dadsda18 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 salut.am un scuter peugeot jet force.l-am luat cu niste probleme mecanice crezand ca il voi repara dar SURPRIZA nu s-a rezolvat nimic........l-am dus la mai multi "mecanici" si nu i-au gasit problema.acum merge dar trage inapoi.i-am luat set motor nou,semeringuri,rulmenti,carburator si mai multe noi.daca m-ati putea ajuta cu un nume al unui mecanic bun care lucreaza si in deplasare ca nu am cum sa il duc in alt oras sau un sfat ceva as fi foarte recunoscator.multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 LOL! du-te la un mecanic si zi-i ca are avansul prea mare o sa stie ce sa faca. de obicei cititorul aprinderii e fix dar cineva l-a "ajustat" cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Cum adica trage inapoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Adica motorul in 2 timpi daca are avansul incorect poate porni inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Asta nu am auzito pana acum!!!nu cred ca ar fi pornit motorul invers cel mai probabil ai vreun pinion pus invers la grup in carcasa acolo la roata spate!dai capacul de la pedala jos si invarte usor la electromotor sau porneste-l si vezi sensul de rotatie al motorului.trebuie sa fie in sensul acelor de ceasornic!Sanse foarte slabe sa porneasca invers..asta am patit doar la un ARO(pornind tras) cand in loc de viteza 4 am dat mansalier=)) a pornit dar scotea fumul pe admisie=)) Chear si avansul sa fie decalat nu pornea dar nu sa porneasca invers.Ca sa porneasca invers ar trebui invartit invers pe cand electromotorul invarte corect doar daca a umblat cineva si la electromotor si a inversat polaritatea! Deci in concluzie nu a pornit invers!e de la grup acolo la roata 99,9% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Asta nu am auzito pana acum!!!nu cred ca ar fi pornit motorul invers cel mai probabil ai vreun pinion pus invers la grup in carcasa acolo la roata spate!dai capacul de la pedala jos si invarte usor la electromotor sau porneste-l si vezi sensul de rotatie al motorului.trebuie sa fie in sensul acelor de ceasornic!Sanse foarte slabe sa porneasca invers..asta am patit doar la un ARO(pornind tras) cand in loc de viteza 4 am dat mansalier=)) a pornit dar scotea fumul pe admisie=)) Chear si avansul sa fie decalat nu pornea dar nu sa porneasca invers.Ca sa porneasca invers ar trebui invartit invers pe cand electromotorul invarte corect doar daca a umblat cineva si la electromotor si a inversat polaritatea!Deci in concluzie nu a pornit invers!e de la grup acolo la roata 99,9% baiatule tu stii cumva cum functioneaza un motor in 2 timpi? taci din gura si nu mai da sfaturi daca nu stii<cand o sa ai cativa ani pe un ij o sa vezi ca totul e posibil<cum s-a mai spus dai avansul mai mic><sa-l intreb si cum se regleaza supapele > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zore_1984 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Asta nu am auzito pana acum!!!nu cred ca ar fi pornit motorul invers cel mai probabil ai vreun pinion pus invers la grup in carcasa acolo la roata spate!dai capacul de la pedala jos si invarte usor la electromotor sau porneste-l si vezi sensul de rotatie al motorului.trebuie sa fie in sensul acelor de ceasornic!Sanse foarte slabe sa porneasca invers..asta am patit doar la un ARO(pornind tras) cand in loc de viteza 4 am dat mansalier=)) a pornit dar scotea fumul pe admisie=)) Chear si avansul sa fie decalat nu pornea dar nu sa porneasca invers.Ca sa porneasca invers ar trebui invartit invers pe cand electromotorul invarte corect doar daca a umblat cineva si la electromotor si a inversat polaritatea!Deci in concluzie nu a pornit invers!e de la grup acolo la roata 99,9% eu am vazut-o cu ochii mei la IJ-uri si nu odata. pur si simplu bagi in viteza si cand incepi sa da drumul la ambreaj constati ca motocicleta o ia inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 baiatule tu stii cumva cum functioneaza un motor in 2 timpi? taci din gura si nu mai da sfaturi daca nu stii<cand o sa ai cativa ani pe un ij o sa vezi ca totul