ulisse77 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 sunt cam afon la acest aspect si cer o recomandare in ceea ce priveste shimbul de ulei.Am facut anul trecut in martie -aprilie schimbul si am mers f putin anul trecut(cam 700km-tot anul).intrebarea este daca e necesar sa fac schimbul acum avand in vedere ca nu l-am miscat toata iarna cam 3 luni si CE ULEI SA FOLOSESC, pt ca nu mai stiu ce ulei am pus anul trecut? merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 sunt cam afon la acest aspect si cer o recomandare in ceea ce priveste shimbul de ulei.Am facut anul trecut in martie -aprilie schimbul si am mers f putin anul trecut(cam 700km-tot anul).intrebarea este daca e necesar sa fac schimbul acum avand in vedere ca nu l-am miscat toata iarna cam 3 luni si CE ULEI SA FOLOSESC, pt ca nu mai stiu ce ulei am pus anul trecut?merci. Daca ziceai si modelul mobrei... poate iti ziceam direct. Dar asa, te invit sa iti cauti manualul de reparatii si sa bagi ce scrie acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) N-ar fi o crima sa nu-l schimbi dar avand in vedere ca totusi a stat un an in motor la clocit e bine pt. pacea ta sufleteasca sa-l schimbi, mai ales ca nici nu-i mai stii marca. Baga un schimb de ulei si incearca sa treci undeva si indexul kilometrajului precum si tipul uleiului. Bafta! @Dan Cata: Are un Suzuki RF de 400. Cred ca mere un 10W40, nu? Editat Martie 29, 2010 de Jorj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Merge mai bine un ...W50 sau ...W60 ca la el racirea e pe ulei, deci temp uleiului e destul de ridicata la cald asa ca un ulei cu vascozitate mai mare la cald ii da o presiune mai buna prin circuitul de ungere...parerea mea mila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Martie 29, 2010 Autor Share Postat Martie 29, 2010 am rf 400 r.racire cu apa, nu cu ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Cauta un ulei semi-sintetic(Castrol, Motorex...) orice 10w40!Nu ai nevoie de 10w60 pt ca va trebui schimbat destul de des si nu iti oferta protectie maxima si 10w40,sa corespunda specificatiilor moto API SJ JASO-MA... si poti baga linistit.Sa nu fie no-name sau aparute peste noapte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Martie 31, 2010 Autor Share Postat Martie 31, 2010 eu credeam ca trebuie sa fie sintetic, nu semisintetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) eu credeam ca trebuie sa fie sintetic, nu semisintetic? Pai odata ce nici macar nu mai stii ce ulei ai pus in motor anul trecut inseamna ca nu esti un maniac in privinta asta; asa ca un ulei semisintetic de buna calitate este foarte indicat. Schimbat la 4000 de km cel mult si motorul tau o sa prinda zeci de mii de km. Crede-ma ca sunt uleiuri semisintetice cu proprietati de ungere mai bune pe termen lung decat alte uleiuri de competitie (nu dau nume ca sar haiducii pe mine) care trebuie schimbate mult mai des si costa poate si dublu. L.E. Daca iti permiti sintetic, atunci go for it, dar nu uita ca viata motorului nu sta in brandul uleiului cat in constiinciozitatea ta de a-l schimba la timp. Editat Martie 31, 2010 de Jorj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Martie 31, 2010 Autor Share Postat Martie 31, 2010 merci pt sfaturi.stiu ce am de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.