Chopper Postat Februarie 26, 2004 Share Postat Februarie 26, 2004 Vreau sa va intreb pe cei care ati schimbat carburatoarele la nipre cu carburatoare japoneze,de care ati pus,si cum s-a comportat motorul? E clar ca se obtine un randament mai bun in cazul carburatoarelor cu actionare a pistonasului obturator prin diferenta de presiune,cum e la majoritatea celor de constructie japoneza(Keihin),cu membrana pt.vacuum.Se poate monta oare un carburator japonez de la un 125 monocilindru la nipra,cu rezultate bune in functionare?Eu cred ca da,dar nu sint sigur.Voi ce rezultate ati obtinut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vali M Postat Februarie 28, 2004 Share Postat Februarie 28, 2004 Keihin cvk 34 mm. Inca nu stiu cum merge cu ele ca abia le-am montat. Spunea cineva care are keihin pe nipru si merge cu trei la suta. Ramine sa verific la primavara. Trebuie sa pui doua carburatoare mai mari. Cum impaci 649 cc cu un carburator de 125 cc. Intreb si eu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Februarie 28, 2004 Autor Share Postat Februarie 28, 2004 Cu impacatu carburatoarelor,uite cum m-am gandit eu ca ar sta treaba: Carburatoarele is de la o mobra japoneza in doi timpi unde la fiecare cursa in sus a pistonului se absoarbe carburant,deci a fi ca si la un 4 timpi de capacitate dubla.Inafara de asta,mobrele japoneze is concepute sa functioneze la turatii aproape duble fata de Nipra,chiar si alea in 4 timpi,si eu cred ca is concepute sa furnizeze amestecul in raport optim indiferent de turatia de lucru. In plus de asta,Avantajul major la carburatoarele cu membrana de vacuum e ca tu actionezi obturatorul de aer,si nu pistonasul cu cuiul jiclor(asta se ridica singur in functie de debitul de aer ce trece prin carburator),deci avantajul principal ar fi consumul mai mic,plus cuplu mai bun,daca admitem ca amestecul e optim la orice debit. Voi ce parere aveti?(sper sa nu fi vorbit aci prostii) Acuma oricum cred ca imi rostuiesc niste carburatoare de la un CBR de 1000 care trebe sa fie sigur bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 28, 2004 Share Postat Februarie 28, 2004 in mare parte ai dreptate dar nu uita de diametrul galeriei de adimsie care tre sa fie de minim fi 28 sau mai mare...mikuni fi 28 el asigura si cantitatea minima de aer si cea de benzina ceea ce face sa fie un amestec bun...daca pui un carburator cu diametrul mic, camera de ardere nu o sa se mai umple la capacitatea ei deci scade puterea creste uzura creste consumul... bafta!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 2, 2004 Share Postat Martie 2, 2004 Carburatoarele is de la o mobra japoneza in doi timpi unde la fiecare cursa in sus a pistonului se absoarbe carburant,deci a fi ca si la un 4 timpi de capacitate dubla.Inafara de asta,mobrele japoneze is concepute sa functioneze la turatii aproape duble fata de Nipra,chiar si alea in 4 timpi,si eu cred ca is concepute sa furnizeze amestecul in raport optim indiferent de turatia de lucru. sper sa nu gresesc..dar dupa umila mea parere nu are treaba 4timpi cu 2 timpi si de cursa pistonului...eu la jupiter 5 (2 timpi 2 pistoane) stiu ca fiecare piston avea carterul izolat de celalalt deci ..el din carburator tragea cat pentru un piston de 175 (adica ..tragea in functie de depresiunea data de cursa unui piston de 175) ..cand termina cu un piston lucra pentru celalalt . la nepra spre exemplu..trage cat are nevoie un piston de 325 ...dar cu o frecventa de doua ori mai redusa decat la ij ...deci eu am ajuns la concluzia urmatoare...carburatorul tre sa poata oferi cantitatea necesara , la frecventa de functionare a respectivului cilindru , ....iar turatia motorului de pe care au fost luate conteaza f mult...pt ca intervalul la care cilindru trage gaz este de 2 ori mai mare la 4 t decat la 2 t parerea mea este ca nu cred ca o sa mearga prea bine pt ca sa zicem ca ala in 2 t lucra la 7000 de ture...iar la nepra 7000 e blana...la 3500pt nepra , carbelitorul ala ar trebui sa lucreze perfect pe un 2 t cu 3500/2 ture (pai la 1000 de ture pt relanti la nepra...carburile ar trebui sa ofere un relanti si pt motorul in 2t , la 500 de ture {nu stiu exact cate ture are nepra la relanti..dar calculati si voi daca stitzi exact si vetzi vedea ca pt un motor in 2t are lucreaza la o medie de 7-8000 de ture , un relanti de cateva sute de ture este prea mic}) pt cei din iasi....din cate stiu eu ciprian se cam plangea de cum merg carburile lui in ture joase eu mi-am schimbat carbelitoarele anul trecut si m-am gandit sa imi pun si eu de japo ...dar pana la urma am ramas la rusesti noi , K68 mai datzi-va cu parerea , ca e interesanta treaba...vali ..pune-le o data sa vedem cum sta treaba ..si daca se merita investitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Martie 3, 2004 Share Postat Martie 3, 2004 merita baietzi! eu am mikuni de 36 mm si mananca jar motoru cu ele ! am consum de 4,5% in conditiile in care motorul are 260de kile, eu am 85, mai pune 10kile benzina , si toate astea la o viteza de 110-120 sub care nu-l las! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.