Baiazid Postat Iunie 21, 2006 Autor Share Postat Iunie 21, 2006 Mersi mult, dar cum sa iau legatura cu "Mielu"; cine e "Mielu". Eu sunt din Bacau, vreau sa sun la ei, sa comand si sa-mi trimita la firma. Oricum, multumesc mult. Mielu e user de pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 Ha? La fiecare schimb??? Acu aud de chestia asta. Este saiba de cupru decalit, pentru etansare. Nu e necesar sa o inlocuiesti la fiecare schimb, ci numai daca sesizezi ca supureaza ulei pe langa busonul de golire. Saiba d-asta iti poate face orice strungar cat ai zice... "saiba". Numai sa ii dai dimensiunile si sa ii spui ca trebuie cupru moale, decalit. Nu bag mina in foc ca la fiecare schimb .. da e o saiba de doi lei si daca nu o schimbi la timp si te trezesti ca supureaza ce te faci ? Tocmai ai bagat ulei nou in motor . Il scoti , schimbi saiba si il bagi la loc ? Aceeasi problema o am si cu dimensiunile .. nu le pot afla pina nu scot surubul . Iar atunci deja nu mai pot sa ma duc sa umblu dupa strungari. Si in plus unde se gasesc strungari din astia ca eu pe unde umblu n-am prea vazut. Vulcanizarile se vad, dughenele de schimbat tobe se vad (acolo am gasit 'surub de japoneza ), da strungari n-am vazut pina acum. Si de obicei strungarii aia au tot felul de materiale in stoc sau ma trimite sa caut tot eu cupru decalit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Ti se pare de doi lei tocmai pentru ca este moale, ca sa poata etansa. Daca era o saiba rezistenta, facuta din fier/otel/alte materiale dure nu mai etansa corespunzator. De strungari intreaba printre prieteni sau mergi la oricare dintre service-urile auto mari. Cam toate au atelier cu meseriasi d-astia. Saiba se face dintr-o bara de cupru oarecare (pe care in mod normal strungarul o are) si de decalit o decaleste el dupa ce o prelucreaza. Cand se apropie urmatorul schimb de ulei, apuca-te si cauta strungarul care sa ti-o faca, iar in ziua schimbului scoti busonul de golire cu saiba cu tot, fugi cu el la strungar si iti face saiba (iar intre timp se scurge bine uleiul vechi din motor). Saiba e gata? Te intorci la motor cu surubul si saiba noua le montezi, pui ceva ulei in motor si verifici daca etanseaza bine. Daca da, pui uleiul si gata. Simplu, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.