Sari la conținut

Honda VENOM


Vizitator
 Share

Postări Recomandate

deci se ia un cb 500....se schimba furca (hornet)...rotile mai late, 120 fata si 160 spate (de pe un CBR F 3)...discuri de frana duble fata, frana de F3, iar pe spate Brambo, cauciucuri Michelin Pilot 2

la astea se mai pune un bord KTM Duke cu 2 lupe, stop leduri de R6, ghidon cross de titan (asa cred) si semnalizari ceva mai mici.

i-am facut suport de numar si de semnalizari pe spate...si toba e Sebring (de pe un F3)...

codita e facuta din fibra de stical de mine si sotia mea...

la sfarsit l-am vopsit negru mat...

suna si se comporta extraordinar...

 

"investitie" : motor plus 1500 de euro

 

 

pe viitor o sa ii punem dyno jet...si mai modificam putin estetic

post-27292-1257234174_thumb.jpg

post-27292-1257234206_thumb.jpg

post-27292-1257234220_thumb.jpg

post-27292-1257234246_thumb.jpg

post-27292-1257234279_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci se ia un cb 500....se schimba furca (hornet)...rotile mai late, 120 fata si 160 spate (de pe un CBR F 3)...discuri de frana duble fata, frana de F3, iar pe spate Brambo, cauciucuri Michelin Pilot 2

la astea se mai pune un bord KTM Duke cu 2 lupe, stop leduri de R6, ghidon cross de titan (asa cred) si semnalizari ceva mai mici.

i-am facut suport de numar si de semnalizari pe spate...si toba e Sebring (de pe un F3)...

codita e facuta din fibra de stical de mine si sotia mea...

la sfarsit l-am vopsit negru mat...

suna si se comporta extraordinar...

 

"investitie" : motor plus 1500 de euro

 

 

pe viitor o sa ii punem dyno jet...si mai modificam putin estetic

 

Foarte frumoasa . Sa o stapaniti sanatosi si sa aveti grija de ea, ca sa aiba si ea grija de voi. Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci se ia un cb 500....se schimba furca (hornet)...rotile mai late, 120 fata si 160 spate (de pe un CBR F 3)...discuri de frana duble fata, frana de F3, iar pe spate Brambo, cauciucuri Michelin Pilot 2

la astea se mai pune un bord KTM Duke cu 2 lupe, stop leduri de R6, ghidon cross de titan (asa cred) si semnalizari ceva mai mici.

i-am facut suport de numar si de semnalizari pe spate...si toba e Sebring (de pe un F3)...

codita e facuta din fibra de stical de mine si sotia mea...

la sfarsit l-am vopsit negru mat...

suna si se comporta extraordinar...

 

"investitie" : motor plus 1500 de euro

 

 

pe viitor o sa ii punem dyno jet...si mai modificam putin estetic

Felicitari ! Arata foarte bine si da, e ghidon cross titan ... iti mai lipsesc niste oglinzi... B)

Mesaj completat

deci se ia un cb 500....se schimba furca (hornet)...rotile mai late, 120 fata si 160 spate (de pe un CBR F 3)...discuri de frana duble fata, frana de F3, iar pe spate Brambo, cauciucuri Michelin Pilot 2

la astea se mai pune un bord KTM Duke cu 2 lupe, stop leduri de R6, ghidon cross de titan (asa cred) si semnalizari ceva mai mici.

i-am facut suport de numar si de semnalizari pe spate...si toba e Sebring (de pe un F3)...

codita e facuta din fibra de stical de mine si sotia mea...

la sfarsit l-am vopsit negru mat...

suna si se comporta extraordinar...

 

"investitie" : motor plus 1500 de euro

 

 

pe viitor o sa ii punem dyno jet...si mai modificam putin estetic

Parerea mea personala - motocicleta este aproape perfecta, ar fi super daca ai mai chimba telescoapele din spate pe telescoape negre si mai progresszive, toba de esapament sa invelesti cu un strat de carbon sa fie mai inchis la culoare, si in caz ca mai vrei sa investesti ceva bani marunti niste scarite de la TRW LUCAS Racing negre, dar si asa arata super :friends:

Editat de Barna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari ! Arata foarte bine si da, e ghidon cross titan ... iti mai lipsesc niste oglinzi... :)

Mesaj completat

 

Parerea mea personala - motocicleta este aproape perfecta, ar fi super daca ai mai chimba telescoapele din spate pe telescoape negre si mai progresszive, toba de esapament sa invelesti cu un strat de carbon sa fie mai inchis la culoare, si in caz ca mai vrei sa investesti ceva bani marunti niste scarite de la TRW LUCAS Racing negre, dar si asa arata super :P

 

exact...asta la primavara....

oricum merci de tot si toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

da.... 1500 de euro investit...

 

300 roti plus cauciucuri (roti F3, cauciucuri noi noute Michellin pilot 2)

150 frana fata si spate, radiator (F3),

250 furca hornet

80 lant nou

70 ulei, filtru, antigel.

60 evacuari.

60 toba sebring

70 ghidon plus semnalizari

60 bord, masca fata, lupe (Duke KTM)

25 vospitorie

50 ax roata fata si raota spate

20 aparatoare fata

 

 

si sigur am mai uitat unele chestii...apoi manopera si strungu..sudatu...etc

la astea punem fibra de sticla, chituri de fibra si etc....si manopera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect , dar parerea mea ca ai dat enorm de mult pe primele 3 lucruri enumerate de tine , de 700 euro cumparai furca USD + roti + tot sistemul de frana de la ceva mai ' atragator ' de exemplu un 636 .

 

nu te supara , pararea mea :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...