Sari la conținut

Schimbare toba stoc cu toba sport


Neutral
 Share

Postări Recomandate

Cred ca deja ar trebui sa fie inchis acest topic,nu stiu de ce m-am apucat eu sa intreb aici si nu ma duc eu la un adevarat mecanic sa intreb,in afara de cativa baieti mai priceputi doar adunatori de posturi si gargara .

 

Ce efect doppler si alte alea,ma doare in (cuvant urat)de faptul ca pensionarii si oamenii ursuzi sunt deranjati de sunetul tobei mele,daca unii ca tine Corleone prefera sa stea in coloana si sa inghita toate noxele conservelor care nu iti fac loc sa treci eu am grija ca si daca nu vor tot ma bag printre ei si te asigur ca eu nu am patit ca tine pana acum,probabil tie iti e frica sa te bagi.

 

ROG ADMINUL SA INCHIDA ACEST TOPIC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca m-am mutat la etajul 10. Nu mai aud niciun fel de motocicleta cocalariceasca. Si, btw, daca turezi motorul ca sa ti se faca loc, atunci chiar esti cocalar. E un privilegiu, nu un drept. Ia-l ca atare.

 

And don't get me started on this...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca m-am mutat la etajul 10. Nu mai aud niciun fel de motocicleta cocalariceasca. Si, btw, daca turezi motorul ca sa ti se faca loc, atunci chiar esti cocalar. E un privilegiu, nu un drept. Ia-l ca atare.

 

And don't get me started on this...

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai zmeilor eu pana la urma nu inteleg de ce v-ati luat motocicleta daca mergeti cu ea ca si cu caruta?! Poti sa mergi si preventiv si sportiv in acelasi timp fara nicio problema! E mult mai bine mai ales in oras cu o toba sport si intradevar te faci auzit, iar ptr cel care zicea ca sunetul se propaga doar in spate ii zic decat ca e un mare prost, mai uita-te pe strada si vei auzi motocicletele cu mult inainte de a le vedea asa ca ciocu mic daca in cap nu ai nimic, iar tu nici macar nu stii ce e efectul doppler mai baiatule. In afara de aberatii ceva inteligent nu stiti sa scrieti! Mai puneti mana pe o carte ceva sa va documentati!

 

Iar acum ontopic intradevar se fac reglaje in cazul in care schimbi toba si eventual filtrul de aer ptr a optimiza functionarea motorului, la carburatie se poate face un reglaj al carb iar la injectie un power commander cu o mapa adecvata isi face toti banii si da un plus de cativa caluti care chiar se simt. Cel mai indicat ar fi sa se faca reglajele pe un stand dyno.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...