predrag80 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 (editat) Am revenit cu mai multe poze. Din cauza acelei infundaturi (si a axului spate indoit) care pare a fi facuta intentionat, mi-e teama sa nu stea roata descentrata. De aceea as vrea sa pot cumva sa verific daca bascula este proportionala si centrata. Puteti careva sa-mi dati distanta intre cele 2 brate la final si de la axul oscilant la finalul bratelor? Adica, cati cm are dintr-o parte intr-alta la capatul unde sunt intinzatoarele si cat este de lunga intre aceleasi capete si axul in care oscileaza bascula? Dupa ce am analizat mai mult, mai am o teorie: unicul lucru nou (sau relativ nou si bun) este lantul si pinioanele. Sa fi avut fostul proprietar un accident din cauza lantului rupt care sa fi facut acele 2 adancituri si cu acea ocazie sa se fi strambat si axul? Este posibil asa ceva? Editat Ianuarie 5, 2015 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 (editat) Nu e bine deloc.Mai ales la parti de securitate cum sunt acestea.E posibil sa fi avut accident. Dar asta este irelevant.Tabla este crapata pe undeva?Axul nu trebuie sa fie strimb.Eu zic sa cauti un ax de la dezmembrat de xj sau fzr.pot merge si de la altele dar nu stiu.Bascula s-ar putea potrivi cea de la fzr600.Trebuie sa vezi. Oricum eu unul as avea inima strinsa stiind ca am probleme pe spate.De masurat voi masura miine si-ti voi spune.Ride Safe. » Post actualizat in 05 Jan 2015 21:23 Ca sa strimbezi axul acela trebuie o forta f mare Data de ciocan mare sau e posibil sa-i fi prins lantul.Dar stiu ca atunci cind iti cade lantul la bicicleta de ex semnele sunt pe interior si nu pe exterior cum e la tine. Editat Ianuarie 5, 2015 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 Asta spun si eu: acel ax nu ai cum sa-l strambi asa usor, decat daca l-ai incalzit sau ai aplicat o forta extraordinar de mare. Saream candva santuri cu Mobra 50, rupeam cadrul dar axul ramanea intact. Nu ai cum sa-l strambi sau rupi. Semnele care ma ingrijoreaza pe bascula sunt cele de interior. Pe exterior am 2-3 urme parca de polizor. Probabil ca a taiat ceva (eventual lantul incolacit) cu flexul si a muscat in 2-3 locuri. Asta nu e o problema asa de mare ca se incarca cu sudura si se polizeaza si e ca nou. Ceea ce ma ingrijoreaza este acea infundatura pe interior langa slitul pentru ax. Infundatura se afla cam pe langa coroana pinionului spate, cam pe unde vine lantul (stanga). Axul este strambat tocmai pe partea opusa, pe partea cu discul de frana, cam pe locul unde vine intinzatorul din dreapta. Tabla nu este rupta/smulsa niciunde. Deci numai turtita. De aceea, daca bascula este in parametrii, un sudor o rezolva rapid (scoate infundaturile si umple cu sudura acolo unde trebuie). Insa, daca nu este in paramentrii, atunci trebuie sa iau una noua (cel mai probabil de pe ebay). Si cand ma gandesc ca-mi oferea cineva toata partea din spate la bani de nimica acum 2 luni... Dar, nu aveam de unde sa stiu ca voi ajunge aici. Iti multumesc foarte mult pentru ajutor. Sper sa ma pot revansa intr-o buna zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 (editat) Sal, am 2 intrebari, si anume: 1. A facut cineva conversia de la cablu de ambreiaj la sistem hidraulic (pe mine personal ma deranjeaza ca pe cablu merge mai greu, cu toate ca am uns cablu si am pus rulment in livierul de comanda) 2. Si daca cineva a incercat sa schimbe roata fata cu un disc de frana la roata cu dublu disc (este eficenta, franare mai buna, se simte ceva) » Post actualizat in 07 Jan 2015 02:07 Asta spun si eu: acel ax nu ai cum sa-l strambi asa usor, decat daca l-ai incalzit sau ai aplicat o forta extraordinar de mare. Saream candva santuri cu Mobra 50, rupeam cadrul dar axul ramanea intact. Nu ai cum sa-l strambi sau rupi. Semnele care ma ingrijoreaza pe bascula sunt cele de interior. Pe exterior am 2-3 urme parca de polizor. Probabil ca a taiat ceva (eventual lantul incolacit) cu flexul si a muscat in 2-3 locuri. Asta nu e o problema asa de mare ca se incarca cu