Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

daaa va aburesc, defapt e de 1000 :lol:)

serios ma refer ca infatisare seamana enorm cu 600 cmc...unde sunt deferentele?

merci, o sa ma uit si eu la al meu maine, poate mai tre ulei.

azi a pornit greu...dar nu o mai pornisem de 3 saptamani. probabil nu mai avea benzina in pahar...sau nu stiu...apoi a mers f bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aoleu sper sa nu radeti de mine, dar nu am de unde sa stiu, sunt si eu mai mica...invat : cum verific nivelul uleiului?!

 

mai dar nu vad mari diferente, aproape deloc intre fzr600 si cel de 1000...ce naiba?!

pai nush dar eu am un gemulet mik in partea dreapta sau stanga a motorului, arunca o privire cumva intre carene :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...teoretic functiuneaza.

 

 

 

Radius-ul Dynamic de 303mm nu se schimba la combinata asta de la 140/60R18 la 160/60R17.

Coificientul de amortizare de 3,8 este mai mare decit la roata pe 18" care are numai 1,9. Iti va trebui o presiune de aer in roata mai mare decit la cel pe 18".

Dar daca se potriveste fara sa modifici ceva la motocicleta ta, de exemplu: furca din spate (bascula), bratul (tija) care este intre suportul de etrier de frina si furca spate (bascula) sau pozitia pinion de lant transmisie, nu stiu.

 

Succes la modificari,

Vincent

 

 

 

Mersi mult pentru informatii...dar trebuiue sa schimb bascula si altele, asa ca imi iau gandul momentan..o sa ma limitez la un cauciuc 150/60/r18 ca sa nu mai ma complic cu alte modificari, caci si asa acum ii schimb codita, ii pun una de R1 si chiar vreau sa mai ma si plimb vara asta...:lol:

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare !!!

 

 

Un lant de distributie la fezerica al meu de 600 din 90 (3HE) pe unde gasesc, ca al meu cam suna, sau eventual un motor seccond sau cum sa fac ?

 

Please Help :moto: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto: bravo dar ceva sunet...sau poze?

 

intrebare problema: ieri seara m-am plimbat cu motorul, am ajuns acasa si l-am bagat la locul de parcare. aveam cheia in contact, luminile bordului aprinse si am scos cheia si au ramas aprinse...am zis ca mi se pare mie...am bagat cheia la loc am inchis cu cheia contactul si l-am deschis iar, s-au aprins luminile si am scos cheia in aceeasi pozitie!!!! iar luminile au ramas aprinse... NU mi se pare normal....

raman aprinse fara cheie in contact...

ce are oare?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit acelasi lucru!

 

Pur si simplu motoreta nu se mai "stingea". Scoteai cheia si prectic oricine o putea porni din buton.

 

Pe moment, solutia a fost sa ii scot sigurantele (sub sa, e o cutiuta mica mica, dreptunghiulara).

 

Mai incolo, am scos capacul de la rezervor, am desfacut suruburile care tin busonul de la radiator. Sub, se afla niste cabluri si o mufa (daca nu chiar doua). Am fixat mai bine si nu mai am probleme.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat asta numai cu motorul oprit! am incercat sa o pornesc asa fara cheie, dar contactul deschis si nu merge. deci de furat nu se poate

dar se pare ca am cam uitat sa verific uleiul si mi-a aratat beculetul rosu la oil :bounce: si nu mai porneste. tre sa ii bag maine ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut stie cineva unde gasesc jambe carena fata far pt fzr 600 ? Daca nu gasesc sau este mai rau cand o iau de la politie o vand piese . Imi pare rau pt colegul caruîa iam promis oglinzile dar una sa spart la accident

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat asta numai cu motorul oprit! am incercat sa o pornesc asa fara cheie, dar contactul deschis si nu merge. deci de furat nu se poate

dar se pare ca am cam uitat sa verific uleiul si mi-a aratat beculetul rosu la oil :bounce: si nu mai porneste. tre sa ii bag maine ulei.

