Fix Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 de cand m-am transferat pe o japo,ma uit la hoinarul meu si-mi dau seama ca daca nu iau masuri pt.conservarea lui peste cativa ani va ajunge o gramada de fiare asa cum au ajuns multe dintre comuniste!avind in vedere pretul pe care l-am platit(desstul de mare pt. o mobra,dar e originala chiar si cu acte originale)merita sa fac o asemenea operatie pt vreo 50ani !!!si nepotii mei sa se umple de bani!!(glumeam)ce ma sfatuiti tinand cont de calitatea tuturor componentelor??se conserva intreaga sau dezmembrata??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doggy Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 Daca o tii intr-un garaj si o mai cureti din cand in cand, se va mentine peeeerfect!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 bagi ulei in cilindru, cat un pahar de tuica, o speli cu presiune calumea, se usuca, o acoperi toata in vaselina, pui silicon pe sea, cauciucuri, plastice. Cauciucurile le desumfli un pic, si asezi motorul cumva pe butuci. Pui o prelata veche din panza si o infasori intr-un plastic mare. Pe astea le-am scornit dar sunt la indemana. Am vazut cum pastreaza astia masinile de epoca, le baga intr-un sac mare din polietilena ermetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iunie 21, 2006 Autor Share Postat Iunie 21, 2006 bagi ulei in cilindru, cat un pahar de tuica, o speli cu presiune calumea, se usuca, o acoperi toata in vaselina, pui silicon pe sea, cauciucuri, plastice. Cauciucurile le desumfli un pic, si asezi motorul cumva pe butuci. Pui o prelata veche din panza si o infasori intr-un plastic mare. Pe astea le-am scornit dar sunt la indemana. Am vazut cum pastreaza astia masinile de epoca, le baga intr-un sac mare din polietilena ermetic. draga aleko!vreu sa o conserv nu sa o distrug si nici implanturi cu silicon nu vreau sa-i pun!vaselina e produs chimic si daca o dai pe vopsea de comunista ai terminat-o!!!oricum ..multumesc pt.efort!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 pai: 1. Gresezi foarte bine cam tot ce-i expus (adica nevopsit) asa cum spunea Aleko -jante, gidon, amortizoare, angrenaje, etc. 2. Ai grija ca stratul de vopsea sa fie continuu fara zgarieturi pronuntate ce ajung la metal. Daca Mobra are asa ceva, trebe' indepartata rugina si vopsit locul cu pricina. Mare atentie la interiorul aripilor care trebuiesc curatate, indepartata rugina si date cu un strat de izolant sau si mai bine cu Terrason. 3. Pui ulei in cutie -plin; pui ulei in cilindru si din cand in cand (sa zicem la cateva luni) mai dai cate o pedala si completezi uleiul. 4. Umplii rezervorul ochi de benzina pentru a impiedica instalarea ruginei 5. Cauciucurile oricum or sa se degradeze in timp dar pe sa poti sa dai cu ceva "unsoare" care sa tina mole "pielea" indiferent de temperatura -intreaba la "Chimicale" despre asa ceva 6. E inutil sa-ti spun ca motocicleta trebe pusa intr-un garaj, intr-un loc cat mai uscat departe de umezeala. Daca garajul e incalzit iarna si racoros vara (cam la 15 grade temperatura constanta) e super ok 7. Acoperi motocicleta cu o "prelata" care sa nu favorizeze condensu' Bafta! Completare: am uitat sa-ti spun ca motocicleta tre' sa stea semisuspendat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iunie 21, 2006 Autor Share Postat Iunie 21, 2006 e...asa mai da mersi mult!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 e...asa mai da mersi mult!!! cu placere! spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 In manualul de DNEPR scrie negru pe alb cum se conserva o moto E un manual in limba romana pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iunie 22, 2006 Autor Share Postat Iunie 22, 2006 In manualul de DNEPR scrie negru pe alb cum se conserva o moto E un manual in limba romana pe forum fii dragut pana la capat si arata-mi si ude anume ca nu stiuuu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Zau o distruge? Pai io ung orice zgarietura la masina si motor cu vaselina si nu vad nici un damage. Practic de cand am raschetat masina acu 1 an (vopsea