Sari la conținut

AlexLau_81

Membru
  • Număr conținut

    238
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    alexlau_81

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2004
  • Numar Moto
    B

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GS500 x 2
  • Interests
    Lucrurile vesnice..

AlexLau_81's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Deja culmea!!! Sa comentezi la o crima pe trecerea de pietoni cu suta la ora ca "daca" si "cine" e de vina - e ca si cum ai comenta despere un trirst care trece pe rosu si zdrobeste un motociclist...ca "daca o fi de vina tiristul sau nu" sau daca se asigura motociclistul si nu trecea pe verde prin intersectie fara sa se asigure... Deveniti aberanti incecand sa justificati "suta" la ora pe trecerile de pietoni...normal ca pietonii sunt de vina ca merg incet pe jos, si motociclistii merg incet pe jos, si familiile lor cand nu sunt pe motor traverseaza incet pe trecerile de pietoni. Poate o fi primaria de vina ca nu le-a facut pasarele ca sa poata traversa peste smecherii cu shalpi pe motoare..si voi aberati de pieton! PE TRECERE!
  2. Confirm si eu cele spuse mai sus, vazute la fata locului. Intr'un accident in care motorul e facut praf si se rupe o punte spate de conserva trageti voi concluzia daca fierul s'a rupt ce se putea intampla cu motorista daca nu o pazea Dumnezeu.. Atentie paranoica si reduceti viteza la apropierea de intersectii, se pare ca un alt conservar i'ar fi dat flasuri celui cu dacia sa se bage, nicunul nevazand motorul venind, dacia s'a bagat dar n'a apucat sa treaca motorul fiind ori prea aproape....ori prea rapid. Insanatosire completa!
  3. Conform martor ocular: accidentul s-a produs la trecerea de pietoni de la statia Costache Stamate(cred ca s.m.) Conservele au oprit la trecere, inclusiv un autobuz, iar moto a venit cu viteza pe banda 3 si in incercarea de a evita o fata pe trecerea de pietoni a virat brusc spre refugiu."Pilotul" am inteles ca a sarit oarecum de pe motor <care s'a facut praf in refugiu> si apoi singur s-a ridicat si a mers pe propriile picioare sa dea declaratii. De data asta fara victime!
  4. Cred ca intrebarea a fost oarecum curiozitate simpla: pana unde se poate incinge fara sa crape in timp indelungat in functionare si de cealalta parte daca se mantine temperatura prea joasa..afecteaza cumva functionarea ? Acum e tare de discutat la motoarele racite doar cu aer sau ulei, eu am avut 2 Suzuki GS500 si vara cred ca se incingeau in jur de 200 de grade(nu am masurat dar dogorau grav de tot) am incercat sa le menajez cat mai mult in trafic fara forja chiar subturat uneori...dar ma gandesc totusi...daca le forjam pana unde ar fi rezistat?
  5. Saracul de el...l'am vazut in Branesti cu cateva minute cred inainte de tragedie avea echipament...gonea spre centura apoi l'am vazut din nou gonind in sens invers...avea viteza si mergea cu motorul turat...inevitabilul s'a produs in cele din urma!Din pacate nimeni nu mai poate face nimic pentru el acum...pe mine m'a cutremurat, astazi am vazut un om in viata cat se poate de activ si vioi, iar seara...e mort.
  6. @alfa Nu fii invidios, fa'ti si tu topicul tau ca e gratis! Si pe viitor daca nu poti intelege ceva, accepta si impaca'te cu ideea...doar sunt diferite IQ'urile pe planeta ce sa'i faci...? P.S. Am pe acasa un manual de "citire"...clasa a V-a.
  7. inca deschis topicul... nu v'a ajuns deja? C E M A I V R E T I ??? macar de'ar invata vreunu' ceva din ce se scrie aici.... sau fiecare invata din propriul topic...?