 

Hehe...

Beculetul rosu se aprinde in mai multe situatii:

1. cand ramai fara ulei

2. cand motoreta este in viteza si apesi pe START

3. cand butonul on/off (cel rosu de pe ghidonul drept) este pe of, si apesi pe START

4. cand dai cricul jos, motoreta fiind in viteza

 

Verifica intai chestiile astea, apoi uita-te la nivelul uleiului, iar abia dupa aceea completeaza cu ulei. Nu veri sa ii pui prea mult.

Si asta doar daca stii ce ulei are in ea. Daca nu, fa schimbul.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe stai calm ca stiu de beculetul rosu. dar mie mi s-a aprins in mers! da stiu ce ulei are si o sa verific zilele astea. mai mult ca sigur nu mai are ulei. nici nu mai vrea sa porneasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe stai calm ca stiu de beculetul rosu. dar mie mi s-a aprins in mers! da stiu ce ulei are si o sa verific zilele astea. mai mult ca sigur nu mai are ulei. nici nu mai vrea sa porneasca...

 

 

Ar trebui sa porneasca si fara ulei , vezi sa nu mai ai si altceva acum, nu cred ca nu mai porneste daca nu are ulei suficient

 

 

Upgrade: brat spate de fzr 600 r 4jh

roata pe 17"si 5,5 latime, cauciuc 180/60/17

 

post-12587-1183402243_thumb.jpg post-12587-1183402255_thumb.jpg

 

arata impresionant mai ales ca nu are codita asa de lata

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am si eu o intrebare daca cartea tehnica zice sa bag ulei 20w40 iar eu bag 10w50 are ceva

am inteles ca 20w40 este ulei mineral iar 10w50 sintetic

care e mai bun?

unii imi zic ca 10w50 ca e mai nou si rezista la temp mari

iar altii ca 20w40 e recomandat de fabricant si asa trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am si eu o intrebare daca cartea tehnica zice sa bag ulei 20w40 iar eu bag 10w50 are ceva

am inteles ca 20w40 este ulei mineral iar 10w50 sintetic

care e mai bun?

unii imi zic ca 10w50 ca e mai nou si rezista la temp mari

iar altii ca 20w40 e recomandat de fabricant si asa trebuie

 

 

 

ce inseamna temperaturi mari ? ca oricum la 100 gr.C apa fierbe in motor sau daca ai antigel putin peste 100 asa ca de temperetura nu poate fi vorba

 

uleiurile sintetice merg mai bine in motoare noi sau mai vechi dar care au mers de la inceput cu ulei sintetic , uleiul mineral tre sa-l schimbi mai des, cele sintetice isi pastraza parametrii mai mult timp

 

 

baga ce recomanda fabrica

 

10W50 este mai subtire decat 20W40 si s-ar putea sa-l pape mai repede

 

P.S. nu cred ca 10W50 este sintetic -cel mult semisintetic obtinut prin metode de sinteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. astazi mi-am luat si eu o Yamaha FZR de 600... sunt multumit de ea, dar as avea si eu o intrebare... cum pot sa ii schimb codita din spate? am auzit ca s-ar potrivi de R6. asa e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am si eu o intrebare daca cartea tehnica zice sa bag ulei 20w40 iar eu bag 10w50 are ceva

am inteles ca 20w40 este ulei mineral iar 10w50 sintetic

care e mai bun?

unii imi zic ca 10w50 ca e mai nou si rezista la temp mari

iar altii ca 20w40 e recomandat de fabricant si asa trebuie

 

Vesnica dilema...

 

Acum vara, cand temperatura ambianta nu coboara sub 15gr.C, pentru uz "stradal" poti folosi linistit

15(20)W40(50). Orice combinatie este OK - de mentionat ca, cu cat factorul de vascozitate este mai mic (adica plaja W) cu atat uleiul este mai "pur" (fara aditivi de imbunatatire a vascozitatii) si deci, respectiv mai stabil (longeviv).