de Solenza deci varza) si am tot pus vaselina, la fiecare spalare nu observ nici o schimbare. Si mai am obiceiul sa sterg vopseaua dupa spalare cu carpa cu un pic de motorina... fac o prostie? La armata asa se face cica. la noi se produce o veselina speciala de conservare, oricum io daca as vrea sa conserv o motocicleta pentru nepotei mi s-ar cam rupe de vopsea, motorul, tabla si cromul conteaza. Umpli rezervorul dar golesti carburatorul, siliconul pe plastic sau shea protejeaza, nu e pentru implanturi . Oricum buna idee sa conservi Mobra, ca cica mai sunt doar vreo 200 inscrise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 vaselina e produs chimic si daca o dai pe vopsea de comunista ai terminat-o!!! se pare ca nu ai trecut pe la armata sa vezi cum arata un vehicul conservat in vaselina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Io am uitat de carburator Ideea e s-o protejezi de rugina ca oricum vopseaua se duce. Acum sunt vopsele foarte bune (Klar sau Glasurit) care rezista. Dar si in cazul astora se recomanda dupa vopsire sa dai cu un strat gos de lac care oricum o sa se degradeze superficial, iar dupa zej de ani dupa ce o scoti la lumina zilei, ii tragi o polishare (abraziva 1000, pasta, pasla). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Apropo... tot ce este din cauciuc imbatraneste.... Cel mai bine se conserva daca este tinut in intuneric!!! Sa nu fie supus la raze solare si la umezeala!!! Tare curios sunt ce vei face cu Hoinarul peste 30 ani...Poate nici nu o sa existe benzina!!! dar inainte de conservare...Hai sa vedem si noi niste poze cum arata un Hoinar aproape nou in 2006!!! Baga niste poze !!! Eu personal nu am vazut hoinar mentinut in stare originala in afara de cele expuse in magazin prin '98-'00!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iunie 23, 2006 Autor Share Postat Iunie 23, 2006 Apropo... tot ce este din cauciuc imbatraneste.... Cel mai bine se conserva daca este tinut in intuneric!!! Sa nu fie supus la raze solare si la umezeala!!! Tare curios sunt ce vei face cu Hoinarul peste 30 ani...Poate nici nu o sa existe benzina!!! dar inainte de conservare...Hai sa vedem si noi niste poze cum arata un Hoinar aproape nou in 2006!!! Baga niste poze !!! Eu personal nu am vazut hoinar mentinut in stare originala in afara de cele expuse in magazin prin '98-'00!!! da clic pe fara roti si ai sa-l vezi asa cum era cand l-am cumparat!intre timp l-am curatat!cat de cat!mai putin motorul care a avut vaselina de fabrica pe el si a ramas oarecum patat!de aceea am spus ca vaselina in timp...ataca!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 da clic pe fara roti si ai sa-l vezi asa cum era cand l-am cumparat!intre timp l-am curatat!cat de cat!mai putin motorul care a avut vaselina de fabrica pe el si a ramas oarecum patat!de aceea am spus ca vaselina in timp...ataca!!! Daca n-ai fi stat in Bucuresti (500 km cred) te-as fi intrebat daca nu-l vinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iunie 23, 2006 Autor Share Postat Iunie 23, 2006 Daca n-ai fi stat in Bucuresti (500 km cred) te-as fi intrebat daca nu-l vinzi daca am fi fost in anul 2016 am fi stat de vb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iunie 23, 2006 Autor Share Postat Iunie 23, 2006 (editat) poze cu actele originale din88!si mai sunt:cartea tehnica,factura etc...!va multumesc pt. toate informatiile!daca mai aveti ceva va rog postati!vreau sa iasa o traba buna si sa vad hoinarul(de ce nu?)la muzeu!!! Editat Iunie 23, 2006 de fara roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 super tari actele! pentru mine chestiile alea valoreaza cat fierul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iunie 23, 2006 Autor Share Postat Iunie 23, 2006 super tari actele! pentru mine chestiile alea valoreaza cat fierul! nu esti singurul!nu aveam nevoie de hoinar dar cand l-am vazut nu m-am putut abtine!si cand am vazut si actele originale nici n-am comentat la pret!(de altfel cam mare pt.un hoinar)cu alte cuvinte...istorie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.