Jump to content

andreisamoil

Membru
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

About andreisamoil

  • Rank
    ARHITECTU' BEZMETIC

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.arhitecton.ro
  • Yahoo
    andreisamoil

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    BMW F650 GS - 2004
  • Numar Moto
    b 18 bvx
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Cagiva Canyon - 1996 BMW F650 GS - 2004
  • Interests
    Vreau sa cunosc, sa vad, sa fac totul si orice.
  1. Da, confirm, Pomo este de aur. Si mie mi-a fost super-ghid si s-a dat peste cap sa imi arate ce avea in ograda lui bucovineana. Imi place ideea voastra si de abia astept sa vad impresiile. Ma bucur tare mult ca mai apar initiative de genul asta. Imi place in special ideea cu interviurile luate oamenilor. Sper sa va iasa. In ultimul rand, hai sa va dau cateva mici sugestii cu privire la traseu si obiective: - cand ajungeti in Sighetu Marmatiei sa nu cumva sa ratati Memorialul Durerii. Pe mine m-a atins tare... - cand ajungeti in zona Corbu merita sa nu va grabiti spre Navodari ci sa mergeti la Vadu, sa stati cu cortul pe o superba plaja pustie. In Vadu trebuie sa dati de doamna Claudia (primeste ocazional oameni in gazda) si sa o luati putin la intrebari despre unde a fost si ce a vazut pana acum. Intrebati-o cu precadere de ce sta acolo cand ar putea sa stea cam oriunde in lume. - cand ajungeti in Vama Veche rezistati tentatiei sa intrati in primul bar sa o faceti lata si mergeti la centrul SCUBA de pe plaja ca sa povestiti cu Nicusor Chiripuci (seara, ca doar atunci are timp). - cand va intoarceti spre Bucuresti ar trebui sa modificati putin traseul in asa fel incat sa treceti prin Dobromir (chiar daca ratati Adamclisi si Deleni). Acolo o sa gasiti niste sate de tigani foarte pitoresti (la propriu) si asezari de tatari (cu minarete si tot tacamul) Mie mi-a placut mai mult pe acolo decat pe la Adamclisi. Si drumul este mai frumos, desi sunt mai multe gropi. - la Dubova, in Clisura Dunarii, incercati sa il convingeti pe barcagiul care va duce in pestera Ponicova sa va lase inauntru ca sa iesiti singuri pe partea celalta. Este foarte usor, dar este o experienta beton. Incercati sa va convingeti si gazda sa va povesteasca despre oamenii care fugeau prin pestera in timpul comunismului, noaptea, inotand prin Cazane. Toti cei din zona au povesti cu carul. Momentan cam atat, dar va urmaresc cu interes. Daca aveti intrebari sau credeti ca pot sa va ajut cumva, nu ezitati sa dati un semn.
  2. ;) "La multi ani" cu sanatate si noroc!!!
  3. Baaaaaaaa !!!!! Ce puii mei?! Ce mega intalnire de la care am lipsit... Voi, Andrei Bruja, Claudiu si Loredana... Ai trecut si prin Bran exact cand eu eram la 10 minute, la casa de la Magura, langa Zarnesti si nu ai dat un telefon. Urat. Cand mai ajungeti in zona, da si tu un semn ca poate sunt la casa, la gratare, si va si cazez cu ocazia asta. Ahh, cat ma oftic, dar asa imi trebuie daca nu bag ochiu pe forum cu lunile... Toate bune,
  4. Eu am rezolvat aceasta problema altfel. Vroiam sa aud in casca semnalul de la GPS, muzica si statia PMR. Problema era ca GPS-ul se conecta aiurea si dadea erori, iar statia PMR, cand era activata, ocupa integral banda de bluetooth si nu mai auzeam nimic altceva. Ca sa rezolv problema am configurat sistemul asa: am cumparat un modulator radio, am lipit intr-o carcasa 6 condensatori si am bagat toate cele trei semnale audio (suprapuse, e drept) in intrarea de aux al modulatorului radio. Acum aud toate cele trei device-uri fara probleme, pe canalul de radio al lui Cardo si pot sa ma conectez si pe canalul bluetooth la altceva (PMR de exemplu sau telefon). In cazul tau, daca nu vrei statie sau muzica, este destul de simplu. Iei un modulator radio (costa 50 de lei), il alimentezi de la motor si bagi semnalul de la gps in el. Il vei auzi pe frecventa radio pe care il vei potrivi si o sa poti sa te conectezi bluetooth si cu alt device. Bafta