 

Chestiunea "sintetic" este relativa, am demonstrat intr'un articol anterior cum un ulei "mineral" poate fi etichetat ca "sintetic"... si asta perfect legal!!!

 

Daca nu mergi cu motorul "in rosu" poti folosi fara teama 5-6000Km un (de exemplu) MOTUL 5100 ester 15W50 (32RON/L). Daca esti mai pretentios - 7100 ester. Daca chiar esti excentric (adica ai si bani in exces) 300V dublu ester... (alte firme nu le'am testat - asta nu inseamna ca nu sunt si bune!!!).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat uleiul, si este full...

surpriza: porneste la prima cheie fara nici cea mai mica problema! nu stiu ce naiba a avut...

singura chestie care imi trece prin cap si care suna la fel ca in seara cu problema, e faptul ca atunci cand tin prea mult apasat Start incepe sa scoata un zgomot ciudat...

 

azi invat sa ii intind lantul :wave: o sa pun si poze indata ce am timp. dar sa nu radeti :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un fzr 1000 din 89 pentru dezmembrat

pret 300 euro

mai multe detalii la tel 0743574431

 

Spune si tu mai multe informatii, e inmatriculat, in ce stare e motorul? E busit rau... etc. Nu poti pune niste poze?

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Stiti cumva de unde pot cumpara (noi) placile de ambreiaj (cele care sunt intre placile cu ferodo),cele cu ferodo le-am gasit usor dar celelelte nu le gasesc.

Si inca o mica problema:am zgariat putin toba de carbon,se mai poate face ceva ?Nu e foarte rau da ma enerveaza.

Am o Yamaha FZR 600 din '91.

 

Asta e fiara.

post-21176-1184094737_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Stiti cumva de unde pot cumpara (noi) placile de ambreiaj (cele care sunt intre placile cu ferodo),cele cu ferodo le-am gasit usor dar celelelte nu le gasesc.

Si inca o mica problema:am zgariat putin toba de carbon,se mai poate face ceva ?Nu e foarte rau da ma enerveaza.

Am o Yamaha FZR 600 din '91.

Am eu placile de fier sunt 8 cred a mea este din 93

Stie cineva de unde iau si eu o carena fata pt fzr 600 3 he (un far) si daca mai pot indrepta jambele sau nu si unde sau daca gasesc de cumparat unele?

Daca vrei placile sunama la 0742013590 adi sau sms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, iata ca am finalizat lucrarile la motoreta:

 

- kit lant

- kit de ridicat spatele

- conducte frana racing

- garnituri etrieri

- pompa frana

- ambreiaj nou+arculete

- flanse airbox noi

- flanse carburator noi

- carburatie reglata

- ulei 300v factory line+filtru ulei de mazda

- reparat suspensie fata + coborat ghidoanele

- schimbat releu de incarcare cu unul cu aripioare de racire

 

Asta-i vestea buna: merge in sfarsit asa cum mi-am dorit.

 

Cealalta veste este ca exact in acest moment m-am hotarat sa o vand - nu stiu de ce, dar parca mi-am indeplinit datoria fata de ea (cand am luat-o am promis ca o voi intineri cu 10 ani :rusinica: ).

post-8885-1184750944_thumb.jpg

post-8885-1184750954_thumb.jpg

post-8885-1184750968_thumb.jpg

post-8885-1184750985_thumb.jpg

post-8885-1184750997_thumb.jpg

post-8885-1184751011_thumb.jpg

post-8885-1184751094_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am terminat-o si eu in sfarsit....Am reusit sa ii adaptez o codita de R1, un caucicuc 160/60/R18 si pot sa spun ca e diferenta imensa mai ales in curbe, stop leduri, minisemnaliztoare si am revopsit-o .Pot sa spun ca e alta motocicleta...

 

post-7167-1184758324_thumb.jpg

post-7167-1184758452_thumb.jpg

post-7167-1184758520_thumb.jpg

post-7167-1184758562_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...