Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

salutare!!

am mai multe intrebari/probleme.

 

 

am lasat rezervorul fara gaz pe timpul iernii si acum e ruginit.
:cheers:
cu ce-l pot curata?? tre sa schimb mereu filtrul de benzina.

apoi tre sa schimb semeringurile de pe furca. unde gasesc si cat costa.

 

si ce placute de frana recomandati?? unde le gasesc si ce pret.

 

danke

 

 

 

 

Servus!

 

 

 

Probabil ca exista si alte metode/chimicale mai ortodoxe de curatat rezervorul insa pe vremuri se "amesteca" un lantz cu cativa litri de motorina, se agita ca lumea, se schimba motorina cu benzina, se repeta operatiunea si... cam asta era!

 

 

 

Pentru simeringurile de furca ai uitat sa mentionezi anul de fabricatie/tip: "normala" sau "upsidedown". Oricum, nu'ti recomand magazinele "oficiale" YAMAHA, din pacate in RO sunt un dezastru. Incearca cu baietii de pe forum care aduc de pe louis (9.95Euro):

 

 

 

 

 

Cu placutele de frana aceeasi poveste, ai uitat sa mentionezi anul de fabricatie/tip - modelul cu 8 sau 12 pistonase. Personal am cumparat "FERODO" de care sunt tare multumit cu cca 150RON (firma e din Buc., tipul extrem de serios, expediere prin posta rapida, plata ramburs - ymsgr: eugen1hagiu). Probabil ca sunt si multe alte variante mai bune/ieftine insa fereste'te de "GoldFrame"!!!

 

 

 

Succes!

 

 

 

P.S. am un set de placute de frana "racing" noi, amestec de kevlar... etc, le-am probat doar 50km, nu mi-au placut deloc - pana se incalzesc se comporta ciudat, frana nu este deloc modulara... daca le vrei, sunt ale tale pentru... o lada de bere!!! (daca insa iti rupi gatul cu ele nu e raspunderea mea)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cat de curand va trebui sa schimb lantul de transmisie finala si am gasit ceva interesant:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamaha-FZR1...1QQcmdZViewItem

 

A incercat cineva pana acum conversia la kit-ul 520 (RK520GXW) cu foi din AL cu "idealul" raport 16/49?

 

Din calcule reiese ca topspeed'ul se reduce de la 290km/h la "doar" ... 260km/h (11500rpm) insa cuplul devenind comparabil cu acela al unui tren marfar si, cu tot excesul de greutate si distributia ei, roata din fata nu se mai impaca nicicum cu asfaltul... (modificare absolut nerecomandata incepatorilor).

 

 

Da man, eu am avut pe FZR-ul de 600 kit de 520.

 

Iar in ultimii 600 km schimbasem kit-ul, trecand inapoi la cel original de 530.

 

Eu nu am sesizat nici o diferenta, insa din ce am citit pe fzr-archives forum, toata lumea face acest upgrade si e multumita.

 

Cat despre lantul de pe ebay, si eu am luat aceeasi marca la acelasi pret. Nu cred ca iti vine cu foaia aia misto, cromata, ci mai degraba cu una neagra, simpla.

 

Acum nu stiu sa iti zic si despre fiabilitatea lantului, ca nu am apucat sa-l rup.

 

Eheheh, si tradator, si fara FZR si tot mai bantui pe aici.

 

Si m-am hotarat: CBR 600 RR 2007: cea mai laudata aparitie a anului, motocicleta minune, o alimentezi cu gem si scoate prune :cheers: :o :D :lol: :-L :P :rock:

 

Ne auzim, BAFTA!

 

 

 

 

<small>--- Mesaj completat în 20 Aug 2007 06:47 -------------</small><br/>Vorbind din nou despre lant, reiese ca eu nu am facut upgrade (ca il aveam deja), ci downgrade :D

Editat de Dan-Andrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare as avea o intrebare la voi

ati avut vreodata probleme cu gazele de carter? mie cred ca de aia imi pusca garnitura de la culbutori , face presiune

acum am scos furtunul sa vad ce se intampla dar alta posibilitate nu mai stiu ce poate sa aiba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare man!!

ce mai faci??

am priceput ce ai spus. furca este up side down. cat despre frane .... nu stiu cate pistonase au etc .... . dar sunt dispus sa negociem placutele acelea. am sa ma risc si nu am sa dau vina pe tine in caz de tumbe :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare man!!

ce mai faci??

am priceput ce ai spus. furca este up side down. cat despre frane .... nu stiu cate pistonase au etc .... . dar sunt dispus sa negociem placutele acelea. am sa ma risc si nu am sa dau vina pe tine in caz de tumbe :cheers:

 

Inseamna ca ar trebui sa se potriveasca simeringurile alea, totusi verifica diametrele.

