tudor@manowar.ro Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Salutare, Eu am mai pus un topic cum ca vreau sa-mi iau Dragstar, acum mi-a placut mult Honda Shadow dupa ce am urcat pe una. Ieri insa am vb cu un bun prieten care locuieste in Mississauga (un mic orasel sau periferie a orasului Toronto). Tipul poate sa-mi trimita un motor de Sportster cred ca pe la 1200, cu acte si cu totul in regula. Mi-l trimite ca pe un cadou si eventuale taxe le va plati el pt. ca mi-l face cadou de ziua mea. Ce vroiam sa va intreb... Daca eu primesc motorul respectiv si apoi ma apuc si fac rost de cadru, jante, rezervor si tot ce mai trebuie, accesorii, in fine ceva gen cum a facut shobolanul cu shobolanita, cum fac apoi sa-l inregistrez in circulatie??? cum il omologhez??? sunt in ceata, sunt incepator si d-asta va cer sfatul, ca si daca imi trimite baiatul ala motorul si cheltuie aiurea si eu sa-mi fac aici un motor cu care nu pot merge pe strazi nu e bine si nu are rost. Deci scuzati-mi va rog intrebarile daca sunt aiurea... doar vreau o idee pt. ca sunt disperat sa-mi iau motor in urmatoarele 8 luni... Multumesc, Da, am confirmarea ca ar fi de 1200, acum daca se rezolva cu omologare si cu actele, nu-i cam mare un motor de 1200 pt. un incepator? Faza este ca am cam 1.72 m, 60 kg si intentionez sa ma opresc pe la 70-75 Kg ca sa am mai multa masa sa o pot si controla mai lejer. Trag de fiare la greu sa reusesc asta. E bine de stiut ca imi voi lua motor special ca sa merg linistit cu el, nu tare, sa ma bucur de drum pur si simplu si daca intr-adevar voi reusi sa o omologhez o sa iau ca model shobolanita Shobolanului, dar cu un paint-work diferit si o sa va tin la curent cu poze. Astept in continuare sfaturile voastre. Tudor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madpitbull Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 In primul rind felicitari, frumos cadou vorbeste cu prietenu tau sa-ti trimita tot ce are pe linga motorul ala ca-ti vor folosi, cu actele nu stiu ce sa zic nu cred sa fie vreo problema. Legat de motor este foarte puternic dar daca esti cu capul pe umeri este ok primul meu motor a fost un 1200 si nu am avut nici o problema, si cu punerea proiactului cap la cap sper ca realizezi ca te asteapta o gramada de munca si bani investiti dar va fi ok. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat Iunie 22, 2006 Autor Share Postat Iunie 22, 2006 Da, stiu ca in principiu se poate cu ceva spaga sa fac treaba, dar ma gandeam daca stie cineva cum sa o fac fara spaga si daca se poate efectiv sa omologhez un motor custom. Care sunt pasii, chiar si cu spaga, la RAR vorbesc? Ce marca ii pun aia? Da, am sa merg foarte lejer cu ea chiar daca este puternica. Nu o iau sa ma rup in demaraje sau viteze maxime, ci pur si simplu sa calaresc ceva care sa ma tina mult si bine. Simt ca mai am maxim un an pana voi avea si eu calutul meu de otel. Abia astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Felicitari meshtere shi itzi stau la dispozitzie daca ai nevoie de ceva sfaturi shi idei. Cu inmatricularea ai trei variante: unu sa iei un motor vechi cu cadru shi acte pe care sa pui noul motor. In felul asta ai serie pe cadru shi doar trebuie sa-l repui in circulatzie dupa ce termini customizarea. La faza asta tre sa bagi shpaga puternica in momentul in care il duci la RAR sa inchida ochii baietzii la noua motorizare. Daca vrei sa-l vinzi mai incolo o sa aiba noul proprietar aceleashi probleme. Doi, sa iei un cadru de sportster cu serie pe el shi acte (custom sau nu) shi sa porneshti de acolo. Cost mediu sau mare daca ai de gand sa cumperi cadrul custom (pt a vea serie trebuie sa fie facut "de firma" asha ca e destul de piparat pretzul). In schimb nu o sa ai probleme cu inmatricularea propriuzisa, shi trebuie mita minima ca sa inchida ochii