atlantisu Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 (editat) click aici DERBI ATLANTIS 100cmc 4T 12HP 120km.SUNT SUPER MULTUMIT DE ACHIZITIA MEA.SPER SA AVETI SI VOI OCAZIA SA VA DATI CU UNUL CA AL MEU! click aici Editat Iunie 9, 2006 de atlantisu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperRomania Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 click aici DERBI ATLANTIS 100cmc 4T 12HP 120km.SUNT SUPER MULTUMIT DE ACHIZITIA MEA.SPER SA AVETI SI VOI OCAZIA SA VA DATI CU UNUL CA AL MEU! click aici nenea, nenea, de ce nu purtai casca? mai faceai si cascadorii... ce a zis ala cu opelul astra cand si-a gasit spoilerul si farurile ciobite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 click aici DERBI ATLANTIS 100cmc 4T 12HP 120km.SUNT SUPER MULTUMIT DE ACHIZITIA MEA.SPER SA AVETI SI VOI OCAZIA SA VA DATI CU UNUL CA AL MEU! click aici Nenea nu da info gresite de scuterul tau, Derbi Atlantis 100cc. are motor in 2T si puterea de exact 8,5HP (cam putin, avand in vedere ca la <50 s-au atins 6,5HP), sursa Google. Asta daca nu cumva i-ai schimbat tu tot motorul, aprinderea, ungerea, etc Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 Nenea nu da info gresite de scuterul tau, Derbi Atlantis 100cc. are motor in 2T si puterea de exact 8,5HP (cam putin, avand in vedere ca la <50 s-au atins 6,5HP), sursa Google. Asta daca nu cumva i-ai schimbat tu tot motorul, aprinderea, ungerea, etc Asfalt uscat si salutari cu farul! Ala nu-mi suna a motor in 2 timpi.Plus ca scrie si pe el 4t,uita-te mai atent la poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 scrie pe el FOUR STROKE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 Ala nu-mi suna a motor in 2 timpi.Plus ca scrie si pe el 4t,uita-te mai atent la poze. scrie pe el FOUR STROKE Mda aveti dreptate, dar totusi de unde a scos chestia asta? Eu nu am gasit Derbi Atlantis 100cc 4T pe nicaieri pe net, nici un review, nimic, in schimb am gasit o gramada de chestii despre acelasi model doar ca are motor 2T!!! Oricum consider ca-s povesti faze de genul 12CP la 100cc in 4T, daca era 2T mergea, dar 4T, NO WAY!!! Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - Daca aveti ceva link-uri cu modelul respectiv in 4T as fi curioos sa vad si eu, pentru ca eu nu am gasit, dar asta nu inseamna ca nu exista, nu? Ce daca aia de la Derbi n-au facut in viata lor model de 100cc 4T cu 12CP, asta nu inseamna ca nu exista, nu? Poate ma insel, sau poate nu, cine poate sti, cu siguranta atlantisu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 Deci concluzia este ca motorul are 100cc si este in 4T dar nu are 12 CP. Mosule,ia scaneaza actele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atlantisu Postat Iulie 6, 2006 Autor Share Postat Iulie 6, 2006 nenea, nenea, de ce nu purtai casca? mai faceai si cascadorii... ce a zis ala cu opelul astra cand si-a gasit spoilerul si farurile ciobite? nenea nenea ala nu a spus nika.daca erai si mai atent opellu era cu spatele.in caz ca nu stii o mashina are in spate STOPURI si in fata FARURI si daca tu numesti aia cascadorie...................atunci iti spun sa-ti iei gandul de la CBR.aia e ptr. oameni MARI si curajosi.nu vreau sa ma dau mare dar merg de la 10 ani pe "biciclete cu motor" iar despre casca nu cred ca te-ar fi deranjat pe tine ca imi spargeam eu capul.NU?????bafta si ai grija ce visezi. Nenea nu da info gresite de scuterul tau, Derbi Atlantis 100cc. are motor in 2T si puterea de exact 8,5HP (cam putin, avand in vedere ca la <50 s-au atins 6,5HP), sursa Google. Asta daca nu cumva i-ai schimbat tu tot motorul, aprinderea, ungerea, etc Asfalt uscat si salutari cu farul! nenea nenea nu dau informati gresite.scuter-ul e nou are motor PIAGIO 100cc 4T.daca esti atent la carena din fata ai sa vezi ca si scrie.ete si adresa:specificati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iulie 10, 2006 Share Postat Iulie 10, 2006 nenea nenea nu dau informati gresite.scuter-ul e nou are motor PIAGIO 100cc 4T.daca esti atent la carena din fata ai sa vezi ca si scrie.ete si adresa:specificati! Mda ai dreptate, are motor in 4T, de 97cc. ... iar intre 12CP si 7,3CP nici nu-i mare diferenta, nu, la urma urmei cei 39% nu? Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - De ce nu ai venit la AMKART in weekend sa-l vedem si noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atlantisu Postat Iulie 10, 2006 Autor Share Postat Iulie 10, 2006 Mda ai dreptate, are motor in 4T, de 97cc. ... iar intre 12CP si 7,3CP nici nu-i mare diferenta, nu, la urma urmei cei 39% nu? Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - De ce nu ai venit la AMKART in weekend sa-l vedem si noi? dap.aici ai dreptate.si in carte scrie la fel:5kw si vitez max constuctiva 70km/h.sunt anumite motive ptr. a (minti).la noi in tara poti conduce un fara a detine permis de conducere cat A1 sau A.tre sa aiba max 49cc si sa nu depaseasca viteza max. constructiva de 50km/h.corect?vreau sa imi spui si mie un scuter care e fabricat dupa 2000 care nu fuge mai mult decat scrie in carte.chiar si limitate.asa se intampla si in cazul meu.nu am nici un motiv sa mint.m-as minti pe mine in primul rand.pe site la piagio: {New propulsors in production, 100cc 4stroke for minibike, go-kart, Quad. The 100cc 4Stroke 2V engine is the new one been born of the Hi-PER4 family that it comprises already the famous and appreciated 50cc 4Stroke 2V engine. The engine characterizes for the dowries of compactness and lightness, that allow easiness on its wide range of applications. Like its smaller brother, the propeller has forced air cooling, distribution SOHC and is equipped with a continuous variation speed gear (CVT) with extremely wide range. It distributes 8.9 kW (12 HP) at 8500 RPM and has a max torque of 6.0 Nm (0.61 kgm) at 6500 RPM, able to guarantee high performances and respect the severe pollution standards foreseen during the next years (Euro 2). Point of force of this propeller, therefore, is the optimal compromise between the elevated performances and the low consumptions, dowries that ensure and make it suitable for employments on vehicles which mission profile is mainly the urban commuting, in which demand for good characteristics of brilliance, distance low costs and a minimal environment impact, either in terms of gaseous emissions and acoustic, is requested. } am ajuns si la AMKART pe la 18:00 fara scuter.am vazut ultima cursa.slabut nu prea au fost multe scutere. Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 10, 2006 Share Postat Iulie 10, 2006 Mda ai dreptate, are motor in 4T, de 97cc. ... iar intre 12CP si 7,3CP nici nu-i mare diferenta, nu, la urma urmei cei 39% nu? Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - De ce nu ai venit la AMKART in weekend sa-l vedem si noi? Gearbox: 6-speed ???? are cutie de viteze cu 6 trepte ???? wtf ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atlantisu Postat Iulie 13, 2006 Autor Share Postat Iulie 13, 2006 Gearbox: 6-speed ???? are cutie de viteze cu 6 trepte ???? wtf ??? ce tu nu stiai??????? ori ce transmisie CVT(continuously variable transmission) are trepte de viteza.inaite de curea au fost cu lant dar sau dovedit prea zgomotoase.acum sunt pe curea.sunt mult mai fiabile si mai putin zgomotoase.o sa te mire dar si al tau scuter are 4,5 sau 6 trepte.au aparut cateva autoturisme cu CVT. da click site CVT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 stiu care ii treaba cu CVT , si asta nu are 6 viteze... chiar pe site-u ce l-ai postat tu zice ca: "So it allows selection of a infinite number of ratios" ... deci nu 6... si la majoritatea scuterelor zice transmisie: CVT ... si la motociclete, care chiar au cutie de viteze scrie asa... gearbox: 5 sau 6 speed deaia m-am mirat io asa... sa aiba scuteru' ala cutie de viteze(ar fi fost primu scuter pe la care sa vad asa ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 ce tu nu stiai??????? ori ce transmisie CVT(continuously variable transmission) are trepte de viteza.inaite de curea au fost cu lant dar sau dovedit prea zgomotoase.acum sunt pe curea.sunt mult mai fiabile si mai putin zgomotoase.o sa te mire dar si al tau scuter are 4,5 sau 6 trepte.au aparut cateva autoturisme cu CVT. da click site CVT Prietene, la masinile alea este exact acelasi lucru ca si la scutere. Continuously Variable Transmision inseamna, cum probabil ti-ai dat seama, transmisie continuu variabila. Asta inseamna ca "shift into gear" se face variabil si continuu. Nu poti sa spui, " ...gata am bagat-o pe-a 16-a... ", daca ai fi desfacut asa ceva ai fi inteles despre ce vorbesc. Google-It!? si vei afla ce inseamna CVT si cum functioneaza. Bafta si sa nu mai susti prosti de genul CVT cu curea care are 4,5 sau 6 viteze Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atlantisu Postat Iulie 14, 2006 Autor Share Postat Iulie 14, 2006 (editat) Prietene, la masinile alea este exact acelasi lucru ca si la scutere. Continuously Variable Transmision inseamna, cum probabil ti-ai dat seama, transmisie continuu variabila. Asta inseamna ca "shift into gear" se face variabil si continuu. Nu poti sa spui, " ...gata am bagat-o pe-a 16-a... ", daca ai fi desfacut asa ceva ai fi inteles despre ce vorbesc. Google-It!? si vei afla ce inseamna CVT si cum functioneaza. Bafta si sa nu mai susti prosti de genul CVT cu curea care are 4,5 sau 6 viteze Asfalt uscat si salutari cu farul! hmmmmm .am gresit.ata ete.mai da omu si cu "batul" in balta.daca imi mai aduc eu aminte acum 14 ani cand am desfacut capacul la CVT la o Yamaha jog parca vad si acum o curea si 2 rotite .acum nu are rost sa desfac capacul.abia are 130 km.de miercuri ne vedem pe strada.Miercurea trecuta am obtinut si cat A .pot sa ies si eu ca omul normal fara sa mai stau cu MORCOVUL,IEPURE,VULPE SI VANATOR in C>R. P.S.mai devreme am dat un link>:(da click site CVT) si daca e vorba de Derbi Atlantis....................am mai pus o poza cu el Editat Iulie 14, 2006 de atlantisu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 am inteles io gresit sau scuteru' asta e v2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atlantisu Postat Iulie 14, 2006 Autor Share Postat Iulie 14, 2006 am inteles io gresit sau scuteru' asta e v2? as fi vrut eu dar din pacate e monocilindru cu 2 supape axa cu came in chiuloasa distributia pe lant. pe scurt (OHC) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.