Sari la conținut

IMZ M72


valicaddy
 Share

Postări Recomandate

ei nu fac, le e rusine?

 

de mers merge daca te agiti un pic, nu inteleg de ce vrei sa folosesti unul din ala. cuita n-ai s-o poti pune, si tot asa. munca in zadar.

 

motorul de R60/R75/R80/R100 e practica curenta in cadrele de Ural, Nipru si f probabil ca merge si la M, cu cutie de la motocicleta originala. S-ar putea sa practic si eu asa ceva cu un alt cadru de Nipru.

90% intra bine si R45.

Insa o sa fie un vax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Nu a murit mah, ho. M-ul se transforma.

 

 

 

Bah sa nu se transforme ca e frumos original asa......eu nici acum n-am apucat sa iau unu, si ma linistesc cu nipra pe care am pus un rezervor de M si o sea pe arcuri ca sa ma mint ca asa avea unu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Daca imi ies apele cum trebuie, saptamana viitoare adaug al 3-lea M72.

 

 

 

 

si eu detin recordul de a nu avea nici unu :bounce: (inca!)

 

 

 

 

 

 

....totusi ma pot mandrii ca am calarit unu la viata mea, desi pentru foarte putin timp, da e totusi cel mai frumos motor pe care rusii l-au putut fura.... face....pardon la viata lor

Editat de bach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, m-am suparat. trebuie sa gasim o modalitate de a introduce ambielajul de ural 750 ohv intr-un motor de m72. care te pricepi la tehnica, baga idei. sunt poze cu piesele in care se monteaza ambielajele, si la m si la OHV, la pagina 2. adica aici:

 

/index.php?...52253&st=10

 

va ascult!!!

Editat de valicaddy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, m-am suparat. trebuie sa gasim o modalitate de a introduce ambielajul de ural 750 ohv intr-un motor de m72. care te pricepi la tehnica, baga idei. sunt poze cu piesele in care se monteaza ambielajele, si la m si la OHV, la pagina 2. adica aici:

 

/index.php?...52253&st=10

 

va ascult!!!

 

 

 

care crezi ca ar fi avantajele acestei modificari??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambielajul nou e 750 e "blindat", trebuie efort mare sa-l strici. il pui BINE acum si uiti de el, mi se pare relevant, nu? piesele existente pe piata (grey market) nu sunt la acelasi nivel. si nu e ca si cum ai pune motor de ij pe dacia, e destul de realista treaba.

Editat de valicaddy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai ma ca nu vreau sa desfac nimic, asta e smecheria! capacul reazem pentru rulmentul din spate se pare ca merge relaxat de la ural750 OHV, deci spatele e ca si rezolvat*.

 

numai partea din fata trebuie aranjata, am sa iau un bloc de m si am sa merg la atelier sa masuram bine si sa cer sfaturi de la cei care (probabil) vor face modificarea. ochiometric e loc pentru a se pune in bloc un rulment mai mare in diametru.

 

bielele ar merge daca chiar vrei sa desfaci ceva, dar de unde dracu iei manetoane noi? ca doar cu biele si set de 18 role in colivie nu faci treaba, de aia vreau sa incerc sa il bag pe tot in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...