Eol Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salut, Acu ceva timp m-am interesat cum se mufeaza un regulator. L-am instalat dupa ureche si a fost ok. Insa mi-a ramas un fir pe care nu am stiut unde sa il pun asa ca am inceput o documentare. Am aflat ca este un alt fir ce trebuie legat la masa. Printre cele aflate era si faptul ca cele pe baza de Shunt-uri fac ca motoreta sa consume mai mult gaz in anumite cazuri. Aveti idee cum functioneza aceste tipuri de regulatoare ? E avantajoasa schimbarea regulatorului dpdv al consumului ? Pentru a nu cheltui prea multi bani cu piese originale am folosit un SH produs de http://www.shindengen.com/content.cfm/regulator_recitifers . Acum constat ca este mai bun decat cel vechi si original. Acesta nu se incalzeste deloc si am aflat ca poate suporta la intrare chiar si 56V. Mai cunoasteti si voi alti producatori ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Chiar nu vad cum poate un regulator sa iti scada consumu de gaz Din ce ne-ai dat tu acolo, vad ca is regulatoare incepand de la 24 pana la 50A. Toate au 3 faze la intrare. Daca ai de gand sa iti pui pe mobra consumatori seriosi, