laurentiu.moto Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Pai radiatoare are 2 .... cu supapa aia nu prea stiu cum e dar cred ca are .........ventilator nu are deoarece cred nu exista ...(asa cred eu) curent electric de unde sa se alimenteze .... Singura chestie e turatia mare pe care o are .... Unele persoane ziceau ca e bine cat se incalzeste .. am auzit si chestiide genu ca sa incins prea tare acum nici eu nu mai stiu ce sa cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Curent sigur are. Pt aprindere. Dar nu cred ca poate suporta un ventilator. La busonul radiatorului ar trebui sa aiba o supapa. Daca nu, ar fi bine sa-i faci rost de buson cu supapa. Si mergi cu sticla de apa distilata la tine. Cand fierbe antigelul si da pe afara, completezi cu apa ca sa ajungi acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Pai atigelul nu a fiert niciodata .... si nici de dat nu a dat afara .........la mie e primul motor de cross .... am si TT de 600 e adevarat sa si ala se incalzeste .... dar mii se pare ca totusi YZ la racire pe apa se incalzeste cam tare ..... Multumesc pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Daca n-are supapa la buson de unde stii cand se supraincinge? Nu o sa-l vezi niciodata fierband. Doar explodand. Daca are supapa si n-a fiert niciodata, atunci e OK. Nu se incinge foarte tare. Masurarea cu mana pe cilindru nu e edificativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 De fiert nu cred ca a fiert niciodata ... de fiecare data cand verificam antigelul era tot in aceeasi positie .. deci nu cred ca o sa am nevoie sa car cu mine sau ceva de genu Noroi din plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfredo Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) da, meserias baiatu ! Editat Februarie 6, 2012 de Alfredo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Noroi din plin Cine crezi ca vrea treaba asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi! Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Am un DT 125 (2T) , are aproape 30 000 km, folosit mult in padure si pe campuri . In motor e totul original si merge foarte bine , intretinerea inseamna : spalarea cu jet-ul si intretinerea lantului dupa fiecare iesire, schimbarea uleiului o data pe an. Multumit de mobra ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furtuna dragos Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 propaganda 4t e pe tema poluarii, trendul nu se opreste aici ci merge pana la motorete electrice care eu un cuplu enorm.. 2t e mama tuturor motoretelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazo72 Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Salutari ! Daca tot e vorba de 2t am si eu un yz de 250 din 2003 .Va rog sami spuneti cat de tare ar trebui sa se incalzeasca.... mie mii se pare ca se incalzeste prea tare .... adica daca fac cateva urcari prin padure mai tare si apoi pun mana pe cilindru uneori ma arde ....... Este normal asa ceva ?? Astept sfaturi Multumesc anticipat Salut! Normal YZ-ul este pt pista, dar daca nu se fierbe apa atunci trebuie sa ai grija: -gaz la maxim -cat mai multe iesiri cu ea -distractie la maxim Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Salut! Normal YZ-ul este pt pista, dar daca nu se fierbe apa atunci trebuie sa ai grija: -gaz la maxim -cat mai multe iesiri cu ea -distractie la maxim Bafta! Da da ms mult VAZO .. din pacate in ciuda mersului meu am reusit sa rup pistonul in el da acum asta e .. o mica investitie de vreo 500 -600 de euro si totul e oke.Acum astept sa vad cum se comporta cu noul set si toate cele NUMAI BINE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sashax Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Eu am un cross din 2010 250cc in 4T, vreo 23 cai , pt mine e destul de puternic, consuma enervant de putin si nu ma mai afuma, cum facea cel in 2T pe care l-am avut. Intr`adevar, gasesti putin mai greu 4t la un pret care sa reflecte starea lui, dar cu putin noroc si perseverenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Oare se mai fabrica cross-uri 2T? Oare se mai fabrica cross-uri 2T? Se pare ca doar Yamaha, KTM si Husqi, 250cc. Dar in competitii se prefera 450 4T. Editat Decembrie 18, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 normal ca se prefera 450 4t din moment ce intra in aceiasi clasa cu 250 2t. Totusi, trendul pare sa se schimbe si e posibil ca pe viitor sa se concureze cu aceeasi capacitate cilindrica la ambele tipuri constructive de motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Pai nu ar fi cinstit fata de 4T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.