vlad2709 Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Salutare, am un scuter generic xor in 2 timpi, are motor mianarelli asamblat in china sau ceva de genu , am montat un kit de 70cc chinezesc RMS parca, dar dupa ce se incalzeste motorul se blocheaza pistonul pe cilindru , am inteles ca trebuie sa merg ceva cu el sa fac un fel de rodaj mai fortat si sa ii adaug ulei si in benzina (are si rezervor), daca gresesc sa ma corecteze cineva. Scuterul a mers bine o perioada cu 70 cam si demarajul crescuse semnificativ, dar dupa un timp iar devenise lenes si din cate am observat largise deja muzicuta noua . Problema este cu ambielajul, la montat un istet si nu a strans bine piulita de la variator, aceasta desfacandu-se si s-au tocit dintii de la ambielaj, am pus partea din exterior a variatorului mai aproape ca sa prinda zimtii tocind piesa dintre cele doua >< (placi), fapt pentru care am pierdut demarajul, dar am castigat 15 km in plus... intrebarea mea este, ce ar trebui sa schimb (in afara de ambielaj)... cureaua (mai subtire), rolele, sau arcurile de la ambreaj, pentru a-mi pastra viteza si a recupera demarajul. Daca stiti care e si motivul pentru care motor isi pierduse din putere, as fi recunoscator ! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Te-ai gandit mult pana ai ales font-ul ala? Deja ma doare capul.. O sa-ti raspunda cineva, citeste si la topicul cu "honda nsr, scoate ulei pe toba" poate te ajuta cu ceva. Mesaj completat Nu te ajuta, tu ai alte belele. 1 lucru stiu atat din ce ai scris: - daca motorul in permanenta se gripeaza cand se incalzeste inseamna clar ca pistonul nu e cota care trebuie, e mai mare decat ar trebui. Cauta si pune pistonul care trebuie, nu strica cilindrul de pomana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 nu inteleg cum ai modificat variatorul,el se monteaza si atat..poti schimba rolele doar.poate avea un limitator si l-ai scos.. cureaua nu se modifica. iti trebuie o cheie speciala pt variator, in forma de V,altfel se invarte cu totul pe ax. poti pune ulei in benzina pt o ungere mai buna,dar incalzeste motorul inainte de a-l accelera puternic. nu inteleg cum ti-a largit muzicuta asa rapid,daca lamelele sunt distantate schimb-o. piesele de care spui sunt italiene nu chinezesti,ambielajul nu e scump dar e greu de montat. citeste mai multe la sectiunea scuterelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad2709 Postat Februarie 4, 2010 Autor Share Postat Februarie 4, 2010 nu inteleg cum ai modificat variatorul,el se monteaza si atat..poti schimba rolele doar.poate avea un limitator si l-ai scos.. cureaua nu se modifica. iti trebuie o cheie speciala pt variator, in forma de V,altfel se invarte cu totul pe ax. poti pune ulei in benzina pt o ungere mai buna,dar incalzeste motorul inainte de a-l accelera puternic. nu inteleg cum ti-a largit muzicuta asa rapid,daca lamelele sunt distantate schimb-o. piesele de care spui sunt italiene nu chinezesti,ambielajul nu e scump dar e greu de montat. citeste mai multe la sectiunea scuterelor mersi pentru raspunsuri , la numarul unu, acolo unde sunt dintii aia s-a tocit ambielajul, asa ca eu am facut piesa 2 mai scurta ca sa prinda restu dintilor care nu s-au tocit din ambielaj, sper ca acum sunt destul de clar ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 mersi pentru raspunsuri , la numarul unu, acolo unde sunt dintii aia s-a tocit ambielajul, asa ca eu am facut piesa 2 mai scurta ca sa prinda restu dintilor care nu s-au tocit din ambielaj, sper ca acum sunt destul de clar ! pai asa spune....oricum,daca nu faci rost de cheie de variator nu te apuca de treaba ca iar patesti la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Naspa,vezi ca ambielajul de xor nu e identic cu cel de minarelli. Axul ambielajului la xor e mai gros pentru ca firma generic sa nu mai plateasca patentul celor la la yamaha care sunt proprietari fabrici,in rest aproate toate piesele sunt identice Vezi ce cumperi sau poate reface vreun strungar ,,dinti'' ambielajului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad2709 Postat Februarie 7, 2010 Autor Share Postat Februarie 7, 2010 Naspa,vezi ca ambielajul de xor nu e identic cu cel de minarelli.Axul ambielajului la xor e mai gros pentru ca firma generic sa nu mai plateasca patentul celor la la yamaha care sunt proprietari fabrici,in rest aproate toate piesele sunt identice Vezi ce cumperi sau poate reface vreun strungar ,,dinti'' ambielajului crezi ca se potface lastrungar? ma indoiesc ar fi bine, ca m-ar scuti deo chltuiala considerabila... mai am si bendixu de la electromotor care trebuie modificat... ms ptr reply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.