umoto Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 La standurile de presă, din 12 februarie Editorial 3 “Încotro?” Mondo motor 6 Rubrică de Âştiri Test Âşi tehnică 10 Prezentare: Confederate P120 Combat Fighter. “Metal încins” 14 Tehnică: MV Agusta F4. “Metamorfoză subtilă” 20 Test: Kawasaki Z 1000. “E lupul!.” 26 Test: Aprilia RSV4 R. “14.000 rpm” 30 Test: Honda VT 1300 CX. “Un cal fără nume” 34 Test comparativ: BMW K 1300 S vs Honda VFR 1200. “Lupta giganților” 42 Test comparativ: trei tourere de mare cilindree. “Monumente în miÂşcare” Magazin 54 Retro: Yamaha XT 550. “Floarea nisipurilor” 60 Tehnică moto: ungerea motorului. “Sub presiune” 64 Echipamente Âşi accesorii 68 Consiliere second-hand. Honda Fireblade, modele cu injecție de benzină Mică publicitate 72 Motociclete second-hand Sport 74 Rally-Raid: Dakar 2010. “Pe cai mari!” 80 Gala Campionilor FRM – 2009. “Rezultate remarcabile, în pofida crizei” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Ma bucur ca mi-ati trimis a doua oara revista numarul 11-12 2009 o data cu nr 1-2 din 2010, ma bucur ca ati reluat concursul cu motocicleta anului .. si cam atat. Primind revista dupa 1 februarie (abonament) nu mai pot (dooh) participa la concurs. Sa inteleg ca voi castiga din oficiu. Deci, multumesc. Astept premiul. Daca a aparut nr 3 2010 sunt curios daca nu cumva o voi primi in martie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 La standurile de presă, din 12 februarie Editorial 3 “Încotro?” Mondo motor 6 Rubrică de Âştiri Test Âşi tehnică 10 Prezentare: Confederate P120 Combat Fighter. “Metal încins” 14 Tehnică: MV Agusta F4. “Metamorfoză subtilă” 20 Test: Kawasaki Z 1000. “E lupul!.” 26 Test: Aprilia RSV4 R. “14.000 rpm” 30 Test: Honda VT 1300 CX. “Un cal fără nume” 34 Test comparativ: BMW K 1300 S vs Honda VFR 1200. “Lupta giganților” 42 Test comparativ: trei tourere de mare cilindree. “Monumente în miÂşcare” Magazin 54 Retro: Yamaha XT 550. “Floarea nisipurilor” 60 Tehnică moto: ungerea motorului. “Sub presiune” 64 Echipamente Âşi accesorii 68 Consiliere second-hand. Honda Fireblade, modele cu injecție de benzină Mică publicitate 72 Motociclete second-hand Sport 74 Rally-Raid: Dakar 2010. “Pe cai mari!” 80 Gala Campionilor FRM – 2009. “Rezultate remarcabile, în pofida crizei” O singura motoreta sub 600cc. Si aia retro. Si tot asa in fiecare numar din ultima vreme....da am toate numerele. Pai nu voi criticati de atatea ori tendinta asta a romanului de a cumpara motorete da capacitati mari, oricand, oricum, oriunde? (a nu se intelege ca am ceva cu motoarele mari...parca acum as vrea si eu unul)...Dar simt putina aroma de fatarnicie in editorialele alea....(asta daca nu cumva autorul lor habar nu are ce urmeaza sa apara in revista...desi ma indoiesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Stimate (ex)cititor alexincOO, Se pare ca esti un pic depasit de viteza evenimentelor, fiindca nr. 3/2010 a fost ultimul al revistei Univers Moto - care, din pacate, nu mai exista (subiect demult discutat - si chiar clarificat oarecum - in alt topic de-aici). Ce-i drept, deloc stimabila conducere a Motor Presse Romania n-a catadicsit sa informeze cititorii (si mai ales abonatii) despre incetarea aparitiei revistei. Motiv pentru care uite c-o fac eu acum pentru tine, ca ex-autor al numitelor editoriale "cu iz ipocrit". Zambesc nu doar fiindca, asa cum vezi la profilul meu, sint posesorul unui "enorm" Kawasaki Estrella 250 de 21 CP, ci si fiindca UM a fost poate singura revista injurata (de altii) pentru (citez din memorie) "prea multe teste cu 125-uri, in scopul racolarii de pushtime, ca tot nu va citeste altcineva". E clar ca niciodata nu poti multumi pe toti, dar, de la teste cu mai toate 125-urile actuale, Ninja 250 R ori WR 250 X si pina la articole de consiliere second-hand cu ZECI de modele de 250 ori 400 cmc (articole rarissime prin presa europeana, inclusiv la nemtzi), am facut tot posibilul sa contrabalansam prezentarile de "monstri mecanici", inevitabile in definitiv, din simplul motiv al cerintzelor - si implicit lansarilor de noi modele - din actuala piatza moto. Respect, FN Editat Aprilie 5, 2010 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Bunicule, ca un cititor avid al presei moto romanesti, imi pare rau ca in acest moment Motociclismo a ramas fara concurenta. Desigur, ati avut multe articole care nu puteau fi pe gustul tuturor, dar au fost si multe articole bune. In memoria articolelor bune, chiar daca unele erau numai traduceri ale celor de afara, iti doresc sa gasesti un nou proiect media legat de motociclete, daca asta iti doresti si tu. S-auzim de bine. un (fost) cititor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Pacat de revista, a contribuit mult la hotararea mea da a-mi cumpara motor, la momentul respectiv! Si cand eram in convalescenta, tot citind reviste moto imi petreceam timpul. Lasand la o parte accentele melodramatice, la Calarasi nu se mai gasesc demult reviste moto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.