baietzii numai la customizari. Trei, e sa faci motorul dupa cum vrei tu pe un cadru facut de la 0 shi dupa ce termini sa te duci sa-l omologhezi ca vehicol custom. Aici eu am chemat un inginer care e specializat in asha ceva shi dupa ce a facut dreaq shtie ce ca eu nu eram de fatza mi-a batut seriile pe cadru nou. Neaparat!!!!! Shi foarte important... daca vrei sa te apuci de asha ceva fa-tzi cumva un cont Ebay sau gaseshte pe cineva pe care potzi sa-l freci la cap sa cumpere in locul tau piese. De multe ori am zis pe site-ul asta de piesele de pe Ebay da nimeni nu ma baga in seama .... in fine. Asha sa te gandeshti ca daca pe Ebay am luat un rezervor de Softail custom model dorit de mine cu 200 de dolari americani, acelashi rezervor in magazin e peste 1000 de dolari. Asta e un exemplu. Nu shtiu in Romania , dar aici shi mai peste tot in lume, Baietzii de la inmatriculari shi omologari sunt mai flexibili in cea ce priveshte Harley-ul. Chiar shi potera pe strada cand bubuie motorul in draci nu prea zice nimic....hehehehe Oricum bafta mare pt ca ai nevoie .... e un drum lung shi super fain(frustrant uneori sau extra cool alteori) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 daca ii de 1200cc stai flexat ca il pozti ''stapanii'', io nu am itzeles de ce vrei tu sa schimbi cadru' , vrei rigid? vezi tu, shobo nu cred ca o schimbat cadrul in sine, o pus numa alte accesorii, (ghidon, rezervor, sha, etc) io nu stiu legile in tzara da ma gindesc ca daca il ''accesorizezi'' nu trebuie dus la RAR, da ma repet vb in necunostintza de cauza, nu se poate inmatricula si dupa aia facute transformarile de rigoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krane Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Uite legea aici iar pentru ce vrei u citeste articolul 4 , adica omologarea individuala. Tot ce mai ai de facut e sa cauti normele. Teoretic ai putea sa-l inscrii dar cum inca ne aflam in romania nu conteaza daca esti batut pe muchie cu teoria, baietii tot mai vor ceva, mai ales daca e vorba de o chestie noua. Oricum La multi ani pentru ziua ta si te asteptam cu poze odata ce te apuci de "bestie" Salutari leg_pl391_00.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 daca vrei sa inmatriculezi in romania si sa omoleghezi mai intii pregateste-te de multi bani si timp.La sfirsit o sa ajungi la concluzia ca nu merita.Cumpara cu totul un fier inmatriculeaza-l si dupa joaca te cu el cum vrei.Altfel,s-ar putea sa se plimbe cu el nepotii tai,bineinteles daca o sa aiba pasiuni pt.fiarele antice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat Iunie 23, 2006 Autor Share Postat Iunie 23, 2006 daca ii de 1200cc stai flexat ca il pozti ''stapanii'', io nu am itzeles de ce vrei tu sa schimbi cadru' , vrei rigid? vezi tu, shobo nu cred ca o schimbat cadrul in sine, o pus numa alte accesorii, (ghidon, rezervor, sha, etc) io nu stiu legile in tzara da ma gindesc ca daca il ''accesorizezi'' nu trebuie dus la RAR, da ma repet vb in necunostintza de cauza, nu se poate inmatricula si dupa aia facute transformarile de rigoare? Pai nu vreau sa schimb cadrul, pentru ca nu am inca unul. daca v-a ajunge la mine, voi avea doar motorul unui Sportster. Shobolanule iti multumesc mult pentru disponibilitate si crede-ma ca voi apela la tine daca ma voi vedea cu hardughia in brate. Vreau totusi sa ma vad cat de cat repede pe motor si cu cat mai putina bataie de cap cu actele & stuff. Oricum, cand voi avea concret treaba o sa va mai intreb o data. E bine ca m-am lamurit ca se poate face pana la urma si inmatricularea. Numai bine si vreme insorita ! Uite legea aici iar pentru ce vrei u citeste articolul 4 , adica omologarea individuala. Tot ce mai ai de facut e sa cauti normele. Teoretic ai putea sa-l inscrii dar cum inca ne aflam in romania nu conteaza daca esti batut pe muchie cu teoria, baietii tot mai vor ceva, mai ales daca e vorba de o chestie noua. Oricum La multi ani pentru ziua ta si te asteptam cu poze odata ce te apuci de "bestie" Salutari Multumesc mult pentru PDF... Am spus, astept neaparat sa vad care e raportul mai bun: ori un moto gata facut (honda shadow sau yamaha dragstar) ori sa ma apuc si cu ajutorul sa creez propriul motor. A doua varianta este tentanta, dar cu siguranta va fi mai costisitoate. Eu caut cel mai bun raport intre bataie de cap, bani si calitate. Ideal ar fi fost ceva de facut cu motorul ala de sportster... In fine, va voi tine la curent cu ce voi intreprinde. Inca o data multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 daca tu reusesti performanta sa mai omologhezi asa ceva (cadru facut de tine sau ma rog, ceva din bucati) esti cel mai tare. te felicit anticipat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oricum, frumos cadou, ia motorul ala indiferent ce se petrece, iti va folosi. sunt convins. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Cateva comentarii: 1. "Oraselul" Mississauga este asezat langa Toronto si are doar 600.000 de locuitori. 2. Motorul de sporster este racit cu aer - eu as folosi unul racit cu lichid 3. Motorul de sportster vibreaza tare. Asta e un aviz pentru calitatea ridicata a cadrului pe care trebuie sa-l fabrici si o punere in garda asupra a ceea ce te asteapta la drum lung. 4. Va fi mai ieftin numai daca esti foarte priceput si nu trebuie sa platesti pentru fiecare operatie de fabricatie si asamblare. 5. Vei avea un sunet de Harley, dar o motocicleta facuta din bucati, deci nu un Harley. 6. Daca alegi varianta sa iti faci singur motocicleta incearca sa montezi motorul pe cadru cu bucse de cauciuc ca sa mai reduci vibratiile. De asemenea instaleaza ghidonul cu bucse de cauciuc ca sa reduci vibratiile transmise in maini. 7. Motorul de Harley este folosit si in Buel, care e un tip de motocicleta mult mai versatila decat un cruiser, deci vei avea ultimul cuvant in privinta a ceea ce vei calari. 8. In general motorul e separat de cutia de viteze la Harley. Intreaba-ti prietenul ce primesti ca sa stii daca iti trebuie si o cutie de viteze sau nu. Bafta in viata de mototciclist si eventual de constructor de motociclete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat Iunie 23, 2006 Autor Share Postat Iunie 23, 2006 - Da, Iii multumesc mult lui Ion54 pentru faptul ca m-a ajutat sa revin cu picioarele pe pamant. Priceput nu sunt deloc in ale motoarelor, doar am calarit cateva in ultimul an. Tehnic vorbind sunt un afon si jumatate si nici nu-mi trecea prin cap sa il accesorizez singur, cu exceptia, sa spunem, a sheii, ci numai cu ajutorul unui baiat cu experienta. Mai am o problema cu timpul liber pt. ca am 2 servicii si imi este ocuata toata ziua. Oricum am tot timpul din lume sa ma gandesc la solutii... ideea unui custom era insa super... pacat ca nu locuiesc si eu in New Zeeland. Oricum, indiferent ce voi achizitiona o sa va anunt la momentul respectiv. Parca Shadow-uri si DragStar-uri au toti... in fine m-am dus cu gandul departe si am uitat ca vreau un motor de calitate cu care sa calatoresc in voie. Nici nu stiti ce dorinta uriasa am pt. motocicleta ... cu 2 joburi, cam in 10-12 luni am sa am banutii pt. modelele pe care am pus ochii. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 Eu as pune motorul pe un cadru de Nipru care are acte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 8. In general motorul e separat de cutia de viteze la Harley. Intreaba-ti prietenul ce primesti ca sa stii daca iti trebuie si o cutie de viteze sau nu. cu toate astea, calul de dar, stii tu. eu zic sa-l iei. poate iti cumperi un Harley de 1200 si ai inca un motor pentru el. te-ar deranja?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.