inhuman Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 s-a gandit cineva la fishe? am patzit beleaua asta cu un kawa vulcan.....in tuatzie mica mergea ireproshabil, daca turam motoru' murea un cilindru......am constatat ca fura scanteie pe la o lulea.... ca sa itzi dai seama daca fura scanteie itzi trebuie un loc in care este semintuneric, porneshti motoru' shi il tzii putzin turat. Uita-e atent la fishe shi la lulele, daca vreuna fura scanteie ar trebui sa fie vizibila.... Am facut si asta.......inainte sa a face altele mai de finetze si n-am vazut nika de genu'......dar.....daca era asta cand trageam shocul in turatie nu ar fi trebuit sa se imbunatateasca mersul ci sa face la fel......parerea mea poate nu-i asa.....oricum nu le am io prea tare pe partea asta.......dar logica asa-mi spune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Logica iti spune corect. Acu ce ai tu de facut este sa verifici nivelele in carburatoare, dar mai inainte de toate verifica cu atentie sa nu ai vreun furtun gatuit, care sa iti reduca debitul de benzina de la rezervor spre carburatoare. Ca m-as cracana de ras sa te apuci sa dai jos carburatoarele, sa le deschizi si sa verifici nivelul (treaba complexa) si de fapt sa ai un furtun usor presat, sau robinetul de benzina mai jegos si sa nu iti dea benzina destula pentru regimuri inalte. A si daca ai, verifica si filtrul de benzen sa nu fie imputit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 Atita vreme cit e setat ca-n manual, nu conteaza Ceea ce stiu eu, e ca la v2-uri (racite cu aer), din cauza sarcinii termice diferite, cilindrul din spate are un regim diferit, merge mai cald, si pt asta mere mai bogat. Acuma la asta racit cu apa, de ce le seteaza diferit, nu mi-e f clar, dar ca o presupunere personala, cred ca e si din cauza pozitiei diferite a carburatoarelor De curatat, cum zicea series, cu solutii si sprayuri (sincer n-am incercat niciodata), sau simplu, benzina si suflat cu aer comprimat prin toate canalele si cam aia e. De masurat nivelul, vezi vx800_fuel_lubrication.pdf (de pe linurile pe care ti le-am dat) pagina 14. Asta cu masurat nivelul e o intreaga timpenie, ca de ex la unele modele de yamaha, se masoara din exterior, cu un furtun, in functie de niste repere..La altele se masoara cu carbul rasturnat, cu cuiul inchis, dar sa nu comprimi arcul. La altele, trebe sa-l comprimi. La tine, pare ca-l intorci cu plutitorul in sus, si masori de la plutitor (de la partea de sus a lui) pina la planul unde vine garnitura camerei de nivel constant Vezi ca ti-am raspuns mai sus, am reusit sa bag 2 citate in postul anterior..Probabil ca l-am editat in loc sa fac unul nou To check the float height, invert the carburetor body, with the float arm kept free, measure the float height while float arm is just in contact with needle valve. Aici nu zice nimic despre arculet, deci pp ca nici nu are. Deci de partea cea mai de sus a plutitorului, pina la garnitura. Fa totusi o treaba inainte de a-l modifica: Noteaza cotele precedente, ca in caz de ceva, sa ai unde reveni Multam fain de sfaturi.......sper sa-mi fie de ajutor.....imi pare rau ca si week-endu asta ratez o intrunire dar...poate ca de data asta o sa merite sacrificiul Ca o concluzie......sa inteleg.....parerea majoritatii este ca-i din carburatie....?n-are destul din berea lui Sper sa mearga...chiar daca merge sau nu....dupa inca o depanare...oricum o sa ma imbat ca porcu....sper sa fie de bucurie Orice sfat este binevenit.....penca vreau sa ma dau cu ea .....deja am intrat in sevraj Logica iti spune corect. Acu ce ai tu de facut este sa verifici nivelele in carburatoare, dar mai inainte de toate verifica cu atentie sa nu