Sari la conținut

Ajutor!


Postări Recomandate

Sunt disperat !!!! Si-a cumparat k2 600 un prieten, in urma skimbarii uleiului si rectificarii FILETULUI de ulei care avea filetul uzat, cand am, pornit-o dupa o saptamana , NU MAI STA IN NEUTRAL, SI STA BECUL APRINS LA ULEI, NIVELUL NU SCADE DELOC CAND ESTE PORNITA, CE SA FAC? CUM ARATA SORBUL ,ESTE POSIBIL SA SE FI INFUNDAT POMPA, MOTORUL A STAT PORNIT IN RELANTII APROX. 10 SECUNDE CAT TIMP AM VAZUT CA STA LEDUL APRINS IN BORD VA ROG FRUMOS SA MA AJUTE CINEVA CARE STIE BINE, (IL IMBAT LA PRIMA INTRUNIRE PROMIT)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt disperat !!!! Si-a cumparat k2 600 un prieten, in urma skimbarii uleiului si rectificarii FILETULUI de ulei care avea filetul uzat, cand am, pornit-o dupa o saptamana , NU MAI STA IN NEUTRAL, SI STA BECUL APRINS LA ULEI, NIVELUL NU SCADE DELOC CAND ESTE PORNITA, CE SA FAC? CUM ARATA SORBUL ,ESTE POSIBIL SA SE FI INFUNDAT POMPA, MOTORUL A STAT PORNIT IN RELANTII APROX. 10 SECUNDE CAT TIMP AM VAZUT CA STA LEDUL APRINS IN BORD VA ROG FRUMOS SA MA AJUTE CINEVA CARE STIE BINE, (IL IMBAT LA PRIMA INTRUNIRE PROMIT)

 

Posibila cauza: pilitura de metal rezultata in urma rectificarii filetului, sa fi ajuns in sorbul pompei de ulei. In acest caz, singura varianta este demontarea si curatarea pompei. Recomandare: nu mai porni motorul in situatia data; poti avaria segmentii, cuzinetii si lagarele axelor cu came.

Poti incerca golirea si umplerea repetata a motorului cu ulei ( poate pilitura este antrenata de ulei si iese singura )

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat!!!!!!!!!!!!!! ERA DEFAPT IN VITEZA 6 SI NOI O DADEAM IN 5, SI NU A REUSIT SA SE AMORSEZE POMPA IN 800 DE ROTATII SI CCCIOSII DE NOI AM INTRAT IN PANICA, DECI AM SCOS-O PE LIBER SI A URCAT TURATIA NORMAL TIMP IN CARE SA STINS LEDUL DIN BORD SI A LUAT ULEI, ORICUM MULTUMESC ACELORA CARE VROIAU SA MA AJUTE CU O VORBA SAU KIAR DOUA

Mesaj completat

SCUZEEEEEEEEEEEEEEEEEE , CREDETIMA PE CUVANT CA SUNT MURDAR DE VASELINA SI PE FATA , AM VAZUT CUM AM SCRIS DUPA CE AM POSTAT, A FOST UN MARE SOK PENTRU NOI(EU SI PRIETENUL MEU) AM MURDARIT TASTATURA FOARTE RAU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MULTUMESC LUCIAN DE SFAT, TE CINSTESC CAND NE VEDEM, AM REZOLVAT PROBLEMA, DEFAPT NU AM REZOLVAT-O EU , A SCOS PE LIBER MOTOCICLETA PRIETENUL NOSTRU MAITA CARE ARE 50 DE ANI SI RADEM DE EL MEREU CA ACOPERA REZERVORUL DE LA R1 CU BURTOIU, NOROC CU EL CA ERA PRIN PREAJMA, TOATA VIATA MEA NU MAI FAC MISTO DE EL PROMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mesaj completat

Nu fac service moto, o fac din pasiune doar pentru prietenii mei, am refacut tot carenajul , indreptat rezervor ,revizie totala, cat despre scuter este prima mea dragoste ce sa spun.

 

codita este facuta de peftea, adica eu, defapt tot este bibilit de manutele mele, vopsit etc. Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERA DEFAPT IN VITEZA 6

 

 

D'aia am renuntat la motocicleata cu 6 trepte. ;)

Mesaj completat

am rezolvat!!!!!!!!!!!!!! ERA DEFAPT IN VITEZA 6 SI NOI O DADEAM IN 5, SI NU A REUSIT SA SE AMORSEZE POMPA IN 800 DE ROTATII SI CCCIOSII DE NOI AM INTRAT IN PANICA, DECI AM SCOS-O PE LIBER SI A URCAT TURATIA NORMAL TIMP IN CARE SA STINS LEDUL DIN BORD SI A LUAT ULEI, ORICUM MULTUMESC ACELORA CARE VROIAU SA MA AJUTE CU O VORBA SAU KIAR DOUA

Mesaj completat

SCUZEEEEEEEEEEEEEEEEEE , CREDETIMA PE CUVANT CA SUNT MURDAR DE VASELINA SI PE FATA , AM VAZUT CUM AM SCRIS DUPA CE AM POSTAT, A FOST UN MARE SOK PENTRU NOI(EU SI PRIETENUL MEU) AM MURDARIT TASTATURA FOARTE RAU

 

Eu sunt mai greu de cap si tot nu inteleg.... Ce treaba are treapta de viteza in care este motorul, cu turatia, atunci cand ambreiajul este strans? :agree:

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am dat filet am pus uleiul in motor si am lasaty sa curga in tavita sa spele acolo spanul si eu m am gandit. MA duc sa dau o tura, salutare.

Mesaj completat

D'aia am renuntat la motocicleata cu 6 trepte. ;)

Mesaj completat

 

 

Eu sunt mai greu de cap si tot nu inteleg.... Ce treaba are treapta de viteza in care este motorul, cu turatia, atunci cand ambreiajul este strans? :agree:

se invarte oala sau cum se numeste cu totul si invarte mai greu motorul, tot ce trebuia sa fac era sa accelerez putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am dat filet am pus uleiul in motor si am lasaty sa curga in tavita sa spele acolo spanul si eu m am gandit. MA duc sa dau o tura, salutare.

Mesaj completat

 

se invarte oala sau cum se numeste cu totul si invarte mai greu motorul, tot ce trebuia sa fac era sa accelerez putin.

 

 

Te contrazic... Am facut teste cu motorul pornit in treapta 6-5 cu ambreiajul tras, la un KLE 500 ( cu ambreiaj umed ) si cu un BMW 1100 ( ambreiaj uscat ). Nu exista diferente de turatie fata de Neutru. Poate la motocicleta amicului tau, ambreiajul este cam strans (tine foarte aproape de manson) si freaca. Merita inspectie: Roata spate ridicata, schimbate trepte de viteza. Daca motorul este cald, roata nu trebuie sa se invarteasca, daca ambreiajul este tras, indiferent de treapta de viteza. Bafta!

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...