Krapu' Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 lantul REGINA cu o-ringuri este indicat pt ktm?am un lc4 cu care fac mai mult touring.am luat un kit de lant cu pinioane aluminiu de 46 cu 14 si lant regina cu o-ringuri....ce parere aveti?am facut o prostie sau nu??/ astept pareri..salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Daca exista pentru modelul tau nu vad de ce nu ar fi bun,am o parere buna de Regina cea aurie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 lantul REGINA cu o-ringuri este indicat pt ktm?am un lc4 cu care fac mai mult touring.am luat un kit de lant cu pinioane aluminiu de 46 cu 14 si lant regina cu o-ringuri....ce parere aveti?am facut o prostie sau nu??/ astept pareri..salutari! 1. Regina e firma italiana dedicata destul de cunoscuta, ca pret având produse mai ieftine ca RK si DID. Ca si calitate -din ce s a mai discutat pe forum - e ok, probabil sub RK si DID. Parerea mea e ca depinde cum il intretii, asa il ai, indiferent de marca motorului tau. Parca era cineva p aici care a scos 40.000 de km cu un Regina... Despre „O” Ring , X-ring si alte forme de cauciuc iarasi sunt ceva pareri impartite, unii spunand ca x- ul e mai bun ca O, ca se foloseste mai mult la vitezane, etc, dar nu tin minte sa se fi plans cineva ca nu i bun de drum lung... Daca vrei sa vezi tot ce s a scris despre lanturi, da i cautare pe topicul de la Service (in stanga jos e o fereastra de cautare) 2. Raportul dintre pinionul mic si cel mare(de pe roata) reprezinta „echilibrul” dintre demaraj, viteza si consum. In functie de ce faci cu motorul, difera si numarul de dinti - daca faci enduro si ai nevoie de forta la viteze mici iti pui pinion mai mare pe spate. Daca vrei viteza maxima iti pui pinion cu numar mai mic de dinti. Parerea mea e ca pinioanele alese sunt pentru un raport de forta, ceea ce nu i rau daca te dai si pe coclauri. Poti sa faci si touring fara probleme, insa asta inseamna ca vei obtine viteze mari de croazieră la turatii mai mari ale motorului. De aici rezulta un consum mai mare de combustibil. Sfatul meu e - ca daca ai bani, timp, si chef sa experiemntezi - sa ti iei un pinion pe spate cu numar mai mic de dinti si sa vezi cum trage motorul dupa aia, cat consuma, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Poate ar fi fost mai bine sa optezi pentru pinioane din otel sau macar cel din fata sa fie din otel. Se vor duce destul de usor cele din aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 (editat) Am citit si auzit intotdeauna review-uri proste despre lanturile Regina, de aceea nu voi cumpara niciodata. Mai incercati si alte branduri, inca odata intreb, in Romania nu aduce nimeni lanturi EK ????????? Poate citeste cineva care importa piese si va avea in vedere sa aduca si in Romania. Lanturile EK sunt de calitate superioara si au preturi la fel sau mai mici decat DID. asta e lant EK SRX 525 cu x-ring folosit 20.000km si neintins niciodata, ingrijit sporadic numai cu motorina. Editat Decembrie 1, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Decembrie 6, 2009 Autor Share Postat Decembrie 6, 2009 aha...deci e bun REGINA dar totusi multa lume mi-a recomandat pinioane de otel si am sa imi iau un set dar am o intrebare:pentru touring dar si ceva coclauri ,ce imi recomanzi,in sensul :cam cati dinti pe fata si cati pe spate?? am un ktm lc4 de 620. mersi mult salutari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 CRed ca cel mai bine e sa intri aici. http://www.ktmclub.ro/forum/index.php Daca nici posesorii de KTM nu poate sa ti raspunda din experienta lor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.