Sari la conținut

lantul REGINA cu o-ringuri este indicat pt ktm?


Krapu'
 Share

Postări Recomandate

lantul REGINA cu o-ringuri este indicat pt ktm?am un lc4 cu care fac mai mult touring.am luat un kit de lant cu pinioane aluminiu de 46 cu 14 si lant regina cu o-ringuri....ce parere aveti?am facut o prostie sau nu??/ astept pareri..salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantul REGINA cu o-ringuri este indicat pt ktm?am un lc4 cu care fac mai mult touring.am luat un kit de lant cu pinioane aluminiu de 46 cu 14 si lant regina cu o-ringuri....ce parere aveti?am facut o prostie sau nu??/ astept pareri..salutari!

 

 

1. Regina e firma italiana dedicata destul de cunoscuta, ca pret având produse mai ieftine ca RK si DID. Ca si calitate -din ce s a mai discutat pe forum - e ok, probabil sub RK si DID. Parerea mea e ca depinde cum il intretii, asa il ai, indiferent de marca motorului tau. Parca era cineva p aici care a scos 40.000 de km cu un Regina...

 

Despre „O” Ring , X-ring si alte forme de cauciuc iarasi sunt ceva pareri impartite, unii spunand ca x- ul e mai bun ca O, ca se foloseste mai mult la vitezane, etc, dar nu tin minte sa se fi plans cineva ca nu i bun de drum lung...

 

Daca vrei sa vezi tot ce s a scris despre lanturi, da i cautare pe topicul de la Service (in stanga jos e o fereastra de cautare)

 

 

2. Raportul dintre pinionul mic si cel mare(de pe roata) reprezinta „echilibrul” dintre demaraj, viteza si consum. In functie de ce faci cu motorul, difera si numarul de dinti - daca faci enduro si ai nevoie de forta la viteze mici iti pui pinion mai mare pe spate.

Daca vrei viteza maxima iti pui pinion cu numar mai mic de dinti.

 

Parerea mea e ca pinioanele alese sunt pentru un raport de forta, ceea ce nu i rau daca te dai si pe coclauri. Poti sa faci si touring fara probleme, insa asta inseamna ca vei obtine viteze mari de croazieră la turatii mai mari ale motorului. De aici rezulta un consum mai mare de combustibil.

 

Sfatul meu e - ca daca ai bani, timp, si chef sa experiemntezi - sa ti iei un pinion pe spate cu numar mai mic de dinti si sa vezi cum trage motorul dupa aia, cat consuma, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si auzit intotdeauna review-uri proste despre lanturile Regina, de aceea nu voi cumpara niciodata.

 

Mai incercati si alte branduri, inca odata intreb, in Romania nu aduce nimeni lanturi EK ?????????

 

Poate citeste cineva care importa piese si va avea in vedere sa aduca si in Romania.

 

Lanturile EK sunt de calitate superioara si au preturi la fel sau mai mici decat DID.IMG_2520.JPG

 

asta e lant EK SRX 525 cu x-ring folosit 20.000km si neintins niciodata, ingrijit sporadic numai cu motorina.

IMG_2517.JPG

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha...deci e bun REGINA :angry: dar totusi multa lume mi-a recomandat pinioane de otel si am sa imi iau un set dar am o intrebare:pentru touring dar si ceva coclauri ,ce imi recomanzi,in sensul :cam cati dinti pe fata si cati pe spate?? am un ktm lc4 de 620. mersi mult salutari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...