quickisdeadly Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 N-ai citit cu atentie partea cu pretul de pe pagina dinainte. pardon, my bad. dar nici 32000 de euro nu e un pret care sa te incalzeasca fata de ce poti gasi la banii aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Aoleu,ce HD Rocker,customizat,asa,pe sufletul meu,imi iau la banii astia...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 eu un knucklehead ceva, cu putin noroc chiar 2 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Eu nu inteleg de ce se comenteaza cand sunt o gramada de motociclete extrem de scumpe: Desmosedici, Agusta ... Mai ales ca nu intentionati sa cumparati... Deci el e producatorul, el stabileste valoare pentru marfa sa. Nu iti convine... nu cumperi. Discutiile "de banii astia imi luam nu stiu ce" mi se par fara rost cand oricum nu ai acei bani. Cat timp exista CERERE, va exista si OFERTA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 pai nu se vorbeste de agusta si desmo pt ca e sectiunea de chopper/custom/cruiser. si toti de pe topicu asta incearca sa evidentieze cat de deplasat e pretu. e doar o parere si pt asta e forum, daca am fi toti pe cumparatelea n-ar exista forum, ar exista numai dealeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Go-Getter Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Dupa ce vechea companie daneza Nimbus si-a incetat activitatea in anul 1959, Uffe Lauge Jensen este omul care a readus Danemarca pe lista producatorilor de motociclete, infiintand o noua companie cu sediul si fabrica in localitatea Gedved near Horsens. Jensen are mai multi ani la activ de cand se ocupa cu reconditionari si custom moto, insa abia acum s-a decis sa faca marele pas spre a construi motociclete, ce-i drept in serii limitate. Danezul a trebuit sa se lupte cu autoritatile din aceasta tara pana cand a putut sa-si desfasoare activitatea intr-un cadru legal, modelele ce vor iesi de pe poarta sa urmand sa indeplineasca normele de poluare Euro3. Pentru inceput, Uffe Lauge Jensen isi va indrepta atentia asupra fabricarii unor motociclete de lux, propulsate de motoare cu doi cilindri in V si racite cu aer, pretul unui singur model putand urca pana la 60.000 de euro. Lauge Jensen via Motoflash Iti ste clar ca un om, care foloseste piese de catalog si nu le produce singur, cam greu poate fi numit producator de motocilcete, ci ar fi mai bine sa-i spunem asamblator de motociclete. Adevarul e ca omul vrea sa faca un zlot si a venit cu o idee. Bravo lui. Motocicleta nu are nimic special, poate fi asamblata de oricine are habar, unelte, ceva maruntis si acces la piese de catalog. Ideea, la fel, nu are nimic special in ea, fiind suficienti cei care au facut si fac asa ceva. Nu vad motivul extazierii la "creatiile" astuia, tinand cont de faptul ca sunt customizers care-l halesc la micul dejun, din toate punctele de vedere. Beats me... Mesaj completat LE: sincer, incepe sa ma sece cusomizing-ul asta la colt de strada. Apar astia, ca ciupercile dupa ploaie si rar cate unul cu ceva original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.