  5. Da, confirm si eu cele de mai sus. Mie mi-a placut foarte mult Valea Iadului. In opinia mea, ar trebui pus langa Transfagarasan si Transalpina, desi este alt gen de drum. Oricum, pe acolo este bine pentru soft-enduro si mers cu grija. Alt drum frumos este scurtatura de la Ghetarul Vartop in sus, spre Padis, pe drumul forestier, desi pe acolo nu intra bembeul initiatorului topicului. Tweety s-a chinuit destul de tare sa urce, dar atunci cand am ajuns sus pe dealuri s-a bucurat sa zburde pe iarba cu niste cai lasati liberi. Anul trecut, in iunie, Transfagarasanul era rupt de la Cabana Capra pana la baraj dar lucrau la el pe anumite bucati. Nu stiu unde au ajuns, dar, oricum, oficial nu se deschide tunelul pana pe 1 iulie. Alta zona superba de mers, cu multe curbe si asfalt bun este zona Anina, Carasova, Resita, spre cascada Biger si pana la morile de apa de la Eftimie Murgu. Aici iarasi mi-a placut foarte tare. Cam astea mi-au venit acum repede in minte, dar sunt foarte multe cele carora nu le fac cinste fara sa le mentionez.
  6. E misto topicul si nu imi vine sa cred ca am avut rabdare sa citesc 13 pagini. Eu cred ca, in mod aparent paradoxal, aveti toti dreptate. Asta ar inseamna si ca toti gresiti in acelasi timp: Method incearca sa inteleaga fenomenul in mod empiric (fiind si cat se poate de agresiv si suficient cu ceilalti), cu exemple si cazuri particulare, sperand sa extrapoleze ecuatia de aici, ceea ce este foarte greu de facut intrucat sunt foarte multe variabile si, implicit, este vorba de o ecuatie cu graficul in minim 3 dimensiuni. Stulewa incerca sa ajunga la baza problemei aplicand formulele fizice (ceea ce as fi facut si eu), dar s-a limitat la fizica de cultura generala (din liceu) si a scapat din vedere un mic aspect. Din pacate, cei ce au mai incercat sa impinga discutia catre natura coeficenului de frecare au fost ignorati. Astfel, din cate cunosc eu, formulele lui Stulewa sunt corecte, dar nu a tratat natura coeficentului de frecare. Ideea ar fi asa: coeficentul de frecare se modifica in functie de presiunea de pe suprafata de contact intrucat natura si forma microscopica a celor doua suprafete (in mare parte a cauciucului) se modifica in functie de aceasta. De aici vine variatia pe care o constata cei ce abordeaza problema empiric. Din pacate, ecuatia de calcul a miu este foarte complicata si variaza (exponential sau logaritmic in unele cazuri, adica nu liniar) in functie de natura suprafetelor in contact. Pe romaneste: CAZUL 1: acelasi cauciuc, mobra de ac greutate, acelasi asfalt, suprafata de contact MICA. Cauciucul se deformeaza si intra usor (microscopic vorbind) in asperitatile asfaltului. Rezulta un "miu1" sau u1 CAZUL 2: celasi cauciuc, mobra de ac greutate, acelasi asfalt, suprafata de contact MARE. Cauciucul se deformeaza mai putin si intra mai putin in asperitatile asfaltului. Rezulta un "miu2" sau u2 u1 nu mai este egal cu u2, iar variatia dintre cele doua nu este liniara ci depinde de multe chestii printre care si de natura cauciucului. In cazul 1 (spre exemplu) cauciucul se poate "rupe" si poate oferi o tractiune mai proasta decat in cazul 2, dar asta nu este neaparat necesar sa se intample. Depinde, cum spuneam de tipul cauciucului. Pana la urma, ce a spus cristidb mi se pare ca ar fi cea mai buna explicatie. In formulele de fizica de cultura generala frecarea nu este un factor in acest caz, dar va deveni in cazul calculului coeficientului de frecare, asa cum am incercat sa explic mai sus. Cele de mai sus, sunt in plus fata de argumentele celor ce povestesc despre coeficient de frecare inegal pe suprafata de contact. Eu am presupus o mediere a acestuia pe toata suprafata.
