Jump to content
Sign in to follow this  
MaDoG

Yamaha Xj

Recommended Posts

cine are yamaha xj sa spuna cat de multumit este de aceasta, daca a avut probleme tehnice, ce consum au etc etc etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai alege un model, ca din cate stiu eu sunt mai multe

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu is curios de consumul in oras, ca mi se pare ca a mea haleste destul de mult...

 

PS

uneori imi vine sa il iau iar pe trabi la purtat prin oras...tot motocicleta, dar macar stau draku cu, pardon, posteriorul pe scaun, la acelasi consum

 

PS1

e vorba de un XJ 600 S Diversion....

Share this post


Link to post
Share on other sites

4-4,5 afara, 5,5 in oras

Singura problema tehnica=releul de incarcare

Yamaha xj 600 - modelul care este si de polis in Ungaria,Polonia,Spania.Ma gandesc ca n-au fost bagate degeaba la garda...sau mai sti?Poate le-o place sa surubareasca. :moto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt cam multe variatiuni de XJ-uri pe piatza, deci s-ar putea sa fie eronate informatiile de aici.

Yamaha XJ 600 cu motor 51J (ce am eu si Catalin) - chiar si asta are doua variante, am vazut la smaeb intr-un catalog de cauciucuri la un stand ca e o varianta cu limitare de putere si alta nelimitata. Tot asa, intre a mea si a lui Catalin am gasit o gramada de diferente - releul regulator de care zice el difera total la mine si la el - el are 4 fire, eu vreo 7-8 si alta forma exterioara, alta amplasare pe cadru.

 

De asemenea, mai sunt XJ-urile cu "s" in coada denumirii si cele cu "n", care arata cu totul altfel. Motoarele sunt la fel de diferite, puterile variaza de la un model la altul.

 

Uite aici tot ce se incadreaza la "Yamaha xj 600" : http://www.bikez.com/search/index.php

 

Cazul meu - yamaha xj 600, motor 51j, an 1987, putere 71 cai, km -70.000 - Motocicleta inca merge foarte bine, insa a fost ingrijita bine (nu de catre mine), in sensul - schimbat la timp orice piesa uzata, tratata cu ulei bun si la timp, forjata "cu grija" - (in sensul - sa nu o forjezi cu motorul rece). Consumul la mine a variat intre 5.5 - 6 - 6.5, mers mult cu pasager si in oras. Oricum, vizibil mai redus consumul decat la ce am avut inainte, honda xl 600, 1 cilindru - consuma peste 7 intotdeauna.

 

Dar, cum ziceam, modelele de xj sunt prea variate ca sa tragi o concluzie de aici. Daca nimeresti un motor cu limitare de putere, va consuma evident mai putin, dar va trage mai prost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul oricum este extrem de relativ depinzand de foarte multi factori ce tin de motorizare,stil de a conduce,temperatura mediului,combustibil utilizat,reglaje,greutatea motociclistului,viteza de deplasare etc.Consumurile mentionate de mine sunt in conditiile in care afara am mers maxim 140 km/h adica vreo 6000 rot/min iar in oras majoritatea km sunt facuti in w/e sau seara!Asta spune multe!Normal ca daca faci zilnic,la orele de varf, Turda-Podul Grant-Militari de ex. o sa ai cu totul si cu totul alt consum si alta uzura.

Mai sunt diferente intre ele mosilik@: ghidonul(tu ai semighidoane),amplasarea socului(la tine la ghidon).

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am un xjde 600 s din 91 si sunt foarte multumit de aceasta motocicleta dar am 2 probleme :

-se aud tacheti cand este incinsa tare(are ulei motul semisintetic 10-40 iar in carte este recomandat 20-40 )

-si cand o pornesc urac turatia la 3000 si dupa aia scade pe la 1500 si dupa aia iar urca (asta nu cred ca este grav )

vrea cineva manual de reparatie ptr xj600s

Share this post


Link to post
Share on other sites

-si cand o pornesc urac turatia la 3000 si dupa aia scade pe la 1500 si dupa aia iar urca (asta nu cred ca este grav )

 

- la mine e invers: la pornire, cand e rece, cu socul tras, porneste pe la 1500-1800 rpm, iar dupa 15-20 de sec. ajunge la 3500 rpm de trebuie sa ii imping socul un pic

Share this post


Link to post
Share on other sites

[am un prieten care are un duversion accidentaat ii trebuie fata,bordu si cadru dc stiti vreo sursa ptr piesele astea dati va rog un pm :moto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

si mie imi trebuie o carena Fata dar nu cred ca are nimeni ....

As vrea sa o cumpar dar nu de la Ymaha ca e peste 500E noua

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda, am facut calcule "precise" (sper sa nu fi gresit la radical :blink: ) si am ajuns la un rezultat: mobra mea consuma 6,4 l in oras (in Bucuresti, mai precis)

cum e ? bun? mare? mic?

pt. 4T, 600 de cmc, ~240 kg (cu tot cu mine) si neasteptat la semafoare (deh, ne mai strecuram printre conserve) mi se pare un pic cam ....mare

am ca punct de referinta pe trabi: consum intre 7,5-8 l/100km (2T, 600 cmc, ~700 kg si....conserva, deci semafoare la greu...)

la voi cum/cat e consumul?

