Jump to content

Choppers, a way of living!


Blackrider
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Buna dimineata . In momentul de fata sunt intr-o dilema in alegerea viitoarei motociclete . Cu viitoarea sotie , a fost mai simplu . Mult mai simplu . Vin din zona enduro si ma macina un gand sa gust viata si din saua unui chopper doar ca nu inteleg cateva lucruri . Pe scurt , ma intereseaza sa stiu daca o motocicleta de acest gen rezista si se preteaza la un regim de uzura zilnica de acasa la lucru si inapoi , in conditii de trafic urban . In general incalec de cand dispare poleiul si descalec cand acesta reapare . In fiecare an fac ture mai lungi , cu pasager si bagaje . Pe enduro , nu am avut probleme in privinta comfortului sau a spatiului ptr bagaje . Pana acum , inima si ochii au cazut la invoiala la un Intruder de 1500 cm , model fabricat in perioada 2005 - 2008 . As chinui o astfel de motocicleta , in conditiile de mers descrise mai sus ? Singurele mele experiente pe acest gen au fost pe distante mici , in saua unui Kawasaki EN500 , o Magna de 750 si in saua unui Vulcan de 900 , daca nu gresesc . Eu am 1,90 inaltime si vreo 80 kg in costumul in care m-am nascut . Pe EN se uita lumea la mine ca si cand as fi furat bicicleta copilului . Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca " bat campii " .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

La Intruder 1500 ai doua variante VL1500 (C1500) sau VZ1500 (M1500).

Diferentele intre ele sunt multe si nu tin doar de aspect.

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_vl1500%20%2002.htm

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_intruder_m_1500.htm - cu precizarea ca are 80CP

 

Eu am 1,83m si 98kg si pe M1500 stau bine.

Daca vrei ceva mai crusing atunci iti recomanda C1500. Daca pui un sissy bar pasagerul va spune ca sta in fotoliu. Daca mai ai si un luggage rack plus coburi poti petrece linistit o saptamana calare.

La mersul prin oras nu am probleme cu privire la gabarit doar sa tii cont ca a un motor de 1500cc ceea ce inseamna ca vei avea un consum ceva mai mare decat la un enduro. Prin Bucuresti cu trafic intens a mea consuma si 8% pe cand la drum intins ajunge la un 5,5%.

 

Sper sa te ajute, succes.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut.

 

Pe chopper e comod mai ales cu sissy bar si se pretează la drumuri lungi. Nu l-as recomanda pentru uz zilnic in oraș pentru ca e mare, frânează altfel fata de un touring sau naked si nici nu prea te poți strecura printre mașini la stop.

Cred totuși ca la dimensiunile tale, un chopper de 1400-1500 e cam mare, dar....pana nu te urci pe unul sa dai o tura, sunt doar vorbe si păreri. Eu, la 1,9 m si 103 kile ma simt excelent pe vn-ul de 800.

 

"Succesuri!"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ahoi @->Bullet<-

Uite un video de care nu ma pot satura....

https://www.youtube.com/watch?v=VwAn_hjtmFg

Vizionare placuta!

Edited by IceLord
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...