 

Cat despre placute... nu mai negociez nimic! O lada de bere! Intreaga! (repet, sunt pentru etriere cu cate 6 pistonase, nu se potrivesc la cele cu 4) http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...mp;#entry166304

 

--- Mesaj completat în 20 Aug 2007 17:27 -------------

Da man, eu am avut pe FZR-ul de 600 kit de 520.

 

Eu nu am sesizat nici o diferenta, insa din ce am citit pe fzr-archives forum, toata lumea face acest upgrade si e multumita.

 

Mda... este totusi o diferenta considerabila intre puterea si mai ales cuplul maxim al FZR600 si FZR1000EXUP!

 

Am intrebat pe forumul "dedicat" EXUP "brotherhood" si am primit cateva raspunsuri pozitive... 15mii km si doar doua mici ajustari. Cat despre foile de AL, nu stiu ce sa cred... presupun totusi ca la stilul meu de mers (fara "wheelie" si exces de rpm inutil) nu ar trebui sa apara probleme deosebite.

 

Mai am o singura dilema: RAPORTUL! Sa raman la standardul 17T/47T sau sa trec pe "idealul" 16T/49T... sau 17T/49T???

 

 

--- Mesaj completat în 20 Aug 2007 17:38 -------------

salutare as avea o intrebare la voi

ati avut vreodata probleme cu gazele de carter? mie cred ca de aia imi pusca garnitura de la culbutori , face presiune

acum am scos furtunul sa vad ce se intampla dar alta posibilitate nu mai stiu ce poate sa aiba

 

Cel mai probabil sa ai probleme cu simeringurile de la supapele de evacuare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ar fi cazul sa intru si eu in clubul vostru, asta doar daca ma primiti, normal. Frumoasa bestie a lui Dan-Andrei, adica Yamaha FZR600 3HE este in posesia mea de aproape 2 sapt si sper ca va ramane mult timp de acum in colo...Eu sunt din brasov, asa ca cei care s-au obisnuit sa o vada si sa o auda in Bucuresti vor trebui sa se multumeasca doar cu amintirile si cu ceva poze de la mine eventual...Astea fiind spuse, va doresc asfalt uscat si un sezon fara probleme, ca eu am avut una care m-a facut cu nervii cateva zile, dar din fericire am rezolvat. :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am scos furtunul de la gaze si e mai ok astept iar o noua garnitura sa o schomb

as mai avea o intrebare cum as putea curata circuitul din motor prin care evacuaza gazele de carter mi se pare ca nu scoate prea bine si cred ca sar putea sa fie infundat ceva pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte pt posesorii de FZR1000... stie cineva ce fel de semnal vine la tachometru (din CDI)?

 

In schema electrica (manual service) nu se specifica nimic. Este semnal pulsatil f/rpm (frecventa) sau este deja interpretat si transformat in curent variabil de comanda a indicatorului cu ac?

 

Incerc sa pun la punct un sistem de "alarma" vizuala de "high rpm" (cum exista din fabrica la R1) pe care sa'l etalonez in mod expres pt FZR1000 (si poate si 600) dar din anumite motive nu pot face teste si masuratori practice pe motorul meu...

 

Ca sa intelegeti mai bine despre ce vorbesc aruncati un ochi pe: http://www.pro-bike.ro/forums/Turometru-An...tii-t34342.html

 

P.S. Am incercat sa postez articolul de mai sus si pe acest forum insa din motive necunoscute mie moderatorii nu au gasit de cuviinta sa'l "aprobe" (inca)?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal am eu pinion si foaie am sa pun poze si mai am 3 filtre de aer ovale (vreau 1 rotund) ,mam hotarat sa o repar as avea nevoie de carena fata indreptat sau inlocuit jambe maneta frana+senzor vitezometru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal am eu pinion si foaie am sa pun poze si mai am 3 filtre de aer ovale (vreau 1 rotund) ,mam hotarat sa o repar as avea nevoie de carena fata indreptat sau inlocuit jambe maneta frana+senzor vitezometru

 

 

Sal,

 

Cateva informatii:

 

- pentru ce masura de lantz sunt foaia si pinionul? Sunt noi? Ce compozitie? Cati dinti are fiecare?

