Sari la conținut

Unchiu'

Super Membru
  • Număr conținut

    501
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

1.205 citiri profil

Unchiu''s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Raportul de ulei pentru amestec (in general la motoarele 2T )este 25:1 deci 40ml/L , cu 25ml/L am reusit sa rup un ambielaj la un hoinar in jumatate de ceas prin '88, neatent fiind la "compus" amestecul . Daca interventia este inoportuna sau postata gresit rog un moderator sa o stearga.
  2. Unchiu'

    Kawasaki EN500

    Incep prin a-mi cere iertare pentru interventia anterioara (si pentru asta anticipat), tinand cont ca nu sunt posesor si ca probabil a fost inoportun faptul ca am fost de acord cu un user care a furnizat o informatie corecta si am sa continui cu lamurirea unei mici informatii generale despre modelele pe care le folositii voi. Respectiv: raport de comprimare si presiunea / cilindri rapoarte si cifre confundate de un user foarte fervent (dar foarte departe de realitatea din teren) dupa cum se vede . Presiunea /cilindri Raportul de compresie Sper sa va fie utile, asta daca nu le stiati deja. Pentru oldbiker_johan Nu ne cunoastem,dar putem sa o facem oricand la un suc , de inteles ce ai vrut sa spui nu prea am reusit datorita omisiunilor de punctatie din text.. daca vrei informatie poti solicita, daca vrei sa inveti poti veni ucenic la mine, cu placere te pot ajuta oricand Toate cele bune
  3. Unchiu'

