Vizitator Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 deci se ia un cb 500....se schimba furca (hornet)...rotile mai late, 120 fata si 160 spate (de pe un CBR F 3)...discuri de frana duble fata, frana de F3, iar pe spate Brambo, cauciucuri Michelin Pilot 2 la astea se mai pune un bord KTM Duke cu 2 lupe, stop leduri de R6, ghidon cross de titan (asa cred) si semnalizari ceva mai mici. i-am facut suport de numar si de semnalizari pe spate...si toba e Sebring (de pe un F3)... codita e facuta din fibra de stical de mine si sotia mea... la sfarsit l-am vopsit negru mat... suna si se comporta extraordinar... "investitie" : motor plus 1500 de euro pe viitor o sa ii punem dyno jet...si mai modificam putin estetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 deci se ia un cb 500....se schimba furca (hornet)...rotile mai late, 120 fata si 160 spate (de pe un CBR F 3)...discuri de frana duble fata, frana de F3, iar pe spate Brambo, cauciucuri Michelin Pilot 2la astea se mai pune un bord KTM Duke cu 2 lupe, stop leduri de R6, ghidon cross de titan (asa cred) si semnalizari ceva mai mici. i-am facut suport de numar si de semnalizari pe spate...si toba e Sebring (de pe un F3)... codita e facuta din fibra de stical de mine si sotia mea... la sfarsit l-am vopsit negru mat... suna si se comporta extraordinar... "investitie" : motor plus 1500 de euro pe viitor o sa ii punem dyno jet...si mai modificam putin estetic Foarte frumoasa . Sa o stapaniti sanatosi si sa aveti grija de ea, ca sa aiba si ea grija de voi. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 (editat) deci se ia un cb 500....se schimba furca (hornet)...rotile mai late, 120 fata si 160 spate (de pe un CBR F 3)...discuri de frana duble fata, frana de F3, iar pe spate Brambo, cauciucuri Michelin Pilot 2la astea se mai pune un bord KTM Duke cu 2 lupe, stop leduri de R6, ghidon cross de titan (asa cred) si semnalizari ceva mai mici. i-am facut suport de numar si de semnalizari pe spate...si toba e Sebring (de pe un F3)... codita e facuta din fibra de stical de mine si sotia mea... la sfarsit l-am vopsit negru mat... suna si se comporta extraordinar... "investitie" : motor plus 1500 de euro pe viitor o sa ii punem dyno jet...si mai modificam putin estetic Felicitari ! Arata foarte bine si da, e ghidon cross titan ... iti mai lipsesc niste oglinzi... Mesaj completat deci se ia un cb 500....se schimba furca (hornet)...rotile mai late, 120 fata si 160 spate (de pe un CBR F 3)...discuri de frana duble fata, frana de F3, iar pe spate Brambo, cauciucuri Michelin Pilot 2la astea se mai pune un bord KTM Duke cu 2 lupe, stop leduri de R6, ghidon cross de titan (asa cred) si semnalizari ceva mai mici. i-am facut suport de numar si de semnalizari pe spate...si toba e Sebring (de pe un F3)... codita e facuta din fibra de stical de mine si sotia mea... la sfarsit l-am vopsit negru mat... suna si se comporta extraordinar... "investitie" : motor plus 1500 de euro pe viitor o sa ii punem dyno jet...si mai modificam putin estetic Parerea mea personala - motocicleta este aproape perfecta, ar fi super daca ai mai chimba telescoapele din spate pe telescoape negre si mai progresszive, toba de esapament sa invelesti cu un strat de carbon sa fie mai inchis la culoare, si in caz ca mai vrei sa investesti ceva bani marunti niste scarite de la TRW LUCAS Racing negre, dar si asa arata super Editat Noiembrie 5, 2009 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Felicitari ! Arata foarte bine si da, e ghidon cross titan ... iti mai lipsesc niste oglinzi... Mesaj completat Parerea mea personala - motocicleta este aproape perfecta, ar fi super daca ai mai chimba telescoapele din spate pe telescoape negre si mai progresszive, toba de esapament sa invelesti cu un strat de carbon sa fie mai inchis la culoare, si in caz ca mai vrei sa investesti ceva bani marunti niste scarite de la TRW LUCAS Racing negre, dar si asa arata super exact...asta la primavara.... oricum merci de tot si toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 1500 euro investit ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 da.... 1500 de euro investit... 300 roti plus cauciucuri (roti F3, cauciucuri noi noute Michellin pilot 2) 150 frana fata si spate, radiator (F3), 250 furca hornet 80 lant nou 70 ulei, filtru, antigel. 60 evacuari. 60 toba sebring 70 ghidon plus semnalizari 60 bord, masca fata, lupe (Duke KTM) 25 vospitorie 50 ax roata fata si raota spate 20 aparatoare fata si sigur am mai uitat unele chestii...apoi manopera si strungu..sudatu...etc la astea punem fibra de sticla, chituri de fibra si etc....si manopera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 corect , dar parerea mea ca ai dat enorm de mult pe primele 3 lucruri enumerate de tine , de 700 euro cumparai furca USD + roti + tot sistemul de frana de la ceva mai ' atragator ' de exemplu un 636 . nu te supara , pararea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 da ! superb ! bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 blugi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.