- filtrele de aer ovale sunt noi? Ce marca? Ce model?

 

Multam

 

P.S. La ce senzor vitezometru te referi? Din cate stiu eu vitezometrul este actionat (mecanic) de catre un cablu de la roata din fata (melc/roata dintata)

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut lantul este 520 foaia 44 dinti pinionul 15 sunt noi leam cumparat de la magazinul din cotroceni (moto...) eu am facut unele la strung nu am avut rabdare sa astept compozitia sigur nu sunt dar pare otel tratat

filtrele sunt noi marca delo la mine nu se potrivesc fiind rotund

post-16350-1189009399.jpgpost-16350-1189009478.jpg

Editat de neo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut lantul este 520 foaia 44 dinti pinionul 15 sunt noi leam cumparat de la magazinul din cotroceni (moto...) eu am facut unele la strung nu am avut rabdare sa astept compozitia sigur nu sunt dar pare otel tratat

filtrele sunt noi marca delo la mine nu se potrivesc fiind rotund

post-16350-1189009399.jpgpost-16350-1189009478.jpg

 

 

Aloha!

 

Cred ca am baut prea multa... "cafea", abia acum am observat ca e vorba de FZR600. Imi cer scuze.

 

Pune si niste preturi, macar orientative, cu siguranta ca va fi cineva interesat.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de un tratament de motor?

Am inteles ca ar afecta ambreiajul,din cauza depunerilor ce se fac.

Are cineva un raspuns?

 

--- Mesaj completat în 08 Sep 2007 20:40 -------------
Sigur este ca un tratament pt. motor ar mai scade putin si consumul de ulei care este destul de frecvent la FZR-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de un tratament de motor?

Am inteles ca ar afecta ambreiajul,din cauza depunerilor ce se fac.

Are cineva un raspuns?

 

<small>--- Mesaj completat în 08 Sep 2007 20:40 -------------</small><br/>Sigur este ca un tratament pt. motor ar mai scade putin si consumul de ulei care este destul de frecvent la FZR-uri.

 

 

Mi'am pus si eu aceeasi intrebare ceva timp in urma si chiar am facut un studiu in acest sens. Personal nu am fost convins de utilitatea "tratamentelor" sau oricaror aditivi "suplimentari" de ulei de motor. Daca ai timp si chef poti citi mai detaliat la : http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...ivi-t22266.html

 

Problema consumului exagerat de ulei la FZR1000 este deja notorie. Nu am reusit inca sa aflu exact motivul dar se pare ca este rezultatul unor mai multi factori printre care si design'ul... Desi nu foarte clar, un topic interesant in acest sens am gasit pe "exup brotherhood" http://exupbrotherhood1.com/phpbb2/viewtop...oil+consumption

 

Se pare ca trebuie sa ne impacam cu ideea consumului de ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de un tratament de motor?

Am inteles ca ar afecta ambreiajul,din cauza depunerilor ce se fac.

Are cineva un raspuns?

 

 

 

salut, din proprie experienta :) iti spun ca daca bagi buralube in motor patineaza ambreajul de il ia dracu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi'am pus si eu aceeasi intrebare ceva timp in urma si chiar am facut un studiu in acest sens. Personal nu am fost convins de utilitatea "tratamentelor" sau oricaror aditivi "suplimentari" de ulei de motor. Daca ai timp si chef poti citi mai detaliat la : http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...ivi-t22266.html

 

Problema consumului exagerat de ulei la FZR1000 este deja notorie. Nu am reusit inca sa aflu exact motivul dar se pare ca este rezultatul unor mai multi factori printre care si design'ul... Desi nu foarte clar, un topic interesant in acest sens am gasit pe "exup brotherhood" http://exupbrotherhood1.com/phpbb2/viewtop...oil+consumption

 

Se pare ca trebuie sa ne impacam cu ideea consumului de ulei...

Excelent documentat.

Dar chear mai vreau sa aflu mai multe de la cine a folosit asa ceva si explicit la motociclete.

O nedumerire mai am aditivul de ulei este acelasi cu tratamentul de motor?

Multe multumiri!

