Calduta Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 stiu ca tre sa schimb uleiul (mi s a spus sa iau motorex sau motul) filtru de ulei... Lichid de frane... ce lichid sa iau am luat manualul si nu vad ce lichid de frane tot asa... sunt din bucuresti... de unde le cumpar ? si un service ieftin sa ma duc sa i faca eventual un control sa nu ma mai trezesc cu piese care nu mai merg gen releul meu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 stiu ca tre sa schimb uleiul (mi s a spus sa iau motorex sau motul) filtru de ulei...Lichid de frane... ce lichid sa iau am luat manualul si nu vad ce lichid de frane tot asa... sunt din bucuresti... de unde le cumpar ? si un service ieftin sa ma duc sa i faca eventual un control sa nu ma mai trezesc cu piese care nu mai merg gen releul meu ? Si eu tot F am. Ca ulei daca ai bani de dat pe el mai bine baga motul 5100 semisintetic 10w40 sau 7100 fullsintetic 10w40 care e putin mai scump( 240 ron /4 litri aproximativ) Lichid de frana poti sa iei de la orice benzinarie,nu conteaza marca dar sa fie DOT 4 Eu nu vreau sa stric reputatia uleiului motul dar sincer daca vrei sa economisesti ceva bani , un F 2 poate merge si cu ulei mai ieftin gen repsol 100 ron / 4 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 @Calduta - foloseste cu incredere sectiunea asta a forumului: Bursa -> Servicii Piesele si consumabilele tot in sectiunea Bursa le gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calduta Postat Martie 24, 2010 Autor Share Postat Martie 24, 2010 (editat) @Calduta - foloseste cu incredere sectiunea asta a forumului: Bursa -> Servicii Piesele si consumabilele tot in sectiunea Bursa le gasesti. Nu cautam sa cmp ... informati si service? scz BelBody Editat Martie 25, 2010 de Belbody Pe acest forum folosim LIMBA ROMANA varianta completa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 ulei motul 7100 10w60 ESTE MAI BUNA DECAT 7100 10w40 (rezista la temperaturi mai mari ) lichid frana DOT4 sau mai sus (eu as baga tot motul ) BAFTA 10w60? glumesti, nu cred ca merge pe circuit in Bahrain. 10w50 maxim, 10w40 e suficient pentru Romania de-a lungul unui sezon. Lichidul de frana - cel mai bine e sa pui DOT4, dar mai simplu mergi la un service - sunt cateva decente prin Bucuresti. Daca lichidul are peste 2 ani il schimbi cu totul, daca e mai proaspat doar il completezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) e suficient pt Romania 10w40? crezi? in HONDA am 10W60 7100 si merge super bine comparativ cu alte uleiuri Da, sunt convins. Daca s-ar inventa 5W100 probabil ai pune din ala desi nu ar fi nici o diferenta in plus pentru o motocicleta de strada. Ca informatie, cu cat raportul e mai mic intre primul si al doilea numar uleiul rezista mai bine in timpul utilizarii. E legat de lungimea lanturilor de esteri, ruperea lor la uzura si sau "cat de repede se transforma 10W60 in 10W30" , dar un chimist explica mai bine decat mine - ideea e ca si la acelasi pret 10W40 e mai rezistent in timp decat 10W60. Adica 10W60 s-ar putea sa fie nevoie sa il schimbi mai des. 10W60 e obtinut printr-un adaos mare de aditivi din lanturi lungi de esteri, dar care se distrug in 3-4000 km. Ghici ce se intampla dupa aceea. Daca vrei ceva care se termina in 60 cauta 15W60 sau 20W60, sunt mai bune dar nu stiu daca sunt omologate pentru moto cu ambreiaj umed. Mesaj completat http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroi...sity/index.html Sugereaza ca daca bagi ulei 10W60 uzezi prematur pompa pentru ca e mult mai vascos la cald. Nu am incercat, asa ca nu bag mana in foc. Calduta, vrei sa schimbi si o pompa de ulei? Editat Martie 26, 2010 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Da, sunt convins. Daca s-ar inventa 5W100 probabil ai pune din ala desi nu ar fi nici o diferenta in plus pentru o motocicleta de strada. Ca informatie, cu cat raportul e mai mic intre primul si al doilea numar uleiul rezista mai bine in timpul utilizarii. E legat de lungimea lanturilor de esteri, ruperea lor la uzura si sau "cat de repede se transforma 10W60 in 10W30" , dar un chimist explica mai bine decat mine - ideea e ca si la acelasi pret 10W40 e mai rezistent in timp decat 10W60. Adica 10W60 s-ar putea sa fie nevoie sa il schimbi mai des. 10W60 e obtinut printr-un adaos mare de aditivi din lanturi lungi de esteri, dar care se distrug in 3-4000 km. Ghici ce se intampla dupa aceea. Daca vrei ceva care se termina in 60 cauta 15W60 sau 20W60, sunt mai bune dar nu stiu daca sunt omologate pentru moto cu ambreiaj umed. Mesaj completat http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroi...sity/index.html Sugereaza ca daca bagi ulei 10W60 uzezi prematur pompa pentru ca e mult mai vascos la cald. Nu am incercat, asa ca nu bag mana in foc. Calduta, vrei sa schimbi si o pompa de ulei? Cu mica corectie ca uleiurile multi-grad nu se obtin prin adaugarea de "aditivi din lanturi lungi de esteri" decat daca uleiul de baza monograd de la care s'a plecat apartine categoriei esteri, perfect de acord. Un ulei multi-grad va avea cu atat mai multi aditivi de imbunatatire a vascozitatii cu cat "plaja W" este mai mare. Cu cat mai multi aditivi, cu atat mai putin ulei pur... In plus, asa cum bine ai subliniat, aditivii de imbunatatire a vascozitatii se distrug mult mai repede la motociclete datorita baii comune cu cutia de viteze asa ca indicele maxim va fi rapid micsorat. Pana la urma insa fiecare foloseste ce ulei vrea, discutia despre uleiuri este ca cea despre religie, fiecare are o convingere personala de care este extrem de convins si sigur. Ride Safe! P.S. Nu'l contrazice pe "mao-san", el stie ce indice de vascozitate are un ulei numai dupa gust... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Eu folosesc Castrol Grad Prix 10w40.. la cbr f2.Si pot sa spun ca merge foarte bine motorul cu el!Dupa cum sa mai discutat si pe alte zeci de topicuri,daca uleiul corespunde specificatiilor API SJ JASO-MA(nu ma pricep)nu vei avea de suferit din cauza uleiului schimbandu-l la timp,orice marca ai folosi!Exceptand uleiurile aparute peste noapte!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 la 2500-3000 schimb uleiul , la 3000 se simte , asa ca nu mi fac probleme . fiecare baga ce vrea Pai spune din start ca il schimbi la 3.000km, normal e la 6.000km sau 12.000km. Daca iti permiti sa schimbi uleiul de 4 ori mai des probabil iti permiti sa iti iei o moto mai noua de 2002, nu F2 care si-a serbat majoratul. Deci, probabil Calduta nu vrea sa schimbe uleiul la fiecare 3.000km, asa ca 10W40 e mai bun pentru ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.