sudura si se polizeaza si e ca nou. Ceea ce ma ingrijoreaza este acea infundatura pe interior langa slitul pentru ax. Infundatura se afla cam pe langa coroana pinionului spate, cam pe unde vine lantul (stanga). Axul este strambat tocmai pe partea opusa, pe partea cu discul de frana, cam pe locul unde vine intinzatorul din dreapta. Tabla nu este rupta/smulsa niciunde. Deci numai turtita. De aceea, daca bascula este in parametrii, un sudor o rezolva rapid (scoate infundaturile si umple cu sudura acolo unde trebuie). Insa, daca nu este in paramentrii, atunci trebuie sa iau una noua (cel mai probabil de pe ebay). Si cand ma gandesc ca-mi oferea cineva toata partea din spate la bani de nimica acum 2 luni... Dar, nu aveam de unde sa stiu ca voi ajunge aici. Iti multumesc foarte mult pentru ajutor. Sper sa ma pot revansa intr-o buna zi. Poti incerca la (0745) 763 024, sunt niste baieti din Sibiu au un diversion la dezmenbrat, nu au preturi mari (eu zic ca sunt preturi bune) Sa ma bag in seama, daca asi fi in locul tau asi schimba bascula si surubul, daca sudezi nu mai este original. Bafta Editat Ianuarie 7, 2015 de djdee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Teoretic nu ar fi nici o problema Sa schimbi roata .Xj de dupa 97 asa are. Imi cer scuze predrag80 dar e f frig ca sa pot masura cotele date de tine.Cum se incalzeste fac masuratoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 (editat) Practic, schimbarea rotii cu una cu 2 discuri ar insemna schimbarea inclusiv a furcii fata cu una noua din cauza prinderii a celui de-al doilea etrier. Deci, eu nu as modifica decat daca am deja piesele si vreau sa experimentez. » Post actualizat in 08 Jan 2015 20:38Gata. Am cumparat bascula si axul spate. Urmeaza si altele. Sursa: ebay.com. Editat Ianuarie 8, 2015 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 E f bine.Ai eliminat niste griji.Apropo cum ai facut sa iei dupa ebay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Pai, mi-am facut cont la PayPal. Dupa care am atasat cardul meu de ING pe care-l folosesc doar pentru asta si-l alimentez doar cu suma necesara platii imediate. Dupa aceea, mi-am facut cont pe ebay.com. Am atasat contul PayPal la contul de ebay.com si cam asta e. Cumperi cu un click. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Astazi, unul dintre vanzatori de pe ebay mi-a dat un pont: gasesti pe ebay articolul dorit, vezi cine il vinde, si daca este persoana juridica vei gasi la detalii datele de contact (adresa de www). Ebay taxeaza 10% tranzactiile. Daca cumperi direct, vei putea gasi preturile mai mici cu 10%. Cel putin la unii. Platile le faci bineinteles prin PayPal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 DAR pierzi siguranta oferita de sistemul Ebay [returnare bani,etc] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Este adevarat. Pana acum nu am avut neplaceri cu strainii. De obicei cumpar de la Nemti si Englezi, chiar daca sunt mai scumpi. Am luat si de la Italieni tot fara probleme. Am cumparat si de la Americani lucruri noi. Nici o neplacere. Insa trebuie sa ai grija cu taxele vamale daca cumperi in afara EU. Un consult TARIC te scuteste de multi nervi inainte de a face orice achizitie. Pe de alta parte, PayPal spune asa: Have a problem with this transaction? We strongly recommend that you get in touch directly with your seller to resolve this. Otherwise, you can file a report in the Resolution Centre within 45 days of the transaction. Deci, nu e chiar asa de nesigur. Conditia este sa folosesti PayPal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 salutare, am si eu un xj 600 din 94 sau 95 (nu mai stiu exact nu am actele la mine) si am o problema cu niste membrane de la carburator... poate ma ajuta cineva care are la dezmembrat sau stie cineva unde sa gasesc asa ceva... uite ceva daca mai e de actualitate; http://www.okazii.ro/dezmembrari-moto/dezmembrez-yamaha-xj-600-1997-import-italia-a143670498 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Furca față cu dublu disc are jambele mai groase decât cea monodisc (42 vs. 38 mm., cred). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rolymike Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Incearca cu o pelicula fina de silicon, asta daca nu e coapta tare. La a mea am folosit silicon Vixtor Reinz si merge si acum. Cel putin pana gasesc unele ieftine. nu prea cred ca pot pentru ca toate 4 membranele sunt destul de rupte cel putin 2-3 gauri,unele chiar mai mari... va trebui sa caut ceva second daca nu... mersi oricum » Post actualizat in 11 Jan 2015 10:08 nu prea cred ca pot pentru ca toate 4 membranele sunt destul de rupte cel putin 2-3 gauri,unele chiar mai mari... va trebui sa caut ceva second daca nu... mersi oricum am vazut anuntul asta si pe tocmai sau olx si nu mai are carburatorul din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Sunt destul de delicate membranele.Ai putea incerca sa iei membrane de la alt motor si sa incerci sa le lipesti cu prenandez .Eu zic sa incerci .Sau sa folosesti un cauciuc f fin.Soluţia poate fi temporara deoarece iti va afecta mixul aer _benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 (editat) In legatura cu membrane, uite aici un link : http://www.motorradbay.de/xj600s_n_diversion-n-215519_1-diaphragm__libranen__piston-yamaha-p-4606-3.html Sau, cauti membrane pentru carburator Mikuni BDST28. Sau uite aici: http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-XV250-VIRAGO-V-STAR-XVS650-XJ600-XVZ13-XVZ1300-CARB-SLIDE-DIAPHRAGM/291341921095?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140602152332%26meid%3De110673492244a0e8c1b830047665afb%26pid%3D100011%26prg%3D20140602152332%26rk%3D1%26rkt%3D10%26sd%3D291323326207 » Post actualizat in 11 Jan 2015 11:59Ai grija insa cu comandarea membranelor din USA. Am citit pe un forum ca motocicletele facute pentru USA si Australia au BDS26. Deci scrie-le si intreaba-i de dimensiunea membranelor. » Post actualizat in 20 Jan 2015 15:12Buna ziua. Va rog sa-mi spuneti daca a demontat cineva discurile de frana de pe janta, ce cheie a folosit. Eu am suruburi imbus de 6 si pana acum am rupt 2 chei tip L. Si nimic. Si asta dupa ce am pulverizat WD40 pe suruburi si am lasat asa mai mult de 24 de ore. Exista vre-o cheie speciala? Editat Ianuarie 11, 2015 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rolymike Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 are cumva cineva la un pret decent o oglinda stanga pt xj600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.danilescu Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Salutare tuturor. Sunt un proaspat posesor de XJ550 din '82, planul este sa il fac cafe racer. Ca sa mai scutesc ceva timp vroiam sa va rog sa imi dati o carte de service daca aveti si eventual un site sau ceva de unde pot sa iau ceva piese. Multumesc, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 are cumva cineva la un pret decent o oglinda stanga pt xj600? Cauta oglinzi Vicma. Au preturi foarte rezonabile. Gasesti la Adal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.danilescu Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Nu are nimeni o carte de service pentru XJ550? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 (editat) Google e prietenul tau: http://forums.sohc4.net/index.php?topic=17788.0 = lista intreaga cu XJ550 (mai jos) http://www.4shared.com/get/j8AOPmAk/XJ550RH_service_manual_XJ550_R.html Editat Ianuarie 27, 2015 de slyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi.danilescu Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Multumesc mult. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Ma poate ajuta cineva cu date tehnice despre cum se extrag rulmentii cu ace de la bascula? Mi-am belit toate degetele si nu am reusit sa-i scot. Exista vre-o presa? Sau vre-o smecherie? Orice ajutor este binevenit. » Post actualizat in 29 Jan 2015 18:10Am reusit sa dezmembrez motocicleta complet, inclusiv acei rulmenti. Cu ajutorul celui mai bun frezor - unchiul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.