  7. Frumos topic. Putin utopic, dar totusi frumos. Ma bag si eu. Avem, deci, proiectare de arhitectura, amenajari interioare si mobilier cu reducere 20% fata de pretul din tarifar pentru cei cu A in carnet si 25% pentru calatori pe doua roti motorizate cu povesti care imi plac http://www.arhitecton.ro Mai avem si http://www.aikido-bucuresti.ro/ cu antrenamente de doua ori pe saptamana pentru adulti si pentru copii mai mari de 5 ani, tabere de schi, drumetii montane si scoli de supravietuire. Aici nu pot sa promit reduceri pentru ca sunt doar un fel de asistent la sala (sempai), organizez taberele si fac pe ghidul, monitorul, sau ala rau caruia trebuie sa ii spravietuiesti. Nu ma ocup de finante sau de partea administrativa. Am insa numai vorbe de bine despre sensei Mitu, la randul lui motociclist. Cam asta ar fi. Caut instalatori buni si seriosi pentru proiectare si executie. Fara sa vreau sa generalizez, pana acum, printre instalatorii (pe termice si sanitare) pe care i-am intalnit, nu am dat peste niciunul normal la cap (sau macar asemanator cu mine).
  8. Bai fox, nu te cunosc, dar din ce am citit se pare ca te-a lovit brusc oful. Initial nu vroiam sa raspund dar mi-am zis apoi ca daca exista o mica sansa sa pot ajuta pe cineva inclinat catre a face o descoperire interesanta, ar fi frumos sa o fac. Ma bucur ca gandesti asa si cred ca esti pe drumul cel bun. Sau cel putin pe un drum bun in acceptiunea mea. Poate nu o fi bun pentru oricine... Ideea este acum sa te prinzi ca nici aia 10 nu sunt de fapt absolut necesari ci doar ceva frumos dar poate peren in viata ta. Cum spunea cineva mai sus, "prietenii" devin "cunostinte", uneori si sotiile devin "foste", fratii ajung la tribunal si parintii mai si mor. Oamenii se schimba. Astfel, cheia, cred eu, este sa te centrezi in jurul propriei fiinte si sa te bazezi (depinzi) cat mai putin pe altii (practic sau emotional). Chiar si in unele arte martiale se vorbeste despre "hara", centrul fiintei tale, de care trebuie sa fii constient si sa faci toata lumea sa se invarta in jurul ei. Practic, ideea la baza este ca ESTI SINGUR, ai fost singur si vei fi singur, dar ai optiunea sa fii fericit, impacat (si independent) asa. Asa nu va conta unde traiesti, de cine esti inconjurat si cum este afara, dar nici nu vei exclude posibilitatea sa te bucuri de o experienta sau de un moment placut. Daca vrei un exemplu concret, in taberele de supravietuire, cei ce realizeaza ca stapanind cateva tehnici simple devin independenti si pot supravietui in aproape orice conditii sunt brusc imbatati de o stare de euforie si putere care este greu de descris cuiva care nu si-a pus problemele astea. Astfel, asa cum spunea un profesor foarte tare, "supravietuirea se invata intai singur, apoi in grupul de 6, apoi in grupul de 36 si apoi in societate". Dar asta nu inseamna ca in timp ce iti construiesti adapostul pentru noapte nu te poti bucura de un apus colorat frumos.
