Sari la conținut

Bandit_Bora

Membru
  • Număr conținut

    86
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    Bora_R3
  • Skype
    Catalin.Borangic

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    05.05.2005
  • Motocicleta
    Suzuki GSF Bandit 600 N
  • Numar Moto
    B-87-PAI

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki Bandit GSF 600N

Vizitatori Recenți Profil

424 citiri profil

Bandit_Bora's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Daca mergeati samabata veneam si eu... Drumuri bune sa aveti.
  2. Salut, Eu de fiecare data cand am problem cu mobra merg la Cezar ( http://www.grantmoto.ro/ ). Daca ii alegi pe ei sa ai grija sa iei simtul umorului cu tine. De restul se ocupa ei.
  3. Eu ma bag si la asta. Vineri in ce parcare si la ce ora ne vedem? Eu propun parcarea de langa KFC Baneasa langa Ikeea pe la un 8 seara. E vreunu amator?
  4. Cu socul tras nu am nici o problema la pornire. Nici fara soc nu am probleme, dar trebuie sa o tin eu din acceleratie pana se incalzeste putin. Daca ii trag socul comportamentul ei ar fi acelasi, doar ca in loc sa tin eu acceletatia, e socul care face asta pentru mine.
  5. La mine dimineata, chiar si cand era cald afara, daca nu tin gazul putin tras nu vrea sa porneasca, iar dupa ce porneste trebuie sa il tin in continuare tras ca altfel nu sta la relanti si moare motorul. Dupa ce stau 1-2 minute cu acceleratia putin trasa (nu sar niciodata de 2000 RPM) si se mai incalzeste putin motorul, sta singura la relanti (1000 RPM), ce-i drept putin mai mic fata de cat sta atunci cand e motorul cald (1300 RPM). E normal sa faca asa un Bandit de 600 din '95? Carburatoarele au fost curatate si sincronizate la inceput de sezon si pana acum nu mi-am facut probleme, am crezut ca asa e normal.
  6. Grant Moto Garage. Eu la ei mi-am facut motoreta si pot sa spun ca sunt niste oameni de nota 20. » Post actualizat in 18 Aug 2014 12:31 ) Ai fost mai rapid ca mine.
  7. Salut, Daca zici ca ai curatat si sincronizat carburatoarele verifica furtunul de vaccum sa fie etans. Aceeasi problema am avut-o si eu, pornea bine la rece si mergea bine, iar dupa ce se incalzea motorul si incepea sa degaje caldura incepea sa intrerupa si sa moara motorul. Eu am rezolvat cu 2 coliere de plastic pe care le-am pus la capetele furtunului de vaccum. Poti sa incerci si tu, poate se rezolva si la tine problema in felul acesta.
  8. Salut, Rezervorul nu era pe PRI, iar din carburator a curs benzina curata. Pana la urma am aflat aseara, au inceput sa ma lase bobinele de inductie. Le-am testat si dadeau scanteie foarte slaba, iar pe fisa 2 era aproape inexistenta, de aceea imi afuma bujia doar in cilindul 2. Acestea fiid spuse, are cineva de vanzare 2 bobine de inductie care sa mearga pe un Bandit de 600 din '95? Am inteles ca se potrivesc si cele de la GSXF-uri si GSXR-urile de 600, asa ca daca stiti pe cineva care are la vanzare bobine de inductie functionale, va rog lasati aici un numar de telefon sau orice alta modalitate de contact. Multumesc frumos.
  9. Benzina e buna, merg cu benzina asta de aproape o saptamana de cand am alimentat ultima oara. Carburatoare le-am curatat si sincronizat acum 3 saptamani si de atunci a mers fara probleme pana ieri. De cand a inceput sa intrerupa scoate putin fum negru si miroase puternic a benzina, dar asta banuies ca este din cauza ca nu am aprindere in cilindrul 2.
  10. Salutare, Vin si eu cu o problema: ieri seara in mers a inceput sa intrerupa motorul. Initial am crezut ca raman fara benzina si intru pe rezerva, dar din pacate nu a fost asa. Dupa aproximativ 2 kilometri am gasit o parcare si m-am pus pe verificat bujii si am gasti bijia de la cilindrul 2 neagra si plina de benzina. Am pus in cilindrul 2 bujia de la cilindrul 1, iar in cilindrul 1 am pus o bujie de rezerva ce o aveam la mine. Cand am plecat de acolo, dupa aproximativ 10 minute de mers a inceput sa intrerupa iar. Iar am oprit, iar am verificat bujiile, la fel, cea din cilindrul 2 afumata si plina de benzina. Cu greu am reusit sa ma tarasc pana acasa unde am verificat fisele si bujiile dupa ce le-am curatat pe toate. Atat fisele cat si bujiile dau bine scanteie, dar cu toate acestea acum imi porneste in 3 pistoane si bujia de pe cilindrul 2 ajunge afumata si plina de benzina. Carburatoarele au fost curatate si sincronizate acum 3 saptamani si de atunci nu am avut nici o problema cu ea pana acum. Are cineva idee ce s-a intamplat si cum pot remedia problema? Merci pentru ajutor.
  11. Mi se pare foarte ok ideea ta de a crea o asemenea aplicatie. Daca vrei, te pot ajuta cu testarea ei.
×
×
  • Creează nouă...