Nedelcu. Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 nu mai stiu ce sa mai fac.... nu imi porneste motorul.... scanteie are.... avansul e bun... platina nu e impuscata.... benizna e buna( am schimbat'o de doua ori).... fie dak ii dau la pedala ..fie dak o imping aceiasi problema.... imi ineaca bujia si nu porneste... la compresia care o are si la scanteile care i le da aproape k e imposibil sa nu porneasca..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 nu mai stiu ce sa mai fac.... nu imi porneste motorul.... scanteie are.... avansul e bun... platina nu e impuscata.... benizna e buna( am schimbat'o de doua ori).... fie dak ii dau la pedala ..fie dak o imping aceiasi problema.... imi ineaca bujia si nu porneste... la compresia care o are si la scanteile care i le da aproape k e imposibil sa nu porneasca..... Lucreaza la carburator probabil primeste prea multa benzina. Daca ai posibilitatea incearca pe alt motor care porneste carburatorul si atunci vei fi sigur. Mai au si metehnela mine Mobra nu pornea daca aveam casca pusa Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dani53 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Si eu zic ca Mircea, mai verifica cu rigurozitate avansul totusi, nivelul in camera de nivel constant e mare, poate si cuiul e prea sus, tatoneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 nu mai stiu ce sa mai fac.... nu imi porneste motorul.... scanteie are.... avansul e bun... platina nu e impuscata.... benizna e buna( am schimbat'o de doua ori).... fie dak ii dau la pedala ..fie dak o imping aceiasi problema.... imi ineaca bujia si nu porneste... la compresia care o are si la scanteile care i le da aproape k e imposibil sa nu porneasca..... Desfa capacul de la chiulasa si vezi cum stai cu calamina depusa pe piston, asta mai ales daca nu l-ai pornit de anul trecut. Depunerea calaminei pe piston in cantitati excesive are ca final absortia benzinei si incapacitatea ei de a se aprinde. Am vazut pistoane si cu jumate de centimetru de calamina depusa din cauza uleiului nears sau de proasta calitate. Fix aceiasi problema am avut-o si eu pe timpul cand aveam comunista. Mai verifica si celelalte reglaje, carbuator, aprindere spre linistea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Aprilie 11, 2010 Autor Share Postat Aprilie 11, 2010 multumesc. pentru ajutor.... avansul e bun,... de dimineata am desfacut tot motoru pt k mai am o problema cu treapta a 3-a..imi sare in mers.... si la iau la rand.... o sa incerc sa schimb si bobina de inductie sa vad... salut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 multumesc. pentru ajutor.... avansul e bun,... de dimineata am desfacut tot motoru pt k mai am o problema cu treapta a 3-a..imi sare in mers.... si la iau la rand.... o sa incerc sa schimb si bobina de inductie sa vad... salut.. Nu te lasa rapus de "fiare:Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.