  9. Pai bine ba Mircea, ai probleme d-astea si nu dai un telefon? Abia acum am vazut topicul si bag de seama ca iti raspund tarziu. Oricum, hai sa spun si eu: Discutia asta o am aproape cu toti clientii cand vine vorba de ales saltelele si am mai filtrat datele obtinute. Eu recomand PREVI. Au o tehnologie interesanta de a impacheta arcurile individual, au arcuri mici si multe (cu diametru mic), o fata de poliuretan si pe cealalta fata a saltelei au Memory Foam (o spuma care revine intotdeauna la forma initiala). Efectul este interesant si anume ca salteaua se lasa usor primii 3-4 cm, iar apoi devine tare ca o saltea ortopedica. Arcurile mici permit o deformare limitata doar la zona in care sta corpul (testul ala ciudat de la tv cu paharul de vin si ala de sare pe saltea), iar cele doua fete iti permit sa o mai rotesti in functie de gradul de "moliciune" pe care ti-l doresti. Sunt si altii care fac asta, nu doar PREVI, dar eu m-am inteles bine cu ei pentru ca poti sa comanzi orice dimensiune si o fac pe comanda. Nu recomand nici Mobexpert si nici IKEA pentru ca au tehnologie mai slaba (sau la fel in cel mai bun caz) la bani mult mai multi. Este drept, am avut si clienti care si-au adus salteaua din state cu 4000$, dar si altii care nu au vrut sa auda de spume si plastice si au dat 8000Euro pe saltea din calti de nuca de cocos . Banuiesc ca nu ai ajuns acolo. Hai, sa o stapaniti sanatosi si sa dormiti bine. Pentru alte activitati, luati-va leagan... patul este fumat deja.
  10. Dragi ghizi reali si virtuali, precum si ceilalti care m-ati urmarit pe drum, La inceputul proiectului meu de a merge si a cunoaste cat de cat tara noastra, am promis o bere celor ce ma vor ajuta si imi vor fi ghizi. Cred ca a venit timpul sa imi achit datoria asa ca va propun urmatoarele: M-as bucura sa imi faceti placerea si onoarea de a va intalni cu Tweety si cu mine, incepand de sambata (10 septembrie), la petrecerea moto de la Rasnov: /index.php?/topic/666664-kronstadt-bikers-moto-party-iv/ Astfel, pe langa berea de rigoare, va pot intoarce favoarea, va pot fi chiar eu ghid in zona Pietrei Craiului, indiferent daca vreti sa bateti niste drumuri frumoase, sau chiar sa facem o drumetie scurta, iar seara, daca nu gasiti locuri de dormit in zona petrecerii, putem dormi la casa mea de vacanta de la Magura (10 km mai sus de Zarnesti) in limita a 12 locuri in paturi si canapele, iar restul pe izoprene, in saci de dormit, sau hamac. Pentru alte lamuriri, sau pentru a ne gasi prin zona, nu ezitati sa ma sunati. Berea promisa o dau ghizilor, dar oricine este binevenit. As fi bucuros sa va revad, sau sa va cunosc pe cei pe care nu i-am vazut inca la fata, sa va aud criticile si opiniile si sa stam la o vorba. Va voi trimite acelasi mesaj si pe mail, celor ale caror adrese le stiu si va astept cu drag. Aveti aici vreo doua poze de la casa ca sa va vina cheful:
  11. Voi aparea si eu pe acolo, impreuna cu Tweety, incepand de sambata dimineata. Am de dat niste beri unor oameni (am o lista lunga pe coburi) si a cam venit vremea sa imi platesc datoriile.
  12. Turul Romaniei in 5 zile? Greu... Foarte Greu. As incerca sa nu fac kilometri, sau un cerc ci sa pun puncte interesante pe harta si apoi sa vad cum sa le unesc. Aproximativ cu ce ai desenat acolo as putea sugera sa urci spre nord pe Transfagarasan, apoi opresti sa dormi in cetate la Calnic dupa ce ai vazut si Carta, Alba si Rapa Rosie de la Sebes, a doua zi pleci pe Transalpina si mergi ata pana in Clisura Dunarii. Vezi ce e si pe acolo, desi o sa fii foarte pe fuga si apoi mergi prin Moldova noua, in sus spre nord. Urmatoarea zi treci pe drumurile superbe de pe langa Resita, Carasova & Co si ajungi spre Timisoara si poate chiar mai sus pana in Maramures. (Iti recomand Memorialul Durerii de la Sighet.) Apoi treci Pasul Prislop, spre est, ca sa bifezi si Bucovina, iar de aici, in urmatoarele zile as vedea niste biserici pictate, as trece prin Cheile Bicazului si m-as mai opri pe la Vulcanii Noroiosi inainte sa ma intorc pe la Siriu sau pe la Cheia. Cam asa as face eu, dar apoi m-as opri sa gafai putin.