ai vreun furtun gatuit, care sa iti reduca debitul de benzina de la rezervor spre carburatoare. Ca m-as cracana de ras sa te apuci sa dai jos carburatoarele, sa le deschizi si sa verifici nivelul (treaba complexa) si de fapt sa ai un furtun usor presat, sau robinetul de benzina mai jegos si sa nu iti dea benzina destula pentru regimuri inalte. A si daca ai, verifica si filtrul de benzen sa nu fie imputit. Despre furtun nu bag mana in foc ca nu-i gatuit......la canea m-am gandit si io.....si am dasfacut-o....si am curatat-o.....am curatat si pompa de benzina.....am schimbat si doua filtre......si...la fel dupa ce am dat carburile jos....rezervor....pompa de benzina.......nu cred ca a ramas furtun care sa fie gatuit.....nu mai are cum.......si asta-i nasol.......pen'ca uratele alea de carburi ma sperie in draci .....e treaba de finetze.... Pana la urma.....totul sau nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Eh, asta e, rabdare si tutun si mai ales bafta la surubarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 Eh, asta e, rabdare si tutun si mai ales bafta la surubarit. Sa fie......ca am nevoie de vreo basca de bafta............vorba aia....a nimerit orbu' Braila....io cum sa nu fac zob carburile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Bre, nu uita o regula de aur a croitoriei: masoara de 10 ori si taie o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Logica iti spune corect. Acu ce ai tu de facut este sa verifici nivelele in carburatoare, dar mai inainte de toate verifica cu atentie sa nu ai vreun furtun gatuit, care sa iti reduca debitul de benzina de la rezervor spre carburatoare. Ca m-as cracana de ras sa te apuci sa dai jos carburatoarele, sa le deschizi si sa verifici nivelul (treaba complexa) si de fapt sa ai un furtun usor presat, sau robinetul de benzina mai jegos si sa nu iti dea benzina destula pentru regimuri inalte. A si daca ai, verifica si filtrul de benzen sa nu fie imputit. Da, si e usor de facut, si un lucru eliminat e o certitudine in plus. Tine cont, ca daca cu plutitorul pe spate, distanta scade, amestecul se imbogateste (deci cu el pe spate, daca cresti inatimea, scazi nivelu (mai sarac)). Daca totusi sint diferente mari intre cit ar trebui sa fie si cit e, poate e bine sa micsorezi inaltimea 1mm si dupa aia il incerci, si tot asa. E mult de munca, dar daca sint cit de cit prin zona.. Ar mai fi ceva: Sper ca filtrul de aer e la locul lui, si nu mergi fara? Ca daca n-ai filtru de aer se manifesta tot asa. Si filtrul sa fie tot de la el, sa nu fie ceva modificat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 SA NE TII LA CURENT CU TRATAMENTUL SI REZOLVAREA!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 6, 2006 Autor Share Postat Iunie 6, 2006 Da, si e usor de facut, si un lucru eliminat e o certitudine in plus. Tine cont, ca daca cu plutitorul pe spate, distanta scade, amestecul se imbogateste (deci cu el pe spate, daca cresti inatimea, scazi nivelu (mai sarac)). Daca totusi sint diferente mari intre cit ar trebui sa fie si cit e, poate e bine sa micsorezi inaltimea 1mm si dupa aia il incerci, si tot asa. E mult de munca, dar daca sint cit de cit prin zona.. Ar mai fi ceva: Sper ca filtrul de aer e la locul lui, si nu mergi fara? Ca daca n-ai filtru de aer se manifesta tot asa. Si filtrul sa fie tot de la el, sa nu fie ceva modificat.. O sa ma joc putzin cu plutitoarele alea sa vad ce si cum... ....cat despre filtrele de aer.....sunt noi si sunt exact modelul din catalog, le-am cumparat acum 2-3 saptamani Da, si e usor de facut, si un lucru eliminat e o certitudine in plus. Tine cont, ca daca cu plutitorul pe spate, distanta scade, amestecul se imbogateste (deci cu el pe spate, daca cresti inatimea, scazi nivelu (mai sarac)). Daca totusi sint diferente mari intre cit ar trebui sa fie si cit e, poate e bine sa micsorezi inaltimea 1mm si dupa aia il incerci, si tot asa. E mult de munca, dar daca sint cit de cit prin zona.. Ar mai fi ceva: Sper ca filtrul de aer e la locul lui, si nu mergi fara? Ca daca n-ai filtru de aer se manifesta tot asa. Si filtrul sa fie tot de la el, sa nu fie ceva modificat.. O sa ma joc putzin cu plutitoarele alea sa vad ce si cum... ....cat despre filtrele de aer.....sunt noi si sunt exact modelul din catalog, le-am cumparat acum 2-3 saptamani Da, si e usor de facut, si un lucru eliminat e o certitudine in plus. Tine cont, ca daca cu plutitorul pe spate, distanta scade, amestecul se imbogateste (deci cu el pe spate, daca cresti inatimea, scazi nivelu (mai sarac)). Daca totusi sint diferente mari intre cit ar trebui sa fie si cit e, poate e bine sa micsorezi inaltimea 1mm si dupa aia il incerci, si tot asa. E mult de munca, dar daca sint cit de cit prin zona.. Ar mai fi ceva: Sper ca filtrul de aer e la locul lui, si nu mergi fara? Ca daca n-ai filtru de aer se manifesta tot asa. Si filtrul sa fie tot de la el, sa nu fie ceva modificat.. O sa ma joc putzin cu plutitoarele alea sa vad ce si cum... ....cat despre filtrele de aer.....sunt noi si sunt exact modelul din catalog, le-am cumparat acum 2-3 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 6, 2006 Autor Share Postat Iunie 6, 2006 Scuze pentru multiplele raspunsuri....da' imi mere netu ca pixu...... erdeesh .....cred ca are si asta amestecu prea sarac Oricum.....acum o sa am de munca.....am cateva chestii de incercat..... Pentru cei care mi-au raspuns si care automat m-au ajutat....in prima faza moral...... RESPECT eu sper sa ne intalnim pe la intruniri.....la o bere rece ...sa-si revina fetitza din boala.. Multam fain inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Ceva noutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 Ceva noutati? Dap....cam asa ceva.....am scris si in alt topic in care intrebam de curatarea carburilor.....dar sa continuam aici mai pe larg... Mi-am luat GUM CUTTER de la 2+2 cum m-au invatat bajetzii si am dat jos carburile....am consumat tot flaconu pe ele......le-am asamblat (am desfacut tot ce era de desfacut)......le-am montat si am plecat la drum.....avea coitze....nu ca ultima plimbare facuta si m-am bucurat....dar la drum intins aceleasi simptome......intr-a 3-a dupa 6000 o balbaie....intr-a 4-a dupa 5000 si intr-a 5-a cum am trecut de 4000...si asta cand o tin constant dar acum.......dupa ce o tin in acceleratie constanta si ii dau gaz parca nu pleaca chiar asa de sub fund........ Inainte imi era foarte usor sa o ridic in 170 acum nu mai merge mai mult de 130 ........nu ca as fi adeptul vitezei......fata mea nu vede mai mult de 110 de obicei.....si asta la drum intins Asa.....sa revenim......dupa faza asta am plecat inspre taramul aviarei....CODLEA.....sa mai reglez carburile........pe la jumatea drumului cand am oprit pentru un reglaj........am auzit o bataie metalica....care pana acum parca nu era......si am fost la un nea' meshterica care mi-a confirmat bataia. .......din spusele lui se poate sa fie o bataie din culbutori......iar de aici, la turatii mai mari sa zapaceasca vreo supapa care sa nu mai inchida cum trebe.... Ce parere aveti de treaba asta???