Fanel Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Salutare si Craciun Fericit! Plictisindu-ma prin casa m-am tot uitat pe net la scooterele pe 3 roti. Sunt destul de fun si mult mai safe de condus pe o vreme ca aceasta. Ce parere aveti? Desi sunt facute de aceeasi companie mama care este diferenta dintre cele 2 ? Care are capacitate de stocare mai buna, care consuma mai putin ? Am vazut si pe la noi prin oras astfel de specimene! E vre-un posesor pe aici pe internet sa ne lamureasca si pe noi daca e bun, daca e rau? Probabil ca cunoasteti punctul de vedere al lui mariusJML care considera ca mecanismul cu cele 2 roti in fata este foarte firav pentru drumurile noastre. Am vazut pe youtube un test ride cu o Gilera Fuoco care mergea ofroad cu el (sa fie doar in prezentare?) Sunt mecanici? Ma gandesc ca si la astea 2 roti , au unghi de fuga, etc ... kestii ca la masina ca altfel iti omoara cauciucurile. Voi de care v-ati lua ? Astept pareri amanuntite, nu doar fraze gen Da, NU, Naspa ! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Piaggio: Moteur : monocylindre 4T, refroidi par eau, simple ACT, 4 soupapes CylindrĂŠe : 85,8 x 69 = 398,9 cm3 Puissance maxi : 34 ch à 7600 tr/mn Couple : 37,6 nm à 5500 tr/mn Mise en route : dĂŠmarreur ĂŠlectrique Alimentation : injection 1 injecteur par cylindre Embrayage : Centrifuge Boîte : Variateur Cadre : double berceau acier Suspension av. : mono-amortisseur et bras indĂŠpendant par roue ø , dĂŠb. 85 mm Suspension ar. : 2 amortisseurs rĂŠglables, dĂŠb. 110 mm Frein av. : 2 disques ø 240 mm, ĂŠtrier double piston Frein ar. : 1 disque ø 240 mm, ĂŠtrier deux pistons opposĂŠs Pneu av. : 120/70 x 12; ar. : 140/70 x 14 RĂŠservoir essence : 12 litres Longueur : 2180 mm Hauteur de selle : 790 mm Poids à sec : 240 kg Vitesse maxi :144 km/h AccĂŠlĂŠration 0-100 m :7,5 sec Diamètre braquage :4730 mm Conso. moyenne :6,1 l/100 km Autonomie :180 km Gilera: Moteur : monocylindre 4T, refroidi par eau, simple ACT, 4 soupapes CylindrĂŠe : 94 x 71 = 492,7 cm3 Puissance maxi : 40 ch à 7250 tr/mn Couple : 42,2 nm à 5500 tr/mn Mise en route : dĂŠmarreur ĂŠlectrique Alimentation : injection 1 injecteur par cylindre Embrayage : Centrifuge Boîte : Variateur Cadre : treillis tubulaire Suspension av. : quadrilatère dĂŠformable, bras indĂŠpendant ø , dĂŠb. 85 mm Suspension ar. : 2 amortisseurs rĂŠglables, dĂŠb. 110 mm Frein av. : 2 disques ø 240 mm, ĂŠtrier double piston Frein ar. : 1 disque ø 280 mm, ĂŠtrier double piston Pneu av. : 120/70 x 12; ar. : 140/70 x 14 RĂŠservoir essence : 12 litres Longueur : 2160 mm Hauteur de selle : 785 mm Poids à sec : 244 kg Vitesse maxi :144 km/h AccĂŠlĂŠration 0-100 m :7,0 sec Diamètre braquage :5100 mm Conso. moyenne :7,0 l/100 km Autonomie :170 km Are un prieten Mp3 250i si a facut vreo 5k km fara nici o problema tehnica, deci rezista sistemul ala pe fata la gropi, singura chestie ce s-a defectat a fost dezlipiea unei aripioare unti-stropit. E f misto ca la stop nu trebuie sa pui picioarele jos (daca e balta sau ceva).Sub 10 km/h il poti bloca si merge ca un atv. Mp3 are portbagaj f.mare in el fata de Gilera. Pe site-ul scooter-infos.com mp3400 e 7999E fata de Gilera care e 7800E. Pt poze si test intra pe http://www.scooter-infos.com/photos-essai-...-fuoco-500.html De ales cred ca e o chestie de gust ca sunt in rest aproape la fel(concept, performante etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Decembrie 26, 2009 Autor Share Postat Decembrie 26, 2009 (editat) Merci de info Si siteul e fain! Mi se pare cam mult consumul de 6-7% . E si mare si greu dar na, asa o fi ! Editat Decembrie 26, 2009 de Fanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motociclistcom Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 eu recomand totusi gilera .. am si gilera si recomand gilera de ce ? mi se pare mult mai sportiv decat piaggio, se aseaza mai bine .. arata mai bine .. si un pret mai ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 De vreo 3 ani,ma tot uit la astea.Mi-ar placea