andreisamoil Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Imi e rusine ca am aceasta problema (de fapt ar trebui sa ii fie lui BMW rusine) dar asta e. Am un BMW F650 din 2004 si face asa: O pornesc ca la carte: in ordine: neutru, butonul rosu apasat, cric scos, pus contact, asteptat sa se stinga toate luminile de pe bord, demaror, nu ating acceleratia, o ia... si... dupa cam 2 sau 3 secunde moare. Si moare de parca i-am luat contactul. Dupa ce fac asta de vreo 2 sau 3 ori merge superb... Dar cand se raceste face asa... CE ARE???!!!!! Am incercat multe variatii in a o porni dar face la fel. Am sunat la service (e inca in garantie) si mi-au spus ca mi-o recodeaza si sa vin abia pe 19 iunie . Au mai "recodat-o" o data... acum cam o luna si de atunci pare ca face mai rau (dar nu sunt sigur ca asta e cauza...) De cand am luat-o facea asa... Dimineata se oprea... Dar o data... acum parca ma chinui mai mult sa o pornesc... Intrebari: - Ajuta recodarea? - Ce se intampla? - Are legatura cu ce benzina pun? Pun de la OMW ca cica e mai buna (cu siguranta e mai scumpa...) - Am inteles ca ati avut mai multi ac problema la motoarele asemanatoare. Ce ati facut ?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Imi e rusine ca am aceasta problema (de fapt ar trebui sa ii fie lui BMW rusine) dar asta e. Am un BMW F650 din 2004 si face asa: O pornesc ca la carte: in ordine: neutru, butonul rosu apasat, cric scos, pus contact, asteptat sa se stinga toate luminile de pe bord, demaror, nu ating acceleratia, o ia... si... dupa cam 2 sau 3 secunde moare. Si moare de parca i-am luat contactul. Dupa ce fac asta de vreo 2 sau 3 ori merge superb... Dar cand se raceste face asa... CE ARE???!!!!! Am incercat multe variatii in a o porni dar face la fel. Am sunat la service (e inca in garantie) si mi-au spus ca mi-o recodeaza si sa vin abia pe 19 iunie . Au mai "recodat-o" o data... acum cam o luna si de atunci pare ca face mai rau (dar nu sunt sigur ca asta e cauza...) De cand am luat-o facea asa... Dimineata se oprea... Dar o data... acum parca ma chinui mai mult sa o pornesc... Intrebari: - Ajuta recodarea? - Ce se intampla? - Are legatura cu ce benzina pun? Pun de la OMW ca cica e mai buna (cu siguranta e mai scumpa...) - Am inteles ca ati avut mai multi ac problema la motoarele asemanatoare. Ce ati facut ?... daca nu ai luat o japoneza asta e ....ai injectie ....moare pur si simplu....????fara sa bagi in viteza..????se poate sa fie problema de la cric....dar daca moare pur si simplu....nu stiu ma depaseste....mari prostii au facut asia de la bmw cu bmw de 650...forte complicat..ma depaseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Raspunsul e cat se poate de simplu. Acest motor nu are soc si prin urmare la pornirile la rece e un pic mai greu de pornit, treaba asta fiind o paranteza. Pt problema ta incearca sa vezi daca e reglat corect cablul de acceleratie, in sensul ca sta la 1500 ture si cand rotesti ghidonul maxim stanga-dreapta nu se tureaza. Daca e prea slab si are un joc prea mare in mansonul de acceleratie tot timpul o sa ai probleme cu pornirea la rece. Tot secretul e in reglajul corect a-l cablului. Presupun ca dupa ce se incalzeste sta frumos la relanti?? Daca doar la pornirea la rece ai probleme si dupa ce e cald motorul o pornesti usor reglajul cablului e de vina. Si eu am patit la fel....secretul e reglarea corecta a cablului, asta include si traseul corect de la mason pana la rotita de la injectie. poza contine traseul corect al cablurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreisamoil Postat Iunie 10, 2006 Autor Share Postat Iunie 10, 2006 Raspunsul e cat se poate de simplu. Acest motor nu are soc si prin urmare la pornirile la rece e un pic mai greu de pornit, treaba asta fiind o paranteza. Pt problema ta incearca sa vezi daca e reglat corect cablul de acceleratie, in sensul ca sta la 1500 ture si cand rotesti ghidonul maxim stanga-dreapta nu se tureaza. Daca e prea slab si are un joc prea mare in mansonul de acceleratie tot timpul o sa ai probleme cu pornirea la rece. Tot secretul e in reglajul corect a-l cablului. Presupun ca dupa ce se incalzeste sta frumos la relanti?? Daca doar la pornirea la rece ai probleme si dupa ce e cald motorul o pornesti usor reglajul cablului e de vina. Si eu am patit la fel....secretul e reglarea corecta a cablului, asta include si traseul corect de la mason pana la rotita de la injectie. poza contine traseul corect al cablurilor PRIMUL raspuns coerent de pe 2 topicuri... Multumesc mult. Acum sunt plecat dar cum o sa ma intorc luni o sa incerc sa o rezolv... Poti sa imi trimiti poza mai mare pls? Ca e prea mica si nu inteleg nimic... Cred ca pana la urma o sa am nevoie de manualul ala de reparatii. Daca pot sa fac si eu o copie dupa el te scufund in BR. 10x Simptomele sunt exact asa cum le-ai descris tu... In plus, am impresia ca daca trag un pic de acceleratie cand o pornesc merge mai usor... Multumesc mult... Probabil ca s-a slabit de la vibratii ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.