co.uk/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.