Maniax Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Buna. Am achizitionat de curand (adica azi) un Transalp pt ca Suzi ma ucidea (si eu pe ea) prin craterele din Suceava. Primul lucru care l-am facut a fost sa pun compresmetrul pe cei 2 cilindri. Rezultate: Front: 6,7 Rear: 6,8 Masuratorile le-am facut dand la automat ceva mai lung, pana se stabiliza valoarea. Intrebarea mea este care e limita de service, tinand cont ca are compresie in cartea tehnica 9,2:1? (9,2 aia sunt bari care ii are din fabrica?) Proba am facut-o de curiozitate mai mult, deoarece porneste la sfert de buton ca sa zic asa atat la cald cat si la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Baga un ochi aici http://www.transalp.ro/forum/foame-de-ulei...hilit=compresie Pe la pagina 7 cred ca ai si un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Ai verificat compresia cu motorul cald sau rece ? Ai tras acceleratia la maxim ? Motorul trebuie sa fie cald si acceleratia deschisa la maxim ca sa obtii valorile reale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Aprilie 13, 2010 Autor Share Postat Aprilie 13, 2010 Mmmm, moto era cald, dar treaba cu acceleratia nu o stiam. O sa mai incerc crd o data in conditiile de mai sus. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Uite aici cum se face, poza e din manualul Honda original: -motor cald; -acceleratie deschisa la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Pai e normal sa fie acceleratia deschisa la maxim, pentru ca sa intre amestec in piston, altfel ce compreseaza pistonul ala?! De asemenea, acceleratia la maxim asigura faptul ca amestecul nu mai este impiedicat de nimic sa intre in piston, intra liber (daca ai avea acceleratia oprita ar intra amestec, insa mai greu din cauza clapetelor inchise partial sau total) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.