Sari la conținut

Clasicul: "Vreau si eu enduro!"


crz-one
 Share

Postări Recomandate

Clasicul: "Vreau si eu enduro!"

Experienta pe 2 roti am suficienta dar pe asfalt, nu pe dealuri, si fiind doua lucruri total diferite vin si eu cu intrebarea: E ok pt. inceput honda cr 125 !?

 

Daca sunt persoane care au pus mana pe acest motor va rog sariti cu niste sfaturi sau pareri pro si contra.

In principiu ma intereseaza urmatoare lucruri cu privire la acest motor:

1. Fiabilitatea

2. Costuri intretinere

3. Autonomia

3. Performantele ~ dat fiind faptul ca invat iar sa merg cu motocicleta acest aspect a ramas pe ultimul loc.

 

PS: ce am eu in vizor este un model din anii '92

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clasicul: "Vreau si eu enduro!"

Experienta pe 2 roti am suficienta dar pe asfalt, nu pe dealuri, si fiind doua lucruri total diferite vin si eu cu intrebarea: E ok pt. inceput honda cr 125 !?

 

Daca sunt persoane care au pus mana pe acest motor va rog sariti cu niste sfaturi sau pareri pro si contra.

In principiu ma intereseaza urmatoare lucruri cu privire la acest motor:

1. Fiabilitatea

2. Costuri intretinere

3. Autonomia

3. Performantele ~ dat fiind faptul ca invat iar sa merg cu motocicleta acest aspect a ramas pe ultimul loc.

 

PS: ce am eu in vizor este un model din anii '92

 

Pai ca orice moto de competitie:

1. Fiabilitate mica

2. Costuri intretinere mari

3. Autonomie mica

4. Performante mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clasicul: "Vreau si eu enduro!"

Experienta pe 2 roti am suficienta dar pe asfalt, nu pe dealuri, si fiind doua lucruri total diferite vin si eu cu intrebarea: E ok pt. inceput honda cr 125 !?

 

Daca sunt persoane care au pus mana pe acest motor va rog sariti cu niste sfaturi sau pareri pro si contra.

In principiu ma intereseaza urmatoare lucruri cu privire la acest motor:

1. Fiabilitatea

2. Costuri intretinere

3. Autonomia

3. Performantele ~ dat fiind faptul ca invat iar sa merg cu motocicleta acest aspect a ramas pe ultimul loc.

 

PS: ce am eu in vizor este un model din anii '92

 

Sper ca o cumperi cu 100 euro, sau o primesti cadou... ca altfel acel motor nu te va ajuta cu nimic la sportul numit enduro...cel mult o sa treci de pe asfalt, pe macadam, unde poti sa mergi si cu crosul acela. cand insa vei intra in padure si va trebui sa lucrezi cu ambreiajul atunci o sa vezi ca ai facut alegerea gresita...Nu vreau sa te demoralizez ci incerc sa nu te pacalesti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca o cumperi cu 100 euro, sau o primesti cadou... ca altfel acel motor nu te va ajuta cu nimic la sportul numit enduro...cel mult o sa treci de pe asfalt, pe macadam, unde poti sa mergi si cu crosul acela. cand insa vei intra in padure si va trebui sa lucrezi cu ambreiajul atunci o sa vezi ca ai facut alegerea gresita...Nu vreau sa te demoralizez ci incerc sa nu te pacalesti...

 

 

in cazul acesta spune-mi parerea ta despre dt 125 imbunatatit pt enduro. si cam care crezi ca ar fi pretul corect pt asa ceva in stare buna dar fara acte(neinmatriculabil)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DT 125:

Fiabilitate - mare

Costuri intretinere - mici

Autonomie - mica

Performante - mici (15HP)

Nu e high performance bike. E hobby. Enduro - soft-uleanu. Buna in oras: ce moto de 125 (gen soft enduro) mai are racire pe apa?