e posibil<cum s-a mai spus dai avansul mai mic><sa-l intreb si cum se regleaza supapele > STAI RELAX Cand afirmi ceva trebuie sa sti ce spui..pe cand tu nu prea sti ce spui!Nici despre mine nici despre tema topicului! In primul rand ca motorul sa porneasca invers trebuie invartit invers!!!!!singura posibilitate ca sa fie invartit invers ar fi polaritatea schimbata la electromotor..slabe sanse!!Apoi cand dai la pedala automat motorul se invarte in sensul care trebuie!!pentru ca pedala actioneaza direct pe axul motorului acolo la variator!Motorul ala nu a pornit invers nici sa fi vrut!Oricat de avansat ai fi avut tu aprinderea..dar degeaba vorbim de avans pentru ca este electronica! Nu pot sa cred cat va poate debita mintea!! Peste tot numai ,,mecanici'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 STAI RELAX Cand afirmi ceva trebuie sa sti ce spui..pe cand tu nu prea sti ce spui!Nici despre mine nici despre tema topicului!In primul rand ca motorul sa porneasca invers trebuie invartit invers!!!!!singura posibilitate ca sa fie invartit invers ar fi polaritatea schimbata la electromotor..slabe sanse!!Apoi cand dai la pedala automat motorul se invarte in sensul care trebuie!!pentru ca pedala actioneaza direct pe axul motorului acolo la variator!Motorul ala nu a pornit invers nici sa fi vrut!Oricat de avansat ai fi avut tu aprinderea..dar degeaba vorbim de avans pentru ca este electronica! Nu pot sa cred cat va poate debita mintea!! Peste tot numai ,,mecanici'' nu mi-ai raspuns la intrebare; stii cum functioneaza un motor in 2 timpi?ce se intampla daca ai avansul prea mare? <dupa cum spuneam nu stii nimic si dai sfaturi><daca vrei sa continuam discutia da-mi pm te rog si te pot lumina> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 (editat) nu mi-ai raspuns la intrebare; stii cum functioneaza un motor in 2 timpi?ce se intampla daca ai avansul prea mare?<dupa cum spuneam nu stii nimic si dai sfaturi><daca vrei sa continuam discutia da-mi pm te rog si te pot lumina> tu stii ce zici el nu stie...si Da nu a rasp la intrebare....si mai spune-i ca ,,,kiar daca invesezi polaritatea la demaror ..da nu ai cum ca faci scurt in instalatie...sa zicem ca o inversezi si apuca sa se invirta demarorul pe dos NU mai arunca bendixu' sa agatze pe panarama aia de pinion de pe variator.sa vedem reactia dupa care sa esplicam treaba cu avansu mare la 2 timpi. Editat Martie 20, 2010 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 nu mi-ai raspuns la intrebare; stii cum functioneaza un motor in 2 timpi?ce se intampla daca ai avansul prea mare?<dupa cum spuneam nu stii nimic si dai sfaturi><daca vrei sa continuam discutia da-mi pm te rog si te pot lumina> Bai frate nu stau sa iti detaliez tie experienta mea!Aici vorbim on-topic.. nu intreseaza pe nimeni ij-ul tau! Aici vorbim de scuterul baiatului! tot ce trebuia spus am spus! Lui nu i-a pornit motorul invers 99%!La el este de la grup!(la roata) Si ca sa iti raspund si la intrebare: Cand ai avansul mare iti da scanteia mai devreme..dand scanteia mai devreme motorul ori da vreaun rateu ori nimic. Ca sa fie ca tine sa porneasca invers nu trebuie sa ai avansul dereglat! un motor in 2 timpi oricum l-ai invarti scanteia o da tot cand pistonul e sus.Ca sa iti porneasca invers trebuie sa il invarti invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Bai frate nu stau sa iti detaliez tie experienta mea!Aici vorbim on-topic.. nu intreseaza pe nimeni ij-ul tau! Aici vorbim de scuterul baiatului! tot ce trebuia spus am spus! Lui nu i-a pornit motorul invers 99%!La el este de la grup!