    Kawasaki EN500

    Subscriu...multi confunda valoarea compresiei cu RAPORTUL de compresie...
  4. Urata intamplare, nu inteleg in schimb treaba cu "banda 1" intre Afumati si Urziceni nu exista decat o singura banda si ceva banda de urgenta...nu a fost niciodata soseaua lata de 2 benzi pe sens. Revenire usoara! LE Ai dreptate...sunt doua benzi la intrarea pe podul de peste Ialomita. chiar de la piata aia, benzi care se termina odata cu iesirea de pe pod spre Urziceni .
  5. Corect, e un 700 la baza, dar si din 600 iese, poate doar o roata 19 i-ar mai trebui ca sa fie "aproape" de cel din imagine, restul este realizabi....cu infuzia de capital aferente bineinteles
  6. @ ivap : Nu ti-am adresat nici o intrebare, nu vad de ce mi-ai raspunde , vad ca ti-a luat cateva zile sa te dai pe net ca sa alfi cate ceva...incepi sa inveti oricum, nu imi spui nimic nou in zona asta . Ca sa stai linistit si sa nu ai insomnii, caci vad ca ai probleme de orgoliii si tii sa raspunzi neintrebat, calculul respectiv cu procentajul l-am spus omului ca sa inteleaga cat de cat care e jongleria cu vascozitatea, sa stie sa isi aleaga un ulei repede, usor...fara a teoretiza prea mult, (sper sa te ajute si pe tine treaba cu X%...a mai spus treaba asta si andrei belcic, stia el ce spunea, tu nu prea intelesese-si cum sta treaba, dar puteai intreba si ti se raspundea ... ) Daca tu vrei sa contrazici manualele de servis e strict treaba ta , nu face recomandari doar de dragul reclamei . Daca te-ai obosit sa imi raspunzi mie...sincer, te-ai obosit cam degeaba, nu am nevoie de informatiile alea (nici nu am intrebat asa ceva). Cand o sa am nevoie de ceva am sa intreb. Oricum mai ai ceva de documentat vis-a-vis de mineral/sintetic...cat care cum si cum face transferul de caldura.(este o intreaga polologhie in zona asta si destul de multe discutii pro si contra si nu cred ca e cazul sa largim subiectul aici) Daca tot dai niste raspunsuri....ai fi putut sa raspunzi omului de la inceput, nu dupa cateva ceasuri/zile de documentat pe net doar de dragul de a demonstra ceva, nu cred ca era cazul .Ma poti contrazice daca crezi ca informatia pe care spus-o , vis-a-vis de ce spune manualul legat de vascozitatea uleiului este eronata, in rest ...e un soi de can-can. Toate cele bune P.S. sa stii ca nu tin sa imi raspunzi...dar daca o faci e strict treaba ta
  7. Conform cu manualul uleiul recomandat pentru functionarea corecta este 10w40 (cand temperatura exterioara este sub 0), la temperaturi ambientale de peste 0 se utilizeaza 20w50... Ca sa facem un calcul simplu pentru "care e mai bun" e foarte simplu : 60% din 10= ... (in cazul 10w60), 50%din 20 =...(in cazul 20w50 recomandat pentru temperaturi de peste 0) . Este un calcul mai mult decat brut si see refera la cat la suta din vascozitatea initiala mai ramane la o temperatura de 100'' (temperatura de lucru normala ). Uleiul NU RACESTE la tipul asta de motoare, altfel avea prevazut radiator special pentru ulei si recomandarea de schimbare a uleiului la 3000 km...parerile ca un anumit tip de 10w "raceste" mai bine decat altul sunt simple pareri si impresii, totul tine de anularea frecarilor din motor , care sunt mai mari (implicit caldura produsa mai mare) cu cat uleiul devine mai fluid datorita frecarilor la temperatura de lucru a motorului (asta in cazul 10w). Discutiile astea s-au mai purtat si prin alte parti tot cu protagonisti care "stie ei mai bine" . Spor la ales "ulei de vara"
  8. Poti scadea concentratia lichidului de racire (pentru temperaturile de pe la noi este cam mult -30, -35'') si sa folosesti un ulei cu regim de temperatura mai mare recomandat pentru zona noasta ar fi 20w50 (10w40 este cam subtirel pentru canicula), 10w60 (e oleaca cam scump si cam prea mult spre sintetic, mineralul face transferul de caldura mai bine...) Oricum nu uleiul iti asigura racirea...
  9. Tari de tot postarile...oleaca pe linga subiect : " Salut! Am un scuter First Bike Tornado in 4T si i-am pus ulei recent...." , spor la..."glume".
  10. Capacul pinionului ar trebui sa iasa fara sa deranjeze furtunele cu pricina, obligatoriu ar fi sa demontezi parghia schimbatorului de viteze, care nu are un asa mare grad de dificultate la demontare...un banal surub M6, Curatarea spatiului din jurul pinionului oricum nu este asa de stringenta, cum au spus si colegii mai sus o data , de doua ori pe an este suficienta pentru mobrele de sosea...bineinteles ca va conta si numarul de km , conditiile in care au fost facuti cat si cantitatea si calitatea grasimii date pe lant, Spor
  11. Nu are cum sa fie atit de mica compresia (si sa nu fie nimic indoit sau peste uzura maxima admisa), descrie te rog procedeul folosit de tine pentru masurarea compresiei.
  12. ,,,cum nu vreti voi sa ajutati dati/donati o motoreta pentru doar doua luni....el s-a chinut vreo luna asteptind sa ii fie aprobat contul pe motociclism si voi nu vreti sa il ajutati... Adicatelea in afara faptului ca ca scrie pe un site de "tigani" si nici macar nu a avut bunul simt sa scrie in rRomana...(unii chiar au raspuns in limba lui materna ca sa nu lase baiatul sa oboseasca traducand), sta el la hotel si nu are bani sa inchirieze o motoreta...ca ie scumpe alea inchiriate legal... Oare googule asta nu stie sa caute "inchirieri moto" si in limba franceza , sau nu stie sa il folseasca si se va gasi un binevoitor sa il invete... Oare dace merge cineva de la noi in franta ,,,ii "inchiriaza " careva de pe acolo mult sub pretul pietei sau moca o motocicleta si sa nu ii fie minim prieten ...eventual sa o mai si repare cand i-o aduce inapoi...daca o mai aduce..?? Ori suntem luati de fraieri...ori asta e o gluma buna...
  13. Mergi la service autorizat, deviz de manopera pentru piese INLOCUITE, nu "indreptate", proces verbal al agentului de politie care a fost la locul accidentului (fara el e cam greu), dpmdv a fost neacordare de prioritate din partea auto (nu se vede prea bine ce semn are acolo...cedeaza sau stop), certificat medical pentru "daunele " tale...sau cel mai bine discuta cu un politist de la circulatie de pe la tine ...cu asiguratorii e putin cam dificil. Si mai bine, ai putea cauta un avocat care se ocupa cu daune in asigurari...cu preturi pe forum si pareri nu rezolvi mai nimic ... Spor
  14. Esti in afara subiectului, nu esti atent la intrebari (interesul tau este altul) nu esti nici posesor si te bagi in "subiect" , daca traiesti din dezmembrari, foloseste topicul dedicat dezmembrarilor, ai avea destul de lucru. Poti face poze la piesele de le dezmembrezi si vinzi, poti afisa si preturile lor, ca sa stie cumparatorul daca ii convine sau nu raportul uzura/pret....dar nu te invat eu cum se face geambasia... Daca poti da sfaturi si/sau idei probabil ca vor fi acceptate, daca nu...ar fi foarte bine daca ti-ai dedica timpul strict dezmembrarilor in topicurile dedicate. Haida spor LE Daca te ocupai de dezmembrai si cunoasteai suficiente detalii ar fi trebuit sa stii ce model este transalpul ala din pozele afisate de proprietar...nicicum nu va fi un "transalp 88-2000" cum am mai vazut in anunturile tale...
×
×
  • Creează nouă...