Sari la conținut

Probleme moped First Bike


costindinu
 Share

Postări Recomandate

Am reusit sa scot partea cu ambreajul si am desfacut carterul si am scos semeringul care trebuie inlocuit...dar acuma trebuie sa fac rost de presa pentru partea cu volanta de la aprindere ca sa pot verifica si acel semering.Am aflat intre timp ca se potriveste presa de volanta de mobra si la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

apropo de mopedul acesta am si eu unul si am si o pb bineinteles: deci dupa ce plec cu el d p loc, isi ia vro' 20km/h si dupaia nu mai trage vrea sa moara d c? nu are nici 100 km si nu l-am obosit???? app am iesit cu el cand era frig afara atunci facea figuri sa fie de la frig?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

mopedul are acuma 10000km si merge perfect,depaseste 60km/h.

motorul l-am desfacut si am schimbat semeringurile cam degeaba.Dupa ceva vreme am desfacut carburatorul a nus cata oara si spre stupoarea mea am descoperit ata foarte fina care era stransa in jiglerul principal,ata am reusit sa o scot doar cu pompa,nu lasa benzina sa treaca suficient si de aceea cand trageam socul oprea din aer si amestecul era mai bun.

Mai am si eu cateva intrebari.Din ce sa fac garnitura la chiulasa,ea momentan are bin foia de aluminiu care nu prea mai este buna,dar nu stiu de unde pot cumpara folie din aceea.Motorul are o compresie extraordinara abea pot sa invart de volanta cu toate ca are 10000 de km fortat destul de mult si mers si 2 persoare din cand in cad

Cum pot sa imbunatatesc motorul fara sa cheltuiesc prea mult..se pot marii porturile de admisie si evacuare? sau alte chestii de genul...filtru spor? bujia cat de importanta e? toba sport era buna dar nu gasesc special pentru el asa ca este o problema cu modificatul altei tobe..una tentanta ar fii ceva de genul..

Intrebare principala este ce diferenta o sa fie dupa ce fac toate astea

doaragon@ umbla la reglajul de aer

post-47188-1278020640_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Da, foarte inteligent ce ai putut spune. La 2T supapele se uzeaza foarte repede

aici te contrazic clar si fara cale de intoarcere! la 2t supapele nu se schimba, ca distributia e pe cardan, nu e ca la astea alalalte pe curea.bine, numai sa nu-ti pice relantiul in baia de ulei,asta am citit-o pe forum, n-am patit-o personal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici te contrazic clar si fara cale de intoarcere! la 2t supapele nu se schimba, ca distributia e pe cardan, nu e ca la astea alalalte pe curea.bine, numai sa nu-ti pice relantiul in baia de ulei,asta am citit-o pe forum, n-am patit-o personal.

Cum sa fie pe cardan? Nu mai vorbi din auzite ca induci lumea in eroare! Distributia este tip cascada, dupa care s-au inspirat si Honda la modelul VFR. Cat despre supape, sunt desmodromice (ca la ducati) posibil arcurile sa se fi inmuiat putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 years later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...