Ă�Âť---(ââ�Źâ��`BobbyĂ�´ââ�Źâ��)---Ă�Âť Postat Aprilie 1, 2010 Autor Share Postat Aprilie 1, 2010 S-ar putea sa ai dreptate! Dupa SMAEB (Vreau sa il vad prima oara) o sa il achizitonez daca nu imi sare in ochi ceva mai ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanescu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Imi pare rau ca nu te pot ajuta decat cu informatii postate aici, dar momentan nu sunt in Bucuresti. Dar daca vrei ne putem intalni la SMAEB si discutam mai multe acolo. Pana atunci, daca mai ai nevoie de info, stii unde ma gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ă�Âť---(ââ�Źâ��`BobbyĂ�´ââ�Źâ��)---Ă�Âť Postat Aprilie 1, 2010 Autor Share Postat Aprilie 1, 2010 Da ms frumos! Eu voi venii doar sambata la SMAEB, vineri voi fi la munca si duminica la Constanta din pacate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digeisepe Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Nu sunt sigur ca ai nevoie neaparat de el (indicatorul nivelului de carburant ma refer). Ar fi frumos de avut dar, rabaturile de la anumite chestii se vad in pretul final al motoretei. Eu resetez unul din trip-uri de fiecare data cand alimentez si "that's that". Deja stiu cat consuma si ma ajuta. Plus ca rezerva este de 3 litri in momentul in care se aprinde becul. Si cu 3 litri poti merge suficient sa gasesti o benzinarie, zic eu. Mai are si o chestie interesanta: in momentul in care se aprinde indicatorul, automat incepe sa calculeze distanta pe care o parcurgi (spune-i odometru suplimentar)fara a-ti reseta celelalte "trip"-uri. Deci daca te vezi cu 30-40 de km de cand s-a aprins eu zic sa te bagi spre o benzinarie; nu de alta dar sa n-ai surprize. Eu, de exemplu, n-am facut niciodata mai mult de 10 km din momentul in care s-a aprins beculetul. Care e autonomia la drum lung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ă�Âť---(ââ�Źâ��`BobbyĂ�´ââ�Źâ��)---Ă�Âť Postat Aprilie 1, 2010 Autor Share Postat Aprilie 1, 2010 La modelul de 950 cu rezervor de 17 litrii cred ca undeva la 400 de km (Gandind ca mananca undeva la 4 litrii la drum intins, lasand o rezerva de 1 litru in rezervorul motocicletei). Mi se pare rezonabil pentru un cruiser! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 La modelul de 950 cu rezervor de 17 litrii cred ca undeva la 400 de km (Gandind ca mananca undeva la 4 litrii la drum intins, lasand o rezerva de 1 litru in rezervorul motocicletei). Mi se pare rezonabil pentru un cruiser! Mie mi se pare neverosimil de putin, pentru un motor de 950, si greutatea pe care trebuie sa o duca(mobra in sine, mobristu' eventual bagaje si pasager). Nu mai vorbesc de stilul de condus, care conteaza foarte mult la consum. Neagra mea, (viroaga de 250) consuma mixt cca5%(am 120kg si un stil de condus mai dezordonat, fiind incepator) si nu sunt convins ca e prea mare consumul. E drept ca m-as multumi cu un 3,5%, iar mai tarziu, in ideea ca merg mai constant, sa mai scada. La cel de 950 de care vorbesti, cred ca in conditii ideale (stil de condus, viteza de croaziera, sarcina) ar fi undeva la cca 6%. Nu dati cu pietre, ca nu sunt specialist, nu ma pricep, incerc sa-mi spun parerea din punct de vedere aritmetic Va salut, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanescu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Care e autonomia la drum lung? Iti dau exemplu : ultima alimentare am facut-o la 1,5km de cand mi s-a aprins beculetul, parcursesem deja pana atunci 262 km din care 205 cu pasager si bagaje si am bagat fix 13,48 litri. Deci din calculele mele ar veni cam 5,11 la 100. Acum, banuiesc ca daca ar fi sa merg la extrem cu ea, ma refer pana la ultima picatura din rezervor, as avea o autonomie undeva in jur de 400 dar eu nu ma risc. Cel mai mult intre doua alimentari am mers 320 km. Mesaj completat Mie mi se pare neverosimil de putin, pentru un motor de 950, si greutatea pe care trebuie sa o duca(mobra in sine, mobristu' eventual bagaje si pasager).Nu mai vorbesc de stilul de condus, care conteaza foarte mult la consum. Neagra mea, (viroaga de 250) consuma mixt cca5%(am 120kg si un stil de condus mai dezordonat, fiind incepator) si nu sunt convins ca e prea mare consumul. E drept ca m-as multumi cu un 3,5%, iar mai tarziu, in ideea ca merg mai constant, sa mai scada. La cel de 950 de care vorbesti, cred ca in conditii ideale (stil de condus, viteza de croaziera, sarcina) ar fi undeva la cca 6%. Nu dati cu pietre, ca nu sunt specialist, nu ma pricep, incerc sa-mi spun parerea din punct de vedere aritmetic Va salut, Nick. Stai linistit ca nu da nimeni cu pietre si in plus iti dau dreptate... Ma rog nu chiar 6% desi in Bucuresti s-ar putea. Vezi postul meu de mai sus pentru mai multe lamuriri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ă�Âť---(ââ�Źâ��`BobbyĂ�´ââ�Źâ��)---Ă�Âť Postat Aprilie 2, 2010 Autor Share Postat Aprilie 2, 2010 Da in oras 6 dar eu ma refer la o viteza constnta (A intrebat cat consuma la drum intins nu in oras deci viteza constnta de cele mai multe ori) si calculul era facut cu rezervorul full+rezerva si fara bagaje si pasager fiindca pe un forum am citit ca are un consum de 5,8 in oras si 3,8 in afara (am luat 4) la o viteza de 100 km/h si o greutate de 85 de kg (Masa unui om luata in domeniile industriale adica si in proiectarea unui lift si etc.). Deci si daca ar fi 350 de km nu 400 ar fi ok dar eu cred ca ramane rezerva intacta daca faci 350 sau poate abia se apinde becul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.