si mie,asa ceva - doar ca-s foarte scumpe,chiar si s/h... Am vazut si eu,prezentarea aia,cu Fuoco,offroad...Mi-ar placea,totusi,sa aibe niste roti de 14",macar pe fatza...Nu mai stiu care din astea, are si senzor de greutate,montat in sea - daca nu-i o persoana,pe el, si accelereaza cineva,nu porneste - mi-i se pare o chestie cam inutila,si costisitoare. Ce-mi place la Fuoco,e ca are motorul ceva mai mare (500 cc),si are ambele faruri,cu 2 faze - nu-i chior. Da-i lung,cat un tren marfar - cu asta,nu mai schimbi banda,printre masini,la stop ... Mai exista un model de scuter,pe 3 roti,in acelasi stil - din pacate, vazusem ca exista doar de 50 cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Poti sa iei o curba cu aceasi viteza cu care o iei cu un scuter normal, eventual un maxiscuter ? Rotile alea "fug" pana cand dai capatul pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 (editat) Ar mai fi si asta@Chivu daupa inertia de la inceputul virajului ai mult mai multa aderenta pe fata deci poti lua curbele in forta relaxat(mai cu incredere ca cu unul pe 2 roti.).La viteze mici e cam naspa de manevrat in spatii stramte.. Editat Decembrie 26, 2009 de da'beorz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Nu exista sansa sa te rastorni intr-o curba? Daca intri prea tare si il lasi pana cand sunt inclinate rotile alea de pe fata la maxim nu se poate rasturna? Adica ori se rastoarna ori nu mai reuseste sa i-a curba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Nu exista sansa sa te rastorni intr-o curba? Daca intri prea tare si il lasi pana cand sunt inclinate rotile alea de pe fata la maxim nu se poate rasturna? Adica ori se rastoarna ori nu mai reuseste sa i-a curba. are un sistem inteligent la suspensia din fata din cate am inteles eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 (editat) Cum ziceam...Mai exista si alte modele,gen MP3 sau Fuoco : Tot italienesc...Italjet Scoop Mesaj completat Mda...M-am pus pe rascolit netul,si-am gasit si-un concept BMW.Am inteles ceva de 2012,si-o sa fie de 800 cc:http://future-motorcycles.com/category/bmw/ Mesaj completat Ii zice Eco SCT 800.Are si motor electric,iar cel pe benzina,o sa fie cu 2 cilindri si 70 Cp.transmisie finala cu cardan, paralevel,etc... Editat Decembrie 26, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Nu exista sansa sa te rastorni intr-o curba? Daca intri prea tare si il lasi pana cand sunt inclinate rotile alea de pe fata la maxim nu se poate rasturna? Adica ori se rastoarna ori nu mai reuseste sa i-a curba. Cum adica sa te rastorni?Mp3 si Gilera se apleaca exact ca orice 2 roti(spre interior).Nici astea de 4-500cc nu sunt motoare ss sa iti dea viteza suficienta sa faci prostii.Ganditi logic 2 roti =2x aderenta pe fata.De spate fuge si ala de 250cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat August 29, 2010 Autor Share Postat August 29, 2010 Poate nu stiati !!!! Discutia s-a mutat aici : CKICK /index.php?showtopic=509934 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Deci Fuoco sau MP3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 nea Georgeeeee , cred ca ai intarziat un an frateee ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 nea Georgeeeee , cred ca ai intarziat un an frateee ! nu frate...nu!...ma gandeam ca totusi da cineva raspuns la intrebare, ref. cele 2 modele, chiar daca intrebarea e f veche si intre timp Fanel a vandut Fuoco...subiectul ma intereseaza, ca MP3 are o varianta hybrid(benzina+electrica), care nu stiu de ce nu mai apare in productia de serie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai30 Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 In principiu e aceiasi treaba doar caroseria difera...varianta hybrid e foarte slaba...30km/h electric si 110 benxina...eu am 400lt varianta de triciclu se conduce si cu b...e super si destul de puternica am schimbat ambreiajul si variotorul cu unul malossi si vreau sa spun ca atinge suta imediat iar max 170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.