Sari la conținut

Gilera Fuoco 500 vs Piaggio Mp3 400


Fanel
 Share

Postări Recomandate

Salutare si Craciun Fericit!

 

Plictisindu-ma prin casa m-am tot uitat pe net la scooterele pe 3 roti.

Sunt destul de fun si mult mai safe de condus pe o vreme ca aceasta.

Ce parere aveti?

Desi sunt facute de aceeasi companie mama care este diferenta dintre cele 2 ?

Care are capacitate de stocare mai buna, care consuma mai putin ?

 

Am vazut si pe la noi prin oras astfel de specimene! E vre-un posesor pe aici pe internet sa ne lamureasca si pe noi daca e bun, daca e rau?

Probabil ca cunoasteti punctul de vedere al lui mariusJML care considera ca mecanismul cu cele 2 roti in fata este foarte firav pentru drumurile noastre.

Am vazut pe youtube un test ride cu o Gilera Fuoco care mergea ofroad cu el :D (sa fie doar in prezentare?)

 

Sunt mecanici? Ma gandesc ca si la astea 2 roti , au unghi de fuga, etc ... kestii ca la masina ca altfel iti omoara cauciucurile.

 

Voi de care v-ati lua ?

 

Astept pareri amanuntite, nu doar fraze gen Da, NU, Naspa !;)

 

Merci!

post-3339-1261831557_thumb.jpg

post-3339-1261831565_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piaggio:

Moteur : monocylindre 4T, refroidi par eau, simple ACT, 4 soupapes

CylindrĂŠe : 85,8 x 69 = 398,9 cm3

Puissance maxi : 34 ch à 7600 tr/mn

Couple : 37,6 nm à 5500 tr/mn

Mise en route : dĂŠmarreur ĂŠlectrique

Alimentation : injection 1 injecteur par cylindre

Embrayage : Centrifuge

Boîte : Variateur

Cadre : double berceau acier

Suspension av. : mono-amortisseur et bras indĂŠpendant par roue ø , dĂŠb. 85 mm

Suspension ar. : 2 amortisseurs rĂŠglables, dĂŠb. 110 mm

Frein av. : 2 disques ø 240 mm, ĂŠtrier double piston

Frein ar. : 1 disque ø 240 mm, ĂŠtrier deux pistons opposĂŠs

Pneu av. : 120/70 x 12; ar. : 140/70 x 14

RĂŠservoir essence : 12 litres

Longueur : 2180 mm

Hauteur de selle : 790 mm

Poids à sec : 240 kg

 

Vitesse maxi :144 km/h

AccĂŠlĂŠration 0-100 m :7,5 sec

Diamètre braquage :4730 mm

Conso. moyenne :6,1 l/100 km

Autonomie :180 km

 

 

Gilera:

 

Moteur : monocylindre 4T, refroidi par eau, simple ACT, 4 soupapes

CylindrĂŠe : 94 x 71 = 492,7 cm3

Puissance maxi : 40 ch à 7250 tr/mn

Couple : 42,2 nm à 5500 tr/mn

Mise en route : dĂŠmarreur ĂŠlectrique

Alimentation : injection 1 injecteur par cylindre

Embrayage : Centrifuge

Boîte : Variateur

Cadre : treillis tubulaire

Suspension av. : quadrilatère dĂŠformable, bras indĂŠpendant ø , dĂŠb. 85 mm

Suspension ar. : 2 amortisseurs rĂŠglables, dĂŠb. 110 mm

Frein av. : 2 disques ø 240 mm, ĂŠtrier double piston

Frein ar. : 1 disque ø 280 mm, ĂŠtrier double piston

Pneu av. : 120/70 x 12; ar. : 140/70 x 14

RĂŠservoir essence : 12 litres

Longueur : 2160 mm

Hauteur de selle : 785 mm

Poids à sec : 244 kg

 

Vitesse maxi :144 km/h

AccĂŠlĂŠration 0-100 m :7,0 sec

Diamètre braquage :5100 mm

Conso. moyenne :7,0 l/100 km

Autonomie :170 km

 

Are un prieten Mp3 250i si a facut vreo 5k km fara nici o problema tehnica, deci rezista sistemul ala pe fata la gropi, singura chestie ce s-a defectat a fost dezlipiea unei aripioare unti-stropit.