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 @inhuman: eu am avut aceleasi probleme si deja suspectez supapele Am verificat si eu urmatoarele: 1. carburatia (curatat, reglat .. tot tacamul): MaoSan e maestru la astea si il recomand 2. aprinderea (inlocuit cdi, bobine de inductie, bujii ... verificat fise si scanteie) 3. nu mai raman decat supapele ... La mine murea in sarcina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 @inhuman: eu am avut aceleasi probleme si deja suspectez supapele Am verificat si eu urmatoarele: 1. carburatia (curatat, reglat .. tot tacamul): MaoSan e maestru la astea si il recomand 2. aprinderea (inlocuit cdi, bobine de inductie, bujii ... verificat fise si scanteie) 3. nu mai raman decat supapele ... La mine murea in sarcina Ce sa spun am facut tot ce ai facut si tu in afara de CDI....n-am de unde lua unul.....bobinele le-am inlocuit da nu am gasit decat doua bobine de virago de 535......dar face exact la fel si cu astea.....nici o schimbare.....(bobine de VX nu se mai fabrica.....asa mi s-a spus) SIncer numa cuvantul supapa ma sperie.......asta e.....sa gasesc un meshter sa-mi desfaca motoru..... Acum.......stau si ma gandesc.......daca erau probleme cu carburatia pe un cilindru.....ce trebuia sa se intample cu bujia aferenta.......pentru ca la mine bujia nu este uda.....este doar afumata iar daca o las asa afumata si schimb bujiile intre ele......cea afumata se inroseste iar cea rosie...bineinteles se afuma....nu-i exagerat de neagra.....dar este.... Daca nu gasesc pe aici pe cineva de incredere....nu-mi ramane dacat sa ajung in bucuresti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 (editat) In mod normal, daca tacane un culbutor, se cheama ca distanta e prea mare. (si in mod normal nu deschide supapa cum trebe, nu ca n-o inchide) Aici sint 2 lucruri care ar trebui facute: Verificat compresia, fara sa-i faci nimic altceva. Daca nu e buna: Desfacut capacul de la culbutori si verificate distantele intre culbutori si cozile supapelor. Daca nu sint ca-n manual, se pot regla relativ usor Montat, verificat compresia din nou. Operatiile astea sint relativ simple si nu implica decit riscul de a rupe/deteriora garnitura de la capacul culbutorilor. Dar: Daca dupa operatiile astea compresia e slaba, toate variantele ulterioare sint pierzatoare: Daca desfaci chiulasele ca sa rodezi supapele, (sa refaci scaunele si eventual inlocuit supape daca e cazul), ai nevoie minim de garnituri de chiulasa, ca sa nu mai zic de supape. Daca sint segmentii, pistoanele sau cilindrii, e si mai rau, oricum mai bine segmentii dusi decit restul.. Totusi:Compresia nu scade si nici supapele nu se uzeaza de la curatat carburile. Faptul ca inainte mergea 170 si acum 130 poate fi si din alt motiv. Cind e cald, si tragi de gaz, merge rotund (pe loc) sau le bilbie? Editat Iunie 8, 2006 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 In mod normal, daca tacane un culbutor, se cheama ca distanta e prea mare. (si in mod normal nu deschide supapa cum trebe, nu ca n-o inchide) Aici sint 2 lucruri care ar trebui facute: Verificat compresia, fara sa-i faci nimic altceva. Daca nu e buna: Desfacut capacul de la culbutori si verificate distantele intre culbutori si cozile supapelor. Daca nu sint ca-n manual, se pot regla relativ usor Montat, verificat compresia din nou. Operatiile astea sint relativ simple si nu implica decit riscul de a rupe/deteriora garnitura de la capacul culbutorilor. Dar: Daca dupa operatiile astea compresia e slaba, toate variantele ulterioare sint pierzatoare: Daca desfaci chiulasele ca sa rodezi supapele, (sa refaci scaunele si eventual inlocuit supape daca e cazul), ai nevoie minim de garnituri de chiulasa, ca sa nu mai zic de supape. Daca sint segmentii, pistoanele sau cilindrii, e si mai rau, oricum mai bine segmentii dusi decit restul.. Totusi:Compresia nu scade si nici supapele nu se uzeaza de la curatat carburile. Faptul ca inainte mergea 170 si acum 130 poate fi si