Sari la conținut

quickisdeadly

INACTIV
  • Număr conținut

    60
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    quick_is_deadly

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki Estrella RS
  • Numar Moto
    if 03 hxm
  • Club
    lonesome cowboy bill

quickisdeadly's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salutare. ma tot bate gandul demult sa imi iau un motor cu atas (trebuie carat si cainele cumva) si m-am oprit la dnepr. am gasit un mt11. despre el pe net am citit ca nu e cea mai fiabila - mt9 ziceau ei ca e. in rest, am mai intrebat incolo si incoace si mi-au zis multi ca motoru nu are o etansare ca lumea si are scurgeri, ca te poate lasa in mijlocul drumului si asa mai departe. pe aici am citit ca piesele facute recent sunt cam proaste. vreau ceva mai multe informatii din experientele voastre. ca idee, as vrea sa fie calul meu de bataie cam un an adica zilnic 30-50 km, in weekend drumuri si mai lungi, desi nu in fiecare weekend.
  2. si din virago merge la fel de bine un custom dupa ochiu' meu. adica ambele au silueta de sportster. ce-mi place mai mult la virago e ca are 2 amortizoare pe spate. si aripa de pe spate arata mai bine la virago, da' oricum se poate face o modificare. in orice caz, o sa ramana shadow si o sa caut in 5 trepte, da' stie cineva din ce an s-au bagat 5 trepte la ea? pe net am vazut pe unele site-uri ca deloc dar vorbeau de vlx, pe altele scria ca din 96 au bagat si a 5a treapta.
  3. Da, nu stiu exact care e cronologia legata de cutia de viteze.pe net am gasit mai multe variante.
  4. salut! ma gandesc sa-mi schimb motorul in viitorul apropiat si am ramas intre honda shadow 600 si virago 535. la virago nu imi place faptul ca n-are cadru in fata sub jug. la shadow imi place cam tot ca design. din ce am citit in reviewuri in schimb, virago castiga. ah, inca o chestie care mi se pare ciudata la shadow e ca are 4 trepte. de ce? la viteze mari (120-130) consuma mai mult si se tureaza urat? doar modelele mai vechi au 4 trepte sau toate? merci.
  5. pai nu se vorbeste de agusta si desmo pt ca e sectiunea de chopper/custom/cruiser. si toti de pe topicu asta incearca sa evidentieze cat de deplasat e pretu. e doar o parere si pt asta e forum, daca am fi toti pe cumparatelea n-ar exista forum, ar exista numai dealeri
  6. pardon, my bad. dar nici 32000 de euro nu e un pret care sa te incalzeasca fata de ce poti gasi la banii aia.
  7. eu treaba cu XR1200 nu o vad ca un naked pt europeni facut de harley. e pur si simplu flat track revival.
  8. mi se pare de prost gust 60 000 de euro pt o motocicleta. adica pana si indian chiefu de anu trecut care e tot in editie limitata se invarte pe la 30 000. si scrie indian pe el nu uffe i-don't-care-what
  9. daca nu ma insel, intre vn si en e o diferenta de aproape 40 kg. apropo de inaltime, cum un om de 178 e prea inalt pt un tip de motocicleta?deja chestia asta cu "prea inalt" mi se pare stereotipica pe sectiunea asta a forumului. daca ar trebui un om de 178 sa se uite la inaltime in comparatie cu motoru, ar trebui sa se uite ca nu cumva sa fie saua prea inalta, nu ca nu cumva sa nu incapa pe el. am vazut oameni de peste 180 pe maraudere de 250 si nu le ajungea niciun fel de genunchi in gat. eu as merge pe en pt ca e mai usor, in schimb nu sunt un mare fan al modelului 96. daca ar fi dupa looks atunci vn.
  10. merci pt raspunsu foarte documentat. am vazut ca si vlxu ala de prin 2002 tot 4 trepte are.
  11. ma tot invart de cateva zile pe siteuri de specificatii pt vt 600 si vad ca pe unele scrie ca are 4 viteze, pe altele ca unele modele au 5 viteze. ma lamureste cineva?
  12. exact de-asta o vand, dar cand vine unu care nu vrea nici sa cumpere nici sa faca schimb si imi zice ca am o "dracie" vad cam rosu in fata ochilor.
  13. ar trebui sa fie o diferenta de pret sensibila intre asta si un sportster, dar cum si shadowu actual e cu vreo 500 de euro mai scump ca 883 low, nu as fi surprins daca prostia asta s-ar apropia de un 1200 ca pret.
×
×
  • Creează nouă...