E f misto ca la stop nu trebuie sa pui picioarele jos (daca e balta sau ceva).Sub 10 km/h il poti bloca si merge ca un atv.

Mp3 are portbagaj f.mare in el fata de Gilera.

Pe site-ul scooter-infos.com mp3400 e 7999E fata de Gilera care e 7800E.

Pt poze si test intra pe http://www.scooter-infos.com/photos-essai-...-fuoco-500.html

De ales cred ca e o chestie de gust ca sunt in rest aproape la fel(concept, performante etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info :D

Si siteul e fain!

Mi se pare cam mult consumul de 6-7% .

E si mare si greu dar na, asa o fi !

Editat de Fanel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo 3 ani,ma tot uit la astea.Mi-ar placea si mie,asa ceva - doar ca-s foarte scumpe,chiar si s/h... Am vazut si eu,prezentarea aia,cu Fuoco,offroad...Mi-ar placea,totusi,sa aibe niste roti de 14",macar pe fatza...Nu mai stiu care din astea, are si senzor de greutate,montat in sea - daca nu-i o persoana,pe el, si accelereaza cineva,nu porneste - mi-i se pare o chestie cam inutila,si costisitoare. Ce-mi place la Fuoco,e ca are motorul ceva mai mare (500 cc),si are ambele faruri,cu 2 faze - nu-i chior. Da-i lung,cat un tren marfar - cu asta,nu mai schimbi banda,printre masini,la stop :D ...

Mai exista un model de scuter,pe 3 roti,in acelasi stil - din pacate, vazusem ca exista doar de 50 cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi si asta@Chivu daupa inertia de la inceputul virajului ai mult mai multa aderenta pe fata deci poti lua curbele in forta relaxat(mai cu incredere ca cu unul pe 2 roti.).La viteze mici e cam naspa de manevrat in spatii stramte..

post-20367-1261865054_thumb.jpg

Editat de da'beorz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista sansa sa te rastorni intr-o curba?

Daca intri prea tare si il lasi pana cand sunt inclinate rotile alea de pe fata la maxim nu se poate rasturna? Adica ori se rastoarna ori nu mai reuseste sa i-a curba.

are un sistem inteligent la suspensia din fata din cate am inteles eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceam...Mai exista si alte modele,gen MP3 sau Fuoco :

 

Tot italienesc...Italjet Scoop

Mesaj completat

Mda...M-am pus pe rascolit netul,si-am gasit si-un concept BMW.Am inteles ceva de 2012,si-o sa fie de 800 cc:http://future-motorcycles.com/category/bmw/

Mesaj completat

Ii zice Eco SCT 800.Are si motor electric,iar cel pe benzina,o sa fie cu 2 cilindri si 70 Cp.transmisie finala cu cardan,

paralevel,etc...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista sansa sa te rastorni intr-o curba?

Daca intri prea tare si il lasi pana cand sunt inclinate rotile alea de pe fata la maxim nu se poate rasturna? Adica ori se rastoarna ori nu mai reuseste sa i-a curba.

 

Cum adica sa te rastorni?Mp3 si Gilera se apleaca exact ca orice 2 roti(spre interior).Nici astea de 4-500cc nu sunt motoare ss sa iti dea viteza suficienta sa faci prostii.Ganditi logic 2 roti =2x aderenta pe fata.De spate fuge si ala de 250cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • 1 year later...

nea Georgeeeee , cred ca ai intarziat un an frateee !

nu frate...nu!...ma gandeam ca totusi da cineva raspuns la intrebare, ref. cele 2 modele, chiar daca intrebarea e f veche si intre timp Fanel a vandut Fuoco...subiectul ma intereseaza, ca MP3 are o varianta hybrid(benzina+electrica), care nu stiu de ce nu mai apare in productia de serie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

In principiu e aceiasi treaba doar caroseria difera...varianta hybrid e foarte slaba...30km/h electric si 110 benxina...eu am 400lt varianta de triciclu se conduce si cu b...e super si destul de puternica am schimbat ambreiajul si variotorul cu unul malossi si vreau sa spun ca atinge suta imediat iar max 170

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...