 

--- Mesaj completat în 13 Sep 2007 18:46 -------------
O vand.

Yamaha FZR 3RH

2800 euro

post-21176-1189698299_thumb.jpg

post-21176-1189698348_thumb.jpg

post-21176-1189698385_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Excelent documentat.

Dar chear mai vreau sa aflu mai multe de la cine a folosit asa ceva si explicit la motociclete.

O nedumerire mai am aditivul de ulei este acelasi cu tratamentul de motor?

Multe multumiri!

 

<small>--- Mesaj completat în 13 Sep 2007 18:46 -------------</small><br/>O vand.

Yamaha FZR 3RH

2800 euro

 

Multumesc pentru aprecieri insa daca vrei sa vinzi un motor (fie el si FZR) cred ca ai gresit topicul... mai mult, daca vrei sa afli mai multe despre "tratamente de motor" sau orice alti aditivi ... iar ai gresit topicul.

 

Cu toata bunavointa, sper sa nu mi'o iei in nume de rau, hotaraste'te ce vrei sa faci/afli si ... vei gasi pe cineva sa'ti dea raspunsuri la toate doleantele tale.

 

Succes!

 

(vanzarea unui FZR nu se anunta pe acest topic... suna un pic a tradare...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(vanzarea unui FZR nu se anunta pe acest topic... suna un pic a tradare...)

poate isi ia tot fzr :) ..lasand gluma deoparte as avea nevoie si eu de o termcupla si o sonda pt temperatura apei, cred ca se potriveste de la fzr 600,ma poate ajuta cineva?numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate isi ia tot fzr :lol: ..lasand gluma deoparte as avea nevoie si eu de o termcupla si o sonda pt temperatura apei, cred ca se potriveste de la fzr 600,ma poate ajuta cineva?numai bine :)

FZR nu o sa mai iau dar cred ca ma opresc la R6 de 2000. :)

Nu inteleg de ce sunteti putin deranjati de intrebari pe topicul asta?Am FZR si nu sunt putini care vor sa afle mai multe pareri despre diferite 'minuni' de care ne lovim,sa isi faca o parere si chear sa cumpere un FZR.Nu vreau sa vind o Honda aici...

Mult respect! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZR nu o sa mai iau dar cred ca ma opresc la R6 de 2000. :)

Nu inteleg de ce sunteti putin deranjati de intrebari pe topicul asta?Am FZR si nu sunt putini care vor sa afle mai multe pareri despre diferite 'minuni' de care ne lovim,sa isi faca o parere si chear sa cumpere un FZR.Nu vreau sa vind o Honda aici...

Mult respect! :lol:

atuncu bafta la vanzare :) r6 e o alegere buna ;)

Editat de badbeats
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Nu vreau s-o vand,dar nici nu imi permit doua motoare.

 

 

--- Mesaj completat în 22 Sep 2007 19:23 -------------
:) Un prieten are un FZR 600 si a distrus motorul.

Daca stiti pe cineva sau chear aveti un motor va rog sa-mi dati un mesaj si poate o sa-l putem ajuta.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZR nu o sa mai iau dar cred ca ma opresc la R6 de 2000. :moron:

Nu inteleg de ce sunteti putin deranjati de intrebari pe topicul asta?Am FZR si nu sunt putini care vor sa afle mai multe pareri despre diferite 'minuni' de care ne lovim,sa isi faca o parere si chear sa cumpere un FZR.Nu vreau sa vind o Honda aici...

Mult respect! :finger:

 

Eh, n'o lua si tu chiar "ad literam"... mai glumim si noi. Succes cu noua achizitie, poate o sa ramai totusi "loial" YAMAHA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze! Poate sunt putin cam deplasat.

Chear nu stiu ce sa zic de Yamaha,parerile sunt impartite fiecare isi lauda motorul fie el si comunist (cei al tau e cel mai tare).

M-am gandit la R6 sau la un Ninja dar nu ma pot decide.

R6 este foarte rea prin rpm (18.000) si asta este ceva chear si la unele motoare mai noi.

Ninja din punctul meu de vedere arata foarte bine,e mai suparata si cred ca este mai masiva.

Tot ce spun eu aici este superficial avand in vedere criteriile prin care trebuie sa cumpar un motor,dar de multe ori nu tin cont si cumpar mai mult look end sound.

Multa bafta! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...