Jump to content

florinelu07

Super Membru
  • Content Count

    5,296
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About florinelu07

  • Rank
    Sustinator

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Motocicleta
    ...

Recent Profile Visitors

2,596 profile views
  1. Ia de aici: Aftermarket in zona 50-70 eur si OEM 150eur+.
  2. Noi & originale = $$$$$ Second = $$ -$$$ Este plastic cromat, care in timp pateste asta. Urmeaza rama de la schimbator si ultima ce de pe bord (din decupaj ceasuri bord). Ultima resista cel mau mult ca este expusa mai putin soarelui si uzurii mecanice. Nu exista decat in doua culori (inchis si cu interior lucios sau bej/radacina nuc cu finisaj mat).
  3. Hai sa zicem si minusuri - are doar 4 locuri si in spate mai greu sa incapa unul peste 1.80.
  4. C219 cu interior autohton. Grija mare la petele de grasime pe lacul mat - nu prea mai iese.
  5. Am avut 6 ani Fiat 850... am muncit 9 luni ca sa o fac utilizabila zi de zi...
  6. Realitatea este in cartea de fizica - ala care are masa mai mare, scapa mai bine din impact decat unul cu masa mai mica. Teoretic. Ca sunt o multime de variatii ipotetice este alta poveste.
  7. barem un Tesla Model X sa iti iei ca toti romanasii cu bani... cu siguranta la baza achizitiei au stat niste planuri de fezabilitate....
  8. Problema apare si daca nu este sub nasul tau, nu te intereseaza si nu iti pasa intrucat este problema altcuiva. Si asta iti da o pesudo implinire... ce frumos miroase a frezii pe strada da. Prinzi curaj si incurajezi si pe altii sa fie ca tine... bezna ignorantei. PS. Cine mai duce pantofi la cizmar? Mai nimeni, dar uite ca vine EU cu proiecte legislative care sa impuna asigurarea garantiei pe durata medie de utilizare pentru a reduce poluarea.
  9. in intervalul in care castigi banii aia (1 luna sau 10 ani), cat polueaza angajatorul?
×
×
  • Create New...