Old Rider Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Datorita profesiei,trebuie sa plec pentru cca.9 luni.In acest interval de timp,nimeni nu va folosi motorul.Ce ma sfatuiti sa fac?Sa o las in stare de functionare si fiul meu s-o porneasca uneori(anul trecut ,dupa trei saptamani nu a mai pornit),sau sa scot bateria,benzina si sa sper ca va porni la vara?Va multumesc,Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Datorita profesiei,trebuie sa plec pentru cca.9 luni.In acest interval de timp,nimeni nu va folosi motorul.Ce ma sfatuiti sa fac?Sa o las in stare de functionare si fiul meu s-o porneasca uneori(anul trecut ,dupa trei saptamani nu a mai pornit),sau sa scot bateria,benzina si sa sper ca va porni la vara?Va multumesc,Dan. Salve , Dupa parerea mea ai doua variante....golesti rezervorul....o pornesti si lasi sa se termine si cea din carburatoare(daca are)...situatie care necesita totusi o mica revizie la urmatoarea utilizare....sau....mai indicat ar fi sa fie pornita periodic si lasata sa functioneze pina ajunge cel putin la temperatura de lucru(porbabil min 10/15 min)....conditia esentiala este ca fiul sa si aeriseasca locatia unde o tine pornita(sau sa poarte MCG ) Oricum bafta maxima prin "preumblari"....motorul oricum va fi Ok la revenirea ta....(mai putin acumulatorul care va avea mici probleme dupa o perioada mai lunga ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Salve , Dupa parerea mea ai doua variante....golesti rezervorul....o pornesti si lasi sa se termine si cea din carburatoare(daca are)...situatie care necesita totusi o mica revizie la urmatoarea utilizare....sau....mai indicat ar fi sa fie pornita periodic si lasata sa functioneze pina ajunge cel putin la temperatura de lucru(porbabil min 10/15 min)....conditia esentiala este ca fiul sa si aeriseasca locatia unde o tine pornita(sau sa poarte MCG ) Oricum bafta maxima prin "preumblari"....motorul oricum va fi Ok la revenirea ta....(mai putin acumulatorul care va avea mici probleme dupa o perioada mai lunga ) ... gresit, rezervorul trebuie sa ramina plin la maxim !!! un rezervor gol rugineste pe interior, consecintele le cunoastem... ... pe o perioda atit de lunga scoti bateria ( ca si iarna ) cel mai bine o invelesti in hirtie ( ziar ) si o pastrezi undeva la o temperatura medie... desfaci bujiile dar nu le scoti, le asezi doar usor pe chiuloasa sa nu intre praf...( eu aicea bag cate o picatura de ulei ! ) ungi bine toate cablurile ( frina, ambreiaj ) pentru asta eu folosesc Ballistol... ... important cand o repornesti, ti-as recomanda un schimb de ulei ( depuneri ) ... acoperita, cam atit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.