(la roata)Si ca sa iti raspund si la intrebare: Cand ai avansul mare iti da scanteia mai devreme..dand scanteia mai devreme motorul ori da vreaun rateu ori nimic. Ca sa fie ca tine sa porneasca invers nu trebuie sa ai avansul dereglat! un motor in 2 timpi oricum l-ai invarti scanteia o da tot cand pistonul e sus.Ca sa iti porneasca invers trebuie sa il invarti invers. prima oara ai fost 100%sigur, acum esti 99% dar pana maine o sa spui ca de fapt nu ai inteles bine intrebarea si acum revenim on-topic daca avansul este prea mare, explozia se produce prea devreme iar pistonul <cand relantiul este f mic>nu mai trece de punctul mort superior<parca asa se numeste>si o ia in jos invartind ambielajul invers. sper ca am fost destul de explicit <nu trebuie un electromotor sa invarta motorul invers si nici vrun pinion <asta cu pinionul e chiar absurda> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Bine bai ,,,prea inteligentule''' dar tu cand dai la pedala sau invarti la automat dai motorul peste cap de mai multe ori trece de zeci de ori peste PMS!!Motorul asta nu a pornit invers!Sa dea capacul jos la pedala la ambreiaj acolo si aflam daca a pornit invers!se vede sensul de rotatie!Oricum ar fi tot esti pe dinafara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Cum fac s-o pornesc Âşi pe a mea invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Bine bai ,,,prea inteligentule''' dar tu cand dai la pedala sau invarti la automat dai motorul peste cap de mai multe ori trece de zeci de ori peste PMS!!Motorul asta nu a pornit invers!Sa dea capacul jos la pedala la ambreiaj acolo si aflam daca a pornit invers!se vede sensul de rotatie!Oricum ar fi tot esti pe dinafara.... e prea mult, cedez io soryy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 (editat) Bine bai ,,,prea inteligentule''' dar tu cand dai la pedala sau invarti la automat dai motorul peste cap de mai multe ori trece de zeci de ori peste PMS!!Motorul asta nu a pornit invers!Sa dea capacul jos la pedala la ambreiaj acolo si aflam daca a pornit invers!se vede sensul de rotatie!Oricum ar fi tot esti pe dinafara.... Am incercat sa ma abtin, dar nu pot, se pare ca nu ai avut motoreta cu motor in doi timpi si daca ai avut nu ai invatat nimic despre ea.La un motor in doi timpi in momentul in care reglezi avansul aprinderii(momentul cand se produce scanteia) mult mai devreme de punctul mort superior se intampla ca in momentul accelerarii usoare, in ciuda directiei corecte de invartire a motorului, motorul incepe sa schimbe sensul de rotatie. Am patit treaba asta la un CZ acum cam 20 de ani, in momentul in care m-a mancat in poponeata sa-l iau la plimbare fara stirea proprietarului prieten de-al meu, eu nestiind ca el asa reglase avansul pt a pleca mai in forja de pe loc.La CZ-ul acela remediul era acceleratia in blana si scapa i de problema. Daca tot nu esti convins iti dau telefonul tipului respectiv si il intrebi personal. PS. Daca nu te convinge nici el, vii cu doua navete de bere o motoreta in doi timpi de preferat din aceea cu platou cu platina(e) clasice si iti fac demonstratie. Editat Martie 20, 2010 de cristian ionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 e prea mult, cedez io soryy Ar fi cazul!!! Mesaj completat Am incercat sa ma abtin, dar nu pot, se pare ca nu ai avut motoreta cu motor in doi timpi si daca ai avut nu ai invatat nimic despre ea.La un motor in doi timpi in momentul in care reglezi avansul aprinderii(momentul cand se produce scanteia) mult mai devreme de punctul mort superior se intampla ca in momentul accelerarii usoare, in ciuda directiei corecte de invartire a motorului, motorul incepe sa schimbe sensul de rotatie. Am patit treaba asta la un CZ acum cam 20 de ani, in momentul in care m-a mancat in poponeata sa-l iau la plimbare fara stirea proprietarului prieten de-al meu, eu nestiind ca el asa reglase avansul pt a pleca mai in forja de pe loc.La CZ-ul acela remediul era acceleratia in blana si scapa i de problema. Daca tot nu esti convins iti dau telefonul tipului respectiv si il intrebi personal. PS. Daca nu te convinge nici el, vii cu doua navete de bere o motoreta in doi timpi de preferat din aceea cu platou cu paltine clasice si iti fac demonstratie. Bai ceea ce nu intelegeti voi este ca scuterul asta are aprindere electronica care nu se deregleaza. Si in al-2-lea rand chear daca nu este avansul pus la punct daca motorul se invarte in sensul corect de rotatie ori da rateuri ori nu porneste.Cum sa iti porneasca invers daca tu il invarti normal?? Motoare in 2 t am avut destule de la ciurucuri comuniste pana la motoare de performanta.Cz am avut si eu!A fost al 3-lea motor al meu!Dupa mopede + scuter manet(jawa 100)+ multe '''drujbe''' in 2t! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 (editat) cel mai bine sa porneasca baiatu motorul doar cu capacul lateral ,ala cu pedala(fara bendix in el), prins in doar doua suruburi in dreptul pedalei si dupa ce porneste motorasul sa dea capacul jos si sa verif sensul de invirtire al motorului sa ne linistim cu totii sa stim daca o ia pe dos sau daca are ceva la grup. ...na. Mesaj completat Ar fi cazul!!!Mesaj completat Bai ceea ce nu intelegeti voi este ca scuterul asta are aprindere electronica care nu se deregleaza. Si in al-2-lea rand chear daca nu este avansul pus la punct daca motorul se invarte in sensul corect de rotatie ori da rateuri ori nu porneste.Cum sa iti porneasca invers daca tu il invarti normal?? Motoare in 2 t am avut destule de la ciurucuri comuniste pana la motoare de performanta.Cz am avut si eu!A fost al 3-lea motor al meu!Dupa mopede + scuter manet(jawa 100)+ multe '''drujbe''' in 2t! vezi ca ceea ce ai scris acum cam arat ca nu stii 2 timpi..te-ai spart.... da,ma!Tu dai la pedala normal si el o ia pe dos. Editat Martie 20, 2010 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Ar fi cazul!!!Mesaj completat Bai ceea ce nu intelegeti voi este ca scuterul asta are aprindere electronica care nu se deregleaza. Si in al-2-lea rand chear daca nu este avansul pus la punct daca motorul se invarte in sensul corect de rotatie ori da rateuri ori nu porneste.Cum sa iti porneasca invers daca tu il invarti normal?? Motoare in 2 t am avut destule de la ciurucuri comuniste pana la motoare de performanta.Cz am avut si eu!A fost al 3-lea motor al meu!Dupa mopede + scuter manet(jawa 100)+ multe '''drujbe''' in 2t! Daca esti asa sigur de ce spui, te bagi la un pariu ca iti fac motorul sa o ia invers dupa ce il pornesti cu piciorushul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 cel mai bine sa porneasca baiatu motorul doar cu capacul lateral ,ala cu pedala(fara bendix in el), prins in doar doua suruburi in dreptul pedalei si dupa ce porneste motorasul sa dea capacul jos si sa verif sensul de invirtire al motorului sa ne linistim cu totii sa stim daca o ia pe dos sau daca are ceva la grup....na. Mesaj completat vezi ca ceea ce ai scris acum cam arat ca nu stii 2 timpi..te-ai spart. e facut gramada si nu merita sa-ti bati capul<unii chiar nu pricep> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Doamneee chear sunteti culmea... sa porneasca motorul sa vedem sensul! Cum puteti sustine voi ca invartind motorul in sensul lui corect de rotatie acesta porneste invers?? nici ,,mamaia ''nu va crede ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 (editat) Doamneee chear sunteti culmea... sa porneasca motorul sa vedem sensul!Cum puteti sustine voi ca invartind motorul in sensul lui corect de rotatie acesta porneste invers?? nici ,,mamaia ''nu va crede ! da,ma!...eee,nu ti s-a intimplat tie...esti tu mai vinos asa in picior Editat Martie 20, 2010 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 e facut gramada si nu merita sa-ti bati capul<unii chiar nu pricep> Tu nu prea pricepi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Doamneee chear sunteti culmea... sa porneasca motorul sa vedem sensul!Cum puteti sustine voi ca invartind motorul in sensul lui corect de rotatie acesta porneste invers?? nici ,,mamaia ''nu va crede ! fara suparare; pui pariu pe o lada de bere?<si vii la bucuresti> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 fara suparare; pui pariu pe o lada de bere?<si vii la bucuresti> Bai asta nu e ij-ul tau care poate porneste invers !Cum mama dracu sa invarti motorul corect si asta sa sa porneasca invers??cum explici tu chestia asta?nu ma lua cu avansul! Si sa zicem bun ai avansul cum zici tu tot ca tine invarti normal si porneste invers... bun.. ar trebui sa porneasca mai greu sa nu mearga prea bine, si nu in ultimul rand nu ar porni de fiecare data numai invers Sunteti de coma..zau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.