Sari la conținut

Etz Cu Nabadai


radu_
 Share

Postări Recomandate

Help! :lol: Am probleme cu pornirea la un ETZ 250 din 87,aprindere buna, bujie buna,carburator curat, am reglat siblerul la penultima pozitie(pe cea din mijloc consuma cit pe ma-sa), merge rotund, totusi dimineata refuza sa porneasca "la cheie", respectiv a trebuit sa-l imping, iar in cursul zilei a pornit cind a vrut el, mometan porneste bine dupa ce i-am lasat benzina deschisa. Compresia nu e chiar la cote maxime, dar totusi zic eu ca ar trebui sa plece mai usor. ;) Precizez ca nu am experienta in domeniu, am prieteni care ma ajuta, totusi vreau opinia unora care au avut de-a face cu motoarele astea si evident as vrea sa stiu reglajele corecte la carb.Merci! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sfaturi si schema!Astazi a fost baiat bun si a pornit, dupa ce aseara i-am lasat benzina deschisa (vad ca asa-i place), socul merge, dar am mici nedumeriri: ce face surubul de pe partea dreapta a carb.(nu l-am putut identifica in schema)? Din ce mi-am dat seama regleaza debitul de aer, dar nu stiu sigur si nu stiu cum trebuie reglat...ideal ar fi sa pun mina pe o carte tehnica din care sa-i aflu reglajele corecte.Eu sunt in Arad.Salutare :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face surubul de pe partea dreapta a carb.(nu l-am putut identifica in schema)? Din ce mi-am dat seama regleaza debitul de aer, dar nu stiu sigur si nu stiu cum trebuie reglat...ideal ar fi sa pun mina pe o carte tehnica din care sa-i aflu reglajele corecte.Eu sunt in Arad.Salutare :cheers:

1 Daca e carb de ETZ, si daca surubul e inclinat, ala din dreapta (???) s-ar putea sa fie relantiul. Surubul de aer este orizontal. Reglajul aerului se face cu motorul cald, scazi relantiul cat poti de mult si incerci sa obtii turatia maxima din surubul de aer, apoi reglezi din nou relantiul la valoarea care iti convine

2 Cateva pagini de manual am eu scanate

3 Si eu sunt din si in Arad. Iti las numarul de mobil pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radu, de cand ai motorul?

daca il ai de putin timp e posibil sa nu te fi obisnuit cu el.

 

la voshod de-abia dupa cateva luni am invatat sa-l pornesc cald (se ineca cu vapori si nu ma ducea capul sa-i deschid putin acceleratia) iar niprul in prima zi cand am mers cu el l-am rugat pe un coleg de servici sa dea si el pedale ca eu obosisem. asta in conditiile in care pornea la proprietar la prima pedala. Dupa cateva zile l-am "invatat" si eu si n-am mai avut probleme.

 

morala: pot sa nu fie probleme de reglaj, ci de obisnuinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt. bunavointa, intr-adevar am motorul doar de o saptamina si sper ca i-am gasit spilul-trebuie sa-l pornesc la rece cu socul tras :cheers: stiu, e o chestie elementara, dar cind l-am luat siblerul era fixat la mijloc si primind mai multa benzina pornea fara, in schimb mi-a consumat 5 l in 80 de km.,problema cu pornirea aparind dupa ce am mai adaugat o pozitie la cui.Acum l-am pornit cu socul tras si a plecat la prima pedala.Sper sa ramina asa.Pt. Nick- am luat nr. tau, te voi contacta.Merci! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...