Sari la conținut

Problema pornire+relanti


c0zmin
 Share

Postări Recomandate

Salut, am o problema destul de urata cu gpz-ul... rece nu porneste decat impins si nu tine relantiul deloc(cum iau mana de pe acceleratie moare instantaneu).La cald porneste cu acceleratia trasa, se tureaza bine dar treaba cu relantiul e aceiasi. Am curatat toate jicloarele din carburatoare si nu s-a vazut nici o diferenta.

Precizez ca, carburatoarele sunt sincronizate recent si nu-mi uda bujiile deloc(chiar de-i dau la automat pana nu mai poate bateria)

 

 

Mai este ceva de curatat pe langa jicloare ? Sau problema este din alta parte ?

Editat de c0zmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o problema destul de urata cu gpz-ul... rece nu porneste decat impins si nu tine relantiul deloc(cum iau mana de pe acceleratie moare instantaneu).La cald porneste cu acceleratia trasa, se tureaza bine dar treaba cu relantiul e aceiasi. Am curatat toate jicloarele din carburatoare si nu s-a vazut nici o diferenta.

Precizez ca, carburatoarele sunt sincronizate recent si nu-mi uda bujiile deloc(chiar de-i dau la automat pana nu mai poate bateria)

 

 

Mai este ceva de curatat pe langa jicloare ? Sau problema este din alta parte ?

Mai verifica si debitul de benzina,daca e ok.Schimba bujiile si verifica filtrul de aer.Daca nu merge nici asa masoara compresia sa ai o idee ce e pe acolo.Daca e diferenta mare intre pistoane ai probleme la supape(uzura mare) si poate si la segmenti.

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai verifica si debitul de benzina,daca e ok.Schimba bujiile si verifica filtrul de aer.Daca nu merge nici asa masoara compresia sa ai o idee ce e pe acolo.Daca e diferenta mare intre pistoane ai probleme la supape(uzura mare) si poate si la segmenti.

 

 

debitul e ok, bujiile sunt noi. Compresia am sa o masor dar nu cred ca are ceva pt ca am reusit sa sincronizez carburatoarele(acum 1000 km cand tinea relantiul)...

Mesaj completat

Ai incercat sa maresti relantiul? Sub rezervor, intre carburatoare, ai robinetul care face asta. Ai acces la el prin partea stanga a motocicletei.

 

da... il maresc si nu tine relantiul decat la 3000 rpm... si nu prea scade acceleratia(se deschid prea mult clapetele)

Editat de c0zmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

debitul e ok, bujiile sunt noi. Compresia am sa o masor dar nu cred ca are ceva pt ca am reusit sa sincronizez carburatoarele(acum 1000 km cand tinea relantiul)...

Mesaj completat

 

 

da... il maresc si nu tine relantiul decat la 3000 rpm... si nu prea scade acceleratia(se deschid prea mult clapetele)

Trage aer fals poate pe undeva.Vezi toate etansarile in zona carburatoarelor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...