Sari la conținut

ambielaj si kit pentru scuter generic xor 2T


vlad2709
 Share

Postări Recomandate

Salutare, am un scuter generic xor in 2 timpi, are motor mianarelli asamblat in china sau ceva de genu :laugh: , am montat un kit de 70cc chinezesc RMS parca, dar dupa ce se incalzeste motorul se blocheaza pistonul pe cilindru :wink: , am inteles ca trebuie sa merg ceva cu el sa fac un fel de rodaj mai fortat si sa ii adaug ulei si in benzina (are si rezervor), daca gresesc sa ma corecteze cineva. Scuterul a mers bine o perioada cu 70 cam si demarajul crescuse semnificativ, dar dupa un timp iar devenise lenes si din cate am observat largise deja muzicuta noua :( . Problema este cu ambielajul, la montat un istet si nu a strans bine piulita de la variator, aceasta desfacandu-se si s-au tocit dintii de la ambielaj, am pus partea din exterior a variatorului mai aproape ca sa prinda zimtii tocind piesa dintre cele doua >< (placi), fapt pentru care am pierdut demarajul, dar am castigat 15 km in plus... intrebarea mea este, ce ar trebui sa schimb (in afara de ambielaj)... cureaua (mai subtire), rolele, sau arcurile de la ambreaj, pentru a-mi pastra viteza si a recupera demarajul. Daca stiti care e si motivul pentru care motor isi pierduse din putere, as fi recunoscator :laugh: ! Asfalt uscat ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai gandit mult pana ai ales font-ul ala? Deja ma doare capul.. :wink:

O sa-ti raspunda cineva, citeste si la topicul cu "honda nsr, scoate ulei pe toba" poate te ajuta cu ceva.

Mesaj completat

Nu te ajuta, tu ai alte belele.

1 lucru stiu atat din ce ai scris:

- daca motorul in permanenta se gripeaza cand se incalzeste inseamna clar ca pistonul nu e cota care trebuie, e mai mare decat ar trebui. Cauta si pune pistonul care trebuie, nu strica cilindrul de pomana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg cum ai modificat variatorul,el se monteaza si atat..poti schimba rolele doar.poate avea un limitator si l-ai scos..

cureaua nu se modifica.

iti trebuie o cheie speciala pt variator, in forma de V,altfel se invarte cu totul pe ax.

poti pune ulei in benzina pt o ungere mai buna,dar incalzeste motorul inainte de a-l accelera puternic.

nu inteleg cum ti-a largit muzicuta asa rapid,daca lamelele sunt distantate schimb-o.

piesele de care spui sunt italiene nu chinezesti,ambielajul nu e scump dar e greu de montat.

citeste mai multe la sectiunea scuterelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg cum ai modificat variatorul,el se monteaza si atat..poti schimba rolele doar.poate avea un limitator si l-ai scos..

cureaua nu se modifica.

iti trebuie o cheie speciala pt variator, in forma de V,altfel se invarte cu totul pe ax.

poti pune ulei in benzina pt o ungere mai buna,dar incalzeste motorul inainte de a-l accelera puternic.

nu inteleg cum ti-a largit muzicuta asa rapid,daca lamelele sunt distantate schimb-o.

piesele de care spui sunt italiene nu chinezesti,ambielajul nu e scump dar e greu de montat.

citeste mai multe la sectiunea scuterelor

mersi pentru raspunsuri :wink: , la numarul unu, acolo unde sunt dintii aia s-a tocit ambielajul, asa ca eu am facut piesa 2 mai scurta ca sa prinda restu dintilor care nu s-au tocit din ambielaj, sper ca acum sunt destul de clar !

post-17773-1265319893_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pentru raspunsuri :wink: , la numarul unu, acolo unde sunt dintii aia s-a tocit ambielajul, asa ca eu am facut piesa 2 mai scurta ca sa prinda restu dintilor care nu s-au tocit din ambielaj, sper ca acum sunt destul de clar !

pai asa spune....oricum,daca nu faci rost de cheie de variator nu te apuca de treaba ca iar patesti la fel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Naspa,vezi ca ambielajul de xor nu e identic cu cel de minarelli.

Axul ambielajului la xor e mai gros pentru ca firma generic sa nu mai plateasca patentul celor la la yamaha care sunt proprietari fabrici,in rest aproate toate piesele sunt identice

Vezi ce cumperi sau poate reface vreun strungar ,,dinti'' ambielajului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Naspa,vezi ca ambielajul de xor nu e identic cu cel de minarelli.

Axul ambielajului la xor e mai gros pentru ca firma generic sa nu mai plateasca patentul celor la la yamaha care sunt proprietari fabrici,in rest aproate toate piesele sunt identice

Vezi ce cumperi sau poate reface vreun strungar ,,dinti'' ambielajului

crezi ca se potface lastrungar? ma indoiesc ar fi bine, ca m-ar scuti deo chltuiala considerabila... mai am si bendixu de la electromotor care trebuie modificat... ms ptr reply

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...