  8. Oameni buni: 1.martori se gasesc...nu e problema...cati vor avocatii atatia se pot aduce...nu zic decat atat: a fost multa lumea acolo...si pe langa asta as mai adauga celebra: "prietenii stiu de ce" 2.din posuturile anterioare resiese clar ca "omul" e plin de bani si nu ar fi o problema pentru el sa suporte consecinetele propriilor fapte dar este si plin de figuri in acelas timp si crede ca el este mai shmecher decat ceilalti muritori de rand si ca el este deasupra legii care nu e valabila si nu se aplica in dreptul lui.Pe langa faptul ca a nenorocit un om care inca se chinuie prin spitale si nu se stie cat o sa mai aiba de suferit vrea sa'l faca si vinovat pentru asta...din punctul meu de vedere nu e cazu de martori ci de un hit_man platit daca se stie si cine e si unde sta...asta nu e om e o starpitura ce nu ere ce cauta pe fata pamantului. Sanatate omului si sa se faca dreptate.
  9. Felicitari pt initiativa sa nu uitam de UDATUL STRAZILOR legat de lovitul oglinzilor...de multe ori m'am intrebat de unde atata ura din partea conservarilor...dar e clar raspunsul...unii chiar nu se pricep pe motoare..sa recunoastem..mai bine lasa'te frate decat sa'mi iau eu blagoslovelile pt boacanele tale...crezi ca o sa faci vreun conservar sa iubeasca motociclistii daca ii lovesti oglinda...din cauza unora ca tine ma privesc si pe mine si pe toti motociclistii cu ura.Mi'e rusine ca ne numesc motociclisti pe amandoi...unii chiar sunt facuti pt jungla "frate" !
  10. Cel mai probabil ai bateria slaba - pune-o pe redresor o noapte. asa am patit eu cand am incercat sa o pornesc dupa 2 sapt..am dat de 2 ori la demaror si a murit...am incarcat'o pe "redresor" si e ca noua Daca totusi vrei sa verifici vreo scurgere(tentativa de scurt circuit) - Ia'i contacul, api da borna (+) jos de pe baterie leag'o de unul din capetele unui ampermetru (multimetru digital) iar celalalt fir de la multimetru leaga'l inapoi la baterie (+) Ampermetrul inseriat ar trebuii sa'ti arate daca ia "ceva" curent din baterie fara sa ai contactul pus. daca zici ca se descarca la ordinul "zile" nu e vb de amperi...zeci sau maxim sute de miliamperi in cel mai rau caz...daca iti papa amperi ar muri in cateva ore. @FilthyAnimal GS'ul trebuie incalzit BINE...cand e rece "da in nas"....are o temp de functionare destul de ridicata...eu sunt la al doilea GS500 asa e motorul conceput...la plecare stau cam 4...5 min sa il incalzesc la 1700-2000 RPM. Asfalt uscat !
  11. Daca o sa patesti la fel ?..sau ai tu harta cu tote curbele in care e nisip? Pe nisip cazi si la 40/h si apropos...tu vezi dupa colt/dupa curba? Esti tare ! ...era sa uit...nenorociti si aia care dau in canale...asa le trebuie, daca merg cu motocicleta pe strazi publice, cine'i pune ? Sau pe mazga ADP'ului....sau in general in romania. Ce gandire frate ?!?!? Mai bine posteaza la fun !
  12. Pe piatra cubica sau asfalt ud lasa distanta mare fata de cel din fata... N'o sa opreasca nimeni, niciodata daca nu a fost coliziune indiferent ca te'a dat p jos sa nu, o sa treaca mai departe daca masina lui e neatinsa....mie de doi ani de cand ma dau cu mobra mi'au franat cativa intentionat in fata...unele cu scartz...vreo 2 tot din cauza pietonilor si a faptului ca forteaza depasiri in apropierea trecerilor.Daca incerci sa'i anticipezi si e si Dumnezeu cu tine scapi
  13. Frate ce oameni!!! Era mai bine sa nu scrie deloc? Daca atat a vazut omul ce'i sariti in cap ?! A spus ce a vazut, a dat toate informatiile p care le'a avut...e mai bine decat daca nu ar fi postat deloc...si cel mia important e ca a surprins starea motociclistului ca fiind ok daca nici nu a fost dat p jos. P.S. Intre benzi circula si autobuzu'...toata lumea circula intre benzi...regula e ca la efectuarea oricarei manevre trebuie sa te asiguri.
  14. De unde zici ca ai luat toba aia de suna ca o bestie ? Cat te'a costat cu montat cu tot? Multumesc.
  15. Merci..asa ma gandeam si eu...cu limitarea aia ai idee cam care ar fi "simptomele" a auzit cineva ceva ?
×
×
  • Creează nouă...