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai nene dar cat vrei sa iei pe trabantul ala de-i faci atata reclama? :blink: Daca e asa fiabil trabul ofer la schimb una bucata din '85 pt. xj nu conteaza de care,asa cu consum mare. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai nene dar cat vrei sa iei pe trabantul ala de-i faci atata reclama? :blink: Daca e asa fiabil trabul ofer la schimb una bucata din '85 pt. xj nu conteaza de care,asa cu consum mare. B)

 

 

bah, tu taci, ca stiu parerea ta si nu ma intereseaza :lol:

intrebam si eu niste oameni seriosi......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica tu un mare neserios vrei parerea unora seriosi :blink: O fi yamaha firma de chitari dar vii tu sa o compari cu gargaunele tau de carton armat cu fibra de sticla. :lol:

 

PS.Sper ca n-o sa vada don Mishu postul asta ca am cam pus-o. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca e un consum normal pentru mersul in oras. Criteriu de compratie am honda xl-ul - enduro, intr-un cilindru, care consuma 7.5 - 8 in oras, fiind tot de 600cmc, insa atingand cuplul maxim mult mai devreme, in turatie (deci mergand mai aproape de regimul de randament maxim). XJ-ul are motor de turatie, deci mersul in oras inseamna regim predominant ne-economic, distributia e optimizata pentru curgerea gazelor la turatii mari, de croaziera, cu sarcina aerodinamica, nu accelerare. Pe de alta parte, gandeste-te ca ai 4 motoare de 150cmc in 4 timpi (atat are un cilindru) - deci ar veni un consum cam de 1.5 litri la suta pe fiecare, ceea ce suna altfel. Pentru puterea disponibila si scoasa de motor mi se pare chiar un consum foarte mic (stiu ca cei cu sportive de 600 vorbesc de consumuri de 10-11 in oras).

 

In teoria motoarelor se vorbeste de consumul specific (cantitate de benzina/cal putere livrat), nu de consumul la suta de kilometri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cautati piese pe ebay.de. Preturile sunt mai mult decat rezonabile...

Si sunt destui care merg in afara dupa piese/motoare sa le aduca...

Oricum iesiti muuult mai ieftin decat la reprezentanta...

Asfalt uscat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea sunt toate parerile ???

Decat atat de putini suntem ??

Cine mai are Diversion ?

 

am ca punct de referinta pe trabi: consum intre 7,5-8 l/100km (2T, 600 cmc, ~700 kg si....conserva, deci semafoare la greu...)

la voi cum/cat e consumul?

da-mi mie trabntu si il fac sa consume 12-13 !

Dupa parerea mea xj cosuma cel mai putin in regin de turatii scazute adica pana in 3500-4000 si atunci consumul scade sub 5.

Edited by MaDoG

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa cum bine le zicea moshulik, sunt mai multe modele de XJ.

de ex, cel din 1991 are 72 cp @ 10000 rpm.

al meu, din 1994 are 61 cp @ 8500 rpm (la mine 10000 rpm e pe rosu). asa ca poate varia consumul in functie de cum mergi, de cit de des o pornesti, cit de frig e afara, cit de des folosesti socul.... etc.

mie afara imi consuma 4,5-5 in regim normal (drum intins 120-140 kmph, cu motorul cald)

in oras cind era frig asta toamna imi consuma si 7-7.5, acum cam 6 e media. (ar trebui sa merg 100 km o data in oras, cu motorul cald si sa ii fac consumul dar nu m-a pasionat atit de tare).

 

poate o sa scoata astia motoare cu motorina :ok:

sau poate o sa ne punem butelii de gaz :cheers:

 

serios, acum, mie mi se pare un consum OK, avind in vedere ca fuge frumos, se tine frumos, etc.

eu mi-am luat-o sa o tin un sezon dar cred ca o sa merg cel putin 2.

 

va salut cu XJ-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am xj600 din 1994,30000km,adusa din Germania anul asta,i-am schimbat tobele cu 2 din inox(suna fantastic),schimbat cauciuc spate 150-70-18,oglinzi pe carena,arata si merge super,nu degeaba au la militie modelul asta prin Asia,consum mediu vreo 6%,depinde de cum dai gaz,va salut cu farul si aveti grija de ele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am xj600 din 1994,30000km,adusa din Germania anul asta,i-am schimbat tobele cu 2 din inox(suna fantastic),schimbat cauciuc spate 150-70-18,oglinzi pe carena,arata si merge super,nu degeaba au la militie modelul asta prin Asia,consum mediu vreo 6%,depinde de cum dai gaz,va salut cu farul si aveti grija de ele!

toba de pe partea dreapta e ok? daca o vinzi ?

A mea este cam zgariata

 

E inainte de xj am avut un FZR care manca in oras peste 9-10adica am facut un plin (19 litri )si am sarit un pic de 130 km si am ramas fara benzina, xj are un consum intre 4 si 7 depinde cum o alergi => consuma putin parerea mea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ambele tobe sunt ok,dar nu le vand ca nu se stie cum voi avea nevoie de ele!

Edited by mihaisarghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

cine a avut limitator pe motor,si cum la scos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cine a avut limitator pe motor,si cum la scos?

nu am nici cea mai mica idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebare intrebatoare:

ce benzina bagati la yamaha xj (model 1993, carburatie) ? cu plumb sau fara?

ca eu am auzit tot felul de pareri si vroiam sa stiu ... ;)

 

PS

momentan bag benzina fara plumb, si nu stiu daca fac bine... :bigstar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerile o sa vezi ca o sa fie foarte impartite. In principiu tb sa pui ca in manual (presupun cu plumb). dar cred ca efectele "nocive" (in caz ca pui fara) s-ar vedea de-abia dupa suta de mii de km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...