din alt motiv. Cind e cald, si tragi de gaz, merge rotund (pe loc) sau le bilbie? Pe loc nu are nici o greatza....merge oricum ar fi.....numa daca-i dau un 6000-7000 de ture...parca o balbaie usor......cu cat sunt in viteza mai mare....cu atat o balbaie incepand de la turatii mai mici. Cum pot sa verific compresia? Ce-mi trebuie pentru asta? Daca erau pistoanele de vina sau segmentii.....nu trebuia sa scoata fum sau......sa faca altele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Pe loc nu are nici o greatza....merge oricum ar fi.....numa daca-i dau un 6000-7000 de ture...parca o balbaie usor......cu cat sunt in viteza mai mare....cu atat o balbaie incepand de la turatii mai mici. Cum pot sa verific compresia? Ce-mi trebuie pentru asta? Daca erau pistoanele de vina sau segmentii.....nu trebuia sa scoata fum sau......sa faca altele? Compresia se poate verifica cu un manometru, pe care il pui in loc de bujie (astea facute special pt motoare au adaptor, dar daca te folosesti de un alt manometru, trebe sa-i faci tu unul, si sa fie un manometru macar la 15 bari). De obicei au pe la service-uri asa ceva (service auto/moto), poti incerca, macar stii exact daca are sau nu. Da, ar fi trebuit sa scoata fum, eventual mai albastru daca se da la ulei. Ar mai fi ceva de verificat: 1. Tu ziceai undeva ca ai vazut urme pe pistonasul din carb. Ar fi posibil sa nu urce ala pina sus? Ai putea eventual sa vezi daca atunci cind il turezi urca complet sau ramine agatat.(membranele zici ca sint ok). 2. Dupa cite vad eu, alimentarea cu benzina merge de la pompa->carb1->carb2. Dar de la carb2 se intoarce un furtun de vid care actioneaza pompa de benzina. Pompa de benzina e sub carburi. Nu-mi dau seama cum naiba ai putea verifica daca pompa merge ok.. Poti sa-i scoti furtunul de vacuum, (cu motorul pornit), si sa vezi daca chiar produce vacuum (eventual sa nu fie gituit sau din astea). Nu-mi dau seama daca ai putea eventual sa-l alimentezi dintr-o sticla, ceva, mai de la inaltime, direct, fara pompa, si sa vezi daca merge mai bine. Ca la o adica, ar putea fi si pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 Compresia se poate verifica cu un manometru, pe care il pui in loc de bujie (astea facute special pt motoare au adaptor, dar daca te folosesti de un alt manometru, trebe sa-i faci tu unul, si sa fie un manometru macar la 15 bari). De obicei au pe la service-uri asa ceva (service auto/moto), poti incerca, macar stii exact daca are sau nu. Da, ar fi trebuit sa scoata fum, eventual mai albastru daca se da la ulei. Ar mai fi ceva de verificat: 1. Tu ziceai undeva ca ai vazut urme pe pistonasul din carb. Ar fi posibil sa nu urce ala pina sus? Ai putea eventual sa vezi daca atunci cind il turezi urca complet sau ramine agatat.(membranele zici ca sint ok). 2. Dupa cite vad eu, alimentarea cu benzina merge de la pompa->carb1->carb2. Dar de la carb2 se intoarce un furtun de vid care actioneaza pompa de benzina. Pompa de benzina e sub carburi. Nu-mi dau seama cum naiba ai putea verifica daca pompa merge ok.. Poti sa-i scoti furtunul de vacuum, (cu motorul pornit), si sa vezi daca chiar produce vacuum (eventual sa nu fie gituit sau din astea). Nu-mi dau seama daca ai putea eventual sa-l alimentezi dintr-o sticla, ceva, mai de la inaltime, direct, fara pompa, si sa vezi daca merge mai bine. Ca la o adica, ar putea fi si pompa. Sa fie pompa...???? Bujia pistonului din fata mi-o afuma.....adica cel care este alimentat de carbu 2.....se poate sa ajunga benzina cat ii trebe numa la carbu 1(cel din spate) iar la ala din fata sa nu duca.......atunci sunt cauze sa afume bujia? Ieri l-am pornit fara filtrele de aer....tocmai sa vad cum lucreaza