morpheus Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Asa ca fapt divers, cam cati km tine un lant nou? Spalat/Gresat corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mercury Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Simptome si constatari de necunoscator: Lantul are o "burta" oarecare, jocul normal. Daca invart putin roata spate jocul asta se face mai mare, respectiv mai mic, dar flagrant. Adica la modul ca daca intr-o anume pozitie a rotii are un joc de 4-5 cm, in alta nu are aproape deloc. In mers, la viteze mici motocicleta se... "hatzana" cumva, se batzaie inainte in socuri (blande). Ei, am stat linistit cu gandul ca-mi voi lua un nou kit de lant si gata. Pana cand in seara asta am aflat de la cineva care a avut aceeasi problema, cum ca ar fi din cauza ca rotile nu calca drept, adica una pe urma celeilalte. M-am uitat la ea din fata, nimic. Merg fara maini... kilometrii (am inteles ca si asa se poate verifica. sau nu?). Ori merge "drept", ori ma caut la ochi, ori nu e asta? Ce e? Multumesc. Cam aceleasi simptome le are si kawa-ul meu... "Hatzanatul" e chiar enervant uneori. Inspectand mai meticulos lantzul, am descoperit doua zale blocate. Adica se misca greu si putin in jurul axului care le uneste... Am folosit si spray de curatzat (chiar destul de mult!) si tot nu am reusit sa le fac sa se miste mai usor. Parerea mea e ca hatzanatul si diferenta destul de mare intre "burta" pe care o are lantul in diferite pozitii ale rotzii e de la aceste zale blocate. In sensul ca atunci cand zalele sunt pe foaia de la cutie (care e destul de mica) nu permit o asezare perfecta a lantului pe aceasta. Cam acelasi lucru se intampla si pe pinionul de la roata, dar acesta, fiind mai mare permite o oarecare asezare mai buna a lantului (chiar daca nu perfecta). De asemenea, la iesirea de pe pinionane, aceste zale nu isi revin complet una in continuarea celeilalte la 180 de grade (tot din cauza faptului ca miscarea in jurul axului/nitului care le leaga este impiedicata). De aici, cred eu rezulta si balansul lantzului (pe cric, in viteza 1, burta lantului se balanseaza mai mult decat e normal, am impresia)... Intrebarea mea e, cum as putea debloca acele zale? Deocamdata nu pot achizitziona unul nou (asta ar fi bineinteles cea mai potrivita solutzie pentru aceasta problema)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 (editat) Sar shi eu c'o 'ntrebare ca nu ma lasa paranoia sa dorm Vreau sa schimb lantzu' pt k mi se pare cam uzat shi are shi o diferentza de joc(burta) aprox 2cm intre 2 zone de pe el . Intrebarea este dak e cazul sa'l schimb avand in veder k mai am 3 liniutze de reglaj la intinzatoare (cred ca 8 sunt toate..). Chestia cu masuratul intindetii maxime pe cei 21 de pini e tare relativa (masuratoarea ma refer) am incercat de 3 ori cu shubleru' shi am masurat 3 valori diferite - oricum mai ramane cam 1-1.3 mm pana la intinderea max din carte..dar dak am masurat aiurea De fapt intrebarea e poate sa ajunga la intinderea maxima(aia din carte) chiar dak la intinzatoarele mai e loc de intins ? Deci il schimb sau mai mere ? Rugaminte: Sa raspunda doar cine se pricepe sau are habar cat de cat. Merci anticipat ! Editat Iulie 19, 2006 de AlexLau_81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Rugaminte: Sa raspunda doar cine se pricepe sau are habar cat de cat. se pare ca daca ai facut aceasta precizare timp de doi ani nimeni nu ti-a mai raspuns. totusi, pt ca sunt acum eu in aceeasi situatie, va rog sa va dati cu parerea chiar daca nu va pricepeti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.