PS: Dt e inmatriculabil. Aia de ce nu e? E furata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul acesta spune-mi parerea ta despre dt 125 imbunatatit pt enduro. si cam care crezi ca ar fi pretul corect pt asa ceva in stare buna dar fara acte(neinmatriculabil)

 

cred ca tot pe la 500-800 euro max ar fi....nu zic ca nu poate sa fie in stare buna, dar asa cum spune andrei este un motor soft, dar cu care poti sa incepi...insa nu te astepta la mari performante....o sa il vinzi si tu repede, daca vrei sa avansezi la enduro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand multumesc pentru raspunsuri. Cat despre parerile voastre nu pot decat sa va dau dreptate pentru ca am incercat CR'ul si am simtit lipsa cuplului si puterii la turatii mici chiar daca testul facut a fost relativ scurt(puterea livrata la turatii mari este impresionanta dar inutilizabila in conditiile descrise de @motomania). Acum revenind la DT dpv. am 2 corectii de facut la ce a spus @andrei belcic, si anume:

1. Autonomia: eu o stiu ca fiind destul de mare(stiu exeplu concret de iesiri multiple in gasca si DT'ul se intorcea mereu cu cea mai multa benzina in rezervor)

2. Puterea: de regula cele din germania au in jur de 15 cp, iar cele fara limitare in jur de 24cp (nu e mult dar cu un raport bun pinion/foaie cred ca ma pot initia cat de cat in ceeace insemana enduro)

 

Avand in vedere conditiile scrise in primul post cred ca Dt'ul se potriveste ca o manusa. Daca ma insel si exista alt motor avand raport avataj/dezavantaj mai favorabil nevoilor mele va rog recomadatil.

 

PS: 183cm cu aprox 83 Kg :scratch:

 

PS2: Nu stiu daca e sau nu furata, eu inca nu am vazut motorul, dar stiu ca nu e inmatriculat. Poate am gresit cand am presupus ca nu e inmatriculabil.

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motomike.eu/mike/

 

DT-ul n-a avut niciodata mai mult de 15HP. Si nu cred ca are cuplu mai mare la turatii mici decat CR-ul. La CR sunt deranjante suspensiile si cutia de viteze, in enduro. Nu puterea.

DT are rezervor de ulei pt amestec. Frumos, elegant... Perfecta pt naveta. Dar este un inceput. Vei putea iesi la ture enduro si, in scurt timp, iti vei da seama ce moto ti se va potrivi pt iesiri mai hard.

PS Un DT125 sau un DR350 ma gandesc sa iau pt prietena mea. Sa o poata folosi si pe strada. Mai bine zis: si pe coclau.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DT de 80 varianta din anii 80-90 avea undeva la 14-15 cai... deci banuiesc ca ar avea vreo 2-3 cai in plus versiunea 125.

 

Ca si fost posesor recomand si Aprilia RX 125 ... vreo 30 cai si destul de ieftina la achizitie si piese.

 

Cat despre acte ... una este sa nu aiba acte de provenienta si alta sa nu fie imatriculabil... CASCA OCHII ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

posesor de cr 125, 1994. pe acest motor am invatat sa ma dau. f usoara, 78 kg la gol, si daca vrei trasee gen mx, sau doar plimbari si nu hard enduro, merge. trebuie tinut turat, pe urcari tre sa vii mai lansat, da daca te inveti cu ea e cat de cat ok. costuri: sa nu cumva sa ti se strice ceva piesa de care ai nevoie in original ca te-a falimentat. eu de ex am avut nevoie de un stator si am gasit la 3500 lei :D pana la urma mi-am comandat de pe net din state, aftermarket cu 125 $. insa fiabilitatea honda nu-i o poveste. am desfacut motorul, cutia de viteze , tot. parca e noua motocicleta asta. am masurat aproape toate piesele si sunt ca noi sau nesemnificativ uzate.( bine nu ma refer la consumabile gen piston, segment etc).

insa daca vrei ceva trasee mai hard, in o luna maxim vrei sa il vinzi. moare la panta destul de mica daca nu il tii turat, trebuie sa lucrezi mult cu ambreiajul, cand intra powervalve-ul iti rupe capul. eu cum fac bani de exc l-am si redirectionat spre un alt posesor. merita luat pt pretul de achizitie relativ ieftin (aprox 700-900 euro). la fel si eu, l-am luat urmand deviza: daca nu ai cal, bun e si un magar. atentie insa ca pe net majoritatea sunt trecute cu 3-4 ani mai noi decat sunt de fapt. verifica seriile macar si uita-te pe net, de obicei vanzatorii nu au nici un act. e f important anul, pt cand comanzi piese. eu am incercat si strutocamila, in sensul ca are niste modificari: pinion spate de 52, doua pinioane in cutie mai mari, de la un model mai nou, m-am tot jucat la suspensie, dar nu am mai continuat cu modificarile pt ca nu are rost. nu face fatza la un traseu mai dificil de hard, sau mai bine zis iti este extrem de greu cu el. acuma depinde exact de ce vrei tu sa faci.

sper ca ti-am fost de folos. succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...