pistoanele de la carb......se misca dar....nu stiu cat trebuie sa fie miscarea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Nimeni pe lumea asta nu-ti poate spune ce are. Gindeste-te: Ai un motor care nu trage in ture. Informatia e aproape 0. Tot ce se poate face e sa verifici tot ce ar putea duce la treaba asta. Eliminind din necunoscute, poti ajunge la o concluzie. Astea sint fapt. Restul sint speculatii bazate pe experiente anterioare. Membrane bune. Nivelul zici ca e ok. Daca pistonasele de la carburi se ridica egal, si acul cind e in ture, iese mult in sus, probabil ca sint bune (Nu stiu cum ai putea verifica exact). Bujiile par bune. (desi se afuma, cind o schimbi, merge bine in celalalt cil). Zici ca se afuma putin, nu f tare. Ar putea fi un pic bogat amestecul pt cil respectiv. Dara daca nu e tare afumata, e in zona, e bun asa. Zici ca nu intrerupe, merge rotund. Bujiile par bune. Si bobinele par bune mai ales ca ai incercat si cu alte bobine. Perfect, bujii, bobine ok. Scoate fum? Cind il turezi? Se incalzeste motorul in mers? Compresie -nu se stie Joc la supape -nu se stie Avans aprindere -nu se stie Cind i-a scazut vmax la 130? Cind a mers 170? Cind a mers ultima data bine, sa urce in ture si in treptele mari? L-a afectat ceva din ce-ai facut la carburi, curatat, reglat etc? Merge mai bine? Merge mai rau? La fel? Simte ceva? Ca si asa l-ai desfacut, ai verificat jigloarele? Sint alea din fabrica? Au fost inlocuite cu altele? Nivelul cum e, cum era, l-ai masurat, l-ai modificat? Ca de ramas, au mai ramas astea: Compresie (supape) Avans la aprindere Alimentarea cu benzina (pare si asta destul de valida, ca se intimpla in sarcina). Cu filtrele alea de aer nu sint eu f impacat, ai putea sa le pui si pe alea vechi daca nu-ti ia mult, nu-ti vine sa crezi ce poate face un filtru. Compresia nu scade intr-o zi, poate daca-l omori fara ulei, astea se degradeaza in timp. Cam asta ar fi, mai trebe date Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 Nimeni pe lumea asta nu-ti poate spune ce are. Gindeste-te: Ai un motor care nu trage in ture. Informatia e aproape 0. Tot ce se poate face e sa verifici tot ce ar putea duce la treaba asta. Eliminind din necunoscute, poti ajunge la o concluzie. Astea sint fapt. Restul sint speculatii bazate pe experiente anterioare. Membrane bune. Nivelul zici ca e ok. Daca pistonasele de la carburi se ridica egal, si acul cind e in ture, iese mult in sus, probabil ca sint bune (Nu stiu cum ai putea verifica exact). Bujiile par bune. (desi se afuma, cind o schimbi, merge bine in celalalt cil). Zici ca se afuma putin, nu f tare. Ar putea fi un pic bogat amestecul pt cil respectiv. Dara daca nu e tare afumata, e in zona, e bun asa. Zici ca nu intrerupe, merge rotund. Bujiile par bune. Si bobinele par bune mai ales ca ai incercat si cu alte bobine. Perfect, bujii, bobine ok. Scoate fum? Cind il turezi? Se incalzeste motorul in mers? Compresie -nu se stie Joc la supape -nu se stie Avans aprindere -nu se stie Cind i-a scazut vmax la 130? Cind a mers 170? Cind a mers ultima data bine, sa urce in ture si in treptele mari? L-a afectat ceva din ce-ai facut la carburi, curatat, reglat etc? Merge mai bine? Merge mai rau? La fel? Simte ceva? Ca si asa l-ai desfacut, ai verificat jigloarele? Sint alea din fabrica? Au fost inlocuite cu altele? Nivelul cum e, cum era, l-ai masurat, l-ai modificat? Ca de ramas, au mai ramas astea: Compresie (supape) Avans la aprindere Alimentarea cu benzina (pare si asta destul de valida, ca se intimpla in sarcina). Cu filtrele alea de aer nu sint eu f impacat, ai putea sa le pui si pe alea vechi daca nu-ti ia mult, nu-ti vine sa crezi ce poate face un filtru. Compresia