S_Wolf Postat Februarie 1, 2005 Share Postat Februarie 1, 2005 Ok. Ne intilnim la o bere si lamurim toate problemele. Bafta! valiM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 1, 2005 Share Postat Februarie 1, 2005 ne pricepem ce draq ca la noi au fost prima data ...in leg cu pist de olcit si carburatoare de avion... .....la mine un motor cu piese bune 40mii km zic ca e rentabil....sincer am avut si eu avione din astea prin cap cumulte modificari si m-am lasat la mana mea...cilindri pist si segmenti de masina cuzineti de nush ce mertz pompa dubla ulei racire fortata etc...am vazut pe la uni ceva modificari facute si mergea ca o oala sparta....ce sa zic...daca stii cat e de calculat numai marirea rap de compresie si marirea volumuli camerie de ardere sau scaderea ei e bine ca sa faci ceva bun tre sa vb cu un inginer bun care sa stie meserie....sincer abia astept ce scoate vali si ihi doresc succes ca merita p.s. ce e de fabrica grup, pinioane fuga si pist bombate mainou si segmeti cromati e sfant..un alternator de ural nou sau o cutie de ural cu tot cu demaror e demential... bafta la toti nepristii.....care are nelamuriri ihl pot ajuta cu ce stiu ca am facut eu si a mers in rest...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.