  13. Salut. Mai frumos este drumul si mai din sud, fara sa ajungi la Cobadin, ce merge pana in Limanu. Incearca sa mergi prin Dobromir. Sunt niste sate de tigani pasnici, dar foarte pitoresti, cu minarete si bazilici parasite. Asfaltul lipseste intr-o singura portiune de vreo 2 sau 3 kilometri, intre Tufani si Viroaga, acolo este drum de piatra, fara gropi, iar in rest, asfaltul este decent spre bun. Pe asfalt mergi linistit cu 80 - 100 ca mai mult nu poti de curbe si serpentine. Merge orice motor si este mult mai frumos decat cel prin Cobadin - cel putin mie imi place mult mai mult. Am mers pe acolo acum o luna. Uite povestea chiar aici, daca ai rabdare sa citesti: http://2roti2picioare.blogspot.com/2011/08/bule.html
  14. Am facut un bilant, acum la final si daca tot imi ceri cifre uite aici, cate vrei: m-a costat cam 8000 RON adica putin sub 2000 de Euro, au fost 2 luni, trei zile, cinci ore si niste minute, am facut 11284 kilometri si am vazut 215 obiective din cele 218 de pe lista, fara a le socoti pe cele care s-au adaugat pe parcurs. In banii astia am inclus tot ce am cheltuit de la plecarea din Bucuresti pana am ajuns inapoi acasa, dar nu am inclus prepararea lui Tweety de dinainte. In alta ordine de idei, acum ca mi-am incheiat calatoria, sunt extrem de chiaun. Nu am niciun chef de munca si mi-e dor de zilele cand ma trezeam dimineata, il incarcam pe Tweety cu tot ce aveam si plecam la drum, fara sa stiu unde voi manca, unde voi ajunge, ce voi vedea, sau unde vom dormi. Era foarte reconfortant sa stiu ca am casa in spate si nu am nevoie de nimic altceva decat de lucrurile din bagaje. Mi-e foarte greu sa revin acum la rutina serviciului si la viata de dinainte de plecare. In weekendul asta mi-am propus sa merg in Magura, la casa de vacanta, sa ma dau cu bicicletele si vad ca anticipez cu mare bucurie excursia si mai ales drumul pana acolo. Sper sa treaca senzatia asta tampita si sa reusesc sa ma reintegrez cat mai repede in vechea mea viata.
  15. Dragii mei, am terminat. Astazi am inotat pana la epava din Costinesti si, astfel, am ajuns sa bifez ultimul obiectiv de pe lista mea. In seara asta ma voi imbata din nou si voi sarbatori reusita undeva pe la Vadu, iar maine ma voi intoarce la vechea mea viata din Bucuresti. Acum insa, inainte sa simt aburii alcoolului cum imi reseteaza gandurile si inainte sa apuc sa mai vorbesc cu altcineva, vreau sa va multumesc, voua, in primul rand. Ati fost primii care ati aflat de proiectul meu si primii care mi-ati sarit in ajutor cu sfaturi si sugestii, iar daca nu ati fi fost voi, ghizii, reali sau virtuali, nu as fi vazut atatea locuri minunate. Acum, in capul meu este un mare talmes balmes, de concluzii nu poate fi vorba, dar incep sa imi amintesc de inceput, de reactiile voastre care mi-au dat de inteles ca sunt pe un drum bun, de cei ce m-au trimis in locurile frumoase pe care le stiau, sau de cei ce m-au invitat in casa lor, desi nu ma cunosteau. Pentru astea, si pentru mult mai multe, iata, multumirile mele. Asa cum am promis, sunt dator multor persoane cu cateva beri, de care ma voi achita bucuros, imediat ce voi redeveni vechiul Andrei, nu barbos ci chelios, umbland pe strazile capitalei mult iubite. Ma inclin...
×
×
  • Create New...