nu scade intr-o zi, poate daca-l omori fara ulei, astea se degradeaza in timp. Cam asta ar fi, mai trebe date Uau.....tare Hai sa incepem cu inceputul..... Vx-u meu cand l-am luat era un vx normal.....si mergea brici....i-am schimbat rezervor dar cu aceeasi canea si acelasi buson si i-am scos capacul de la teava de esapament.....capac ii gatuia zgomotul(la draqu trebuia sa si sune ca un chopperica ).....restul modificarilor nu au legatura cu motorul...... Dupa ce am facut toate astea....mergea cum stiam eu......anul trecut pe la sfarsitul sezonului am avut o problema.......a inceput sa nu mai traga.......si sa faca figurile astea....scotea fum...i-am scos filtrele de aer si le-am curatat.....nu mai aveam finante sa cumpar altele....dupa spalare si suflare am mai descoperit ca la unul din carburi socul era mereu tras pentru ca se opintise in mansonul de cauciu ce-i acopera la intrarea in carb......i-am scos jigloarele care erau la vedere si le-am suflat.....dupa asta n-a mai scos fum mergea bine...dar a inceput sa faca prostioarele astea....cam asta ar fi....am mai si trantit-o putin.....cand mi-a ieshit un conservar in fata....dar putin......nu a trebuit decat sa-i pun alta aripa..... Nu am schimbat nici un jiglor pana acum.....prima oara cand am desfacut carburatorul a fost acu o luna.....deci mergea de mult prost....nivelul e setat ca la carte...la fel si aerul....nu am putut sa le reglez vacuumul....n-am ce-mi trebuie...... gaz le-am dat dupa ureche Fum nu scoate........a scos pana cand am reglat gazul la ambele.......acum nu scoate si nici nu intzeapa la nas Becul de temperatura nu mi s-a aprins niciodata.....functioneaza dar nu s-a aprins.....din cand in cand...mai ales acum cand am ars gazu pe loc...pentru reglaje...daca a fost cald afara s-a aprins electroventilatorul.....dar nimic mai mult Ar mai fi o informatie....nu stiu cat de importanta este....teava de esapament a cilindrului din spate e albastra...dar e si mai lunca si mai intortocheata...iar a cilindrului din fata e normala.....cromu e neatins.....e perfect argintie. Pentru cativa kilometri am schimbat pistonasele de la carb intre ele......si a mers groaznic....acum dupa curatarea generala merge mai bine...parca trage mai bine......e ok......totul pana la sarcina si ture......dupa 100-110 nu mai este ea....e jale... Nivelul la carburi l-am modificat numai pentru cel din fata...ala care afuma....nu stiu sa-ti mai spun daca l-am facut mai mare sau mai mic....tre sa stau sa ma gandesc.....oricum eram ud ca m-a prins ploaia pe motor si nervos si inghesuit intr-ul loc unde sa nu ma ploua Ai intrebat de filtre....alea vechi nu pot sa le mai pun ca le-am aruncat....erau groaznic de murdare...iar astea ce le am acum sunt exact acelasi model.......facea la fel si cu cele vechi...deci asta cred ca se exclude Astazi sau maine ii fac si compresia.....gasesc eu pe cineva...cumva....sper sa eliminam partea asta.....sper cam asta ar fi.... multam fain de raspuns.....complex si deshtept...... maine sper sa vin cu raspunsul pentu compresie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 (editat) la unul din carburi socul era mereu tras pentru ca se opintise in mansonul de cauciu ce-i acopera la intrarea in carb......i-am scos jigloarele care erau la vedere si le-am suflat.....dupa asta n-a mai scos fum mergea bine...DAR a inceput sa faca prostioarele astea.. Ar mai fi o informatie....nu stiu cat de importanta este....teava de esapament a cilindrului din spate e albastra...dar e si mai lunca si mai intortocheata...iar a cilindrului din fata e normala.....cromu e neatins.....e perfect argintie. Nivelul la carburi l-am modificat numai pentru cel din fata...ala care afuma. Carbul din spate era cel cu socul tras? Teava cind s-a invinetit, dupa ce ai deblocat socul? Editat Iunie 8, 2006 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 Ar mai fi ceva.... MA uit in manual si vad un tabel in legatura cu compresia: Standard: 1300-1600 kPa(13-16kg/cm2)(184-227 psi) Limit: 1100 KPa (11kg/cm2)(156 psi) DIfference in cylinders: 200 kPa (2 kg/cm2)(28psi) Standard si limit inteleg.......Difference in cylinders reprezinta diferenta maxima admisa intre presiunile celor doi cilindri? Si acum.....banuiesc ca ceasul respectiv....o sa fie in atmosfere sau bari.....care.....ce si cum???? Banuiesc ca bar este kg/ cm2 poate careva sa-mi spuna? Carbul din spate era cel cu socul tras? Teava cind s-a invinetit, dupa ce ai deblocat socul? Teava era vanata si inainte.......dar.....nu stiu daca este normal....una sa fie si cealalta nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 (editat) Si care carb era cu era cel cu socul tras? 1 bar = 0.986923267 atm 1 atm = 14.6956 psi Deci poti sa iei aprox 1kg/cm2 o atm si 1 bar . Oricum, limita inferioara vad ca e de 11. Chiar daca le-ai avea de 9 nu cred ca ar avea voie sa faca in halul ala, e totusi motor de 800 "la unul din carburi socul era mereu tras pentru ca se opintise in mansonul de cauciu ce-i acopera la intrarea in carb......i-am scos jigloarele care erau la vedere si le-am suflat.....dupa asta n-a mai scos fum mergea bine...DAR a inceput sa faca prostioarele astea.." Exista posibilitatea sa fi inversat jigloarele intre ele? Unu e de 135 si celalalt de 125. Ce sanse sint aici? Diferentele vad ca sint de 10 intre ele, altele sint 132.5 cu 122.5 Editat Iunie 8, 2006 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inhuman Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 Si care carb era cu era cel cu socul tras? 1 bar = 0.986923267 atm 1 atm = 14.6956 psi Deci poti sa iei aprox 1kg/cm2 o atm si 1 bar . Oricum, limita inferioara vad ca e de 11. Chiar daca le-ai avea de 9 nu cred ca ar avea voie sa faca in halul ala, e totusi motor de 800 "la unul din carburi socul era mereu tras pentru ca se opintise in mansonul de cauciu ce-i acopera la intrarea in carb......i-am scos jigloarele care erau la vedere si le-am suflat.....dupa asta n-a mai scos fum mergea bine...DAR a inceput sa faca prostioarele astea.." Exista posibilitatea sa fi inversat jigloarele intre ele? Unu e de 135 si celalalt de 125. Ce sanse sint aici? Diferentele vad ca sint de 10 intre ele, altele sint 132.5 cu 122.5 Nu mai tin minte care dintre cilindri avea socul tras dar cert este ca nu sunt sanse sa-i fi inversat jigloarele.....le-am facut pe rand si am fost super atent...fiind prima data cand faceam asta Am gasit pe cineva care are aparatura necesara pt masurat compresia....acum fug sa vad ce reusesc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Tu cum ai fitlru de aer, ai airbox sau sint independente pe cil? Intrebarea vine de aici: Zici ca ai schimbat filtrele de aer pt ca erau groaznic de murdare. Un filtru murdar, nu lasa sa treaca aerul. In concluzie, depresiunea e mai mare, si trage si mai multa benzina. Ar fi o varianta de incercat asa: Daca le ai independente, ai putea incerca fie sa le acoperi pe jumate sa zicem (sa le invelesti cu ceva f putin poros), asta ar simula cumva conditiile de filtru imbicsit. Daca ai airbox, e mai complicat, ca ti-o poate suge in motor, pe cind daca sint din alea cilindrice, poti fie sa-l invelesti pe jumate cu ceva prin care sa nu traga aer, sau sa le bandajezi cu o cirpa (dai citeva ture cu cirpa in jurul elem filtrant), dar repet, sa nu existe posibilitatea sa o traga in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.