Sari la conținut

Nr. 03/2010


umoto
 Share

Postări Recomandate

La standurile de presă, din 12 februarie

 

Editorial

3 “Încotro?”

 

Mondo motor

6 Rubrică de Âştiri

 

Test Âşi tehnică

10 Prezentare: Confederate P120 Combat Fighter. “Metal încins”

14 Tehnică: MV Agusta F4. “Metamorfoză subtilă”

20 Test: Kawasaki Z 1000. “E lupul!.”

26 Test: Aprilia RSV4 R. “14.000 rpm”

 

30 Test: Honda VT 1300 CX. “Un cal fără nume”

 

34 Test comparativ: BMW K 1300 S vs Honda VFR 1200. “Lupta giganților”

 

42 Test comparativ: trei tourere de mare cilindree. “Monumente în miÂşcare”

 

 

Magazin

54 Retro: Yamaha XT 550. “Floarea nisipurilor”

60 Tehnică moto: ungerea motorului. “Sub presiune”

64 Echipamente Âşi accesorii

68 Consiliere second-hand. Honda Fireblade, modele cu injecție de benzină

 

Mică publicitate

72 Motociclete second-hand

 

Sport

74 Rally-Raid: Dakar 2010. “Pe cai mari!”

 

80 Gala Campionilor FRM – 2009. “Rezultate remarcabile, în pofida crizei”

 

post-48454-1265798153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca mi-ati trimis a doua oara revista numarul 11-12 2009 o data cu nr 1-2 din 2010, ma bucur ca ati reluat concursul cu motocicleta anului .. si cam atat. Primind revista dupa 1 februarie (abonament) nu mai pot (dooh) participa la concurs. Sa inteleg ca voi castiga din oficiu. Deci, multumesc. :angry: Astept premiul.

 

Daca a aparut nr 3 2010 sunt curios daca nu cumva o voi primi in martie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La standurile de presă, din 12 februarie

 

Editorial

3 “Încotro?”

 

Mondo motor

6 Rubrică de Âştiri

 

Test Âşi tehnică

10 Prezentare: Confederate P120 Combat Fighter. “Metal încins”

14 Tehnică: MV Agusta F4. “Metamorfoză subtilă”

20 Test: Kawasaki Z 1000. “E lupul!.”

26 Test: Aprilia RSV4 R. “14.000 rpm”

 

30 Test: Honda VT 1300 CX. “Un cal fără nume”

 

34 Test comparativ: BMW K 1300 S vs Honda VFR 1200. “Lupta giganților”

 

42 Test comparativ: trei tourere de mare cilindree. “Monumente în miÂşcare”

 

 

Magazin

54 Retro: Yamaha XT 550. “Floarea nisipurilor”

60 Tehnică moto: ungerea motorului. “Sub presiune”

64 Echipamente Âşi accesorii

68 Consiliere second-hand. Honda Fireblade, modele cu injecție de benzină

 

Mică publicitate

72 Motociclete second-hand

 

Sport

74 Rally-Raid: Dakar 2010. “Pe cai mari!”

 

80 Gala Campionilor FRM – 2009. “Rezultate remarcabile, în pofida crizei”

 

post-48454-1265798153_thumb.jpg

 

 

O singura motoreta sub 600cc. Si aia retro. Si tot asa in fiecare numar din ultima vreme....da am toate numerele.

Pai nu voi criticati de atatea ori tendinta asta a romanului de a cumpara motorete da capacitati mari, oricand, oricum, oriunde? (a nu se intelege ca am ceva cu motoarele mari...parca acum as vrea si eu unul)...Dar simt putina aroma de fatarnicie in editorialele alea....(asta daca nu cumva autorul lor habar nu are ce urmeaza sa apara in revista...desi ma indoiesc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate (ex)cititor alexincOO,

 

Se pare ca esti un pic depasit de viteza evenimentelor, fiindca nr. 3/2010 a fost ultimul al revistei Univers Moto - care, din pacate, nu mai exista (subiect demult discutat - si chiar clarificat oarecum - in alt topic de-aici).

Ce-i drept, deloc stimabila conducere a Motor Presse Romania n-a catadicsit sa informeze cititorii (si mai ales abonatii) despre incetarea aparitiei revistei. Motiv pentru care uite c-o fac eu acum pentru tine, ca ex-autor al numitelor editoriale "cu iz ipocrit". :laugh: Zambesc nu doar fiindca, asa cum vezi la profilul meu, sint posesorul unui "enorm" :) Kawasaki Estrella 250 de 21 CP, ci si fiindca UM a fost poate singura revista injurata (de altii) pentru (citez din memorie) "prea multe teste cu 125-uri, in scopul racolarii de pushtime, ca tot nu va citeste altcineva".

E clar ca niciodata nu poti multumi pe toti, dar, de la teste cu mai toate 125-urile actuale, Ninja 250 R ori WR 250 X si pina la articole de consiliere second-hand cu ZECI de modele de 250 ori 400 cmc (articole rarissime prin presa europeana, inclusiv la nemtzi), am facut tot posibilul sa contrabalansam prezentarile de "monstri mecanici", inevitabile in definitiv, din simplul motiv al cerintzelor - si implicit lansarilor de noi modele - din actuala piatza moto.

 

Respect,

FN

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunicule, ca un cititor avid al presei moto romanesti, imi pare rau ca in acest moment Motociclismo a ramas fara concurenta.

Desigur, ati avut multe articole care nu puteau fi pe gustul tuturor, dar au fost si multe articole bune. In memoria articolelor bune, chiar daca unele erau numai traduceri ale celor de afara, iti doresc sa gasesti un nou proiect media legat de motociclete, daca asta iti doresti si tu.

S-auzim de bine.

 

un (fost) cititor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat de revista, a contribuit mult la hotararea mea da a-mi cumpara motor, la momentul respectiv! Si cand eram in convalescenta, tot citind reviste moto imi petreceam timpul. Lasand la o parte accentele melodramatice, la Calarasi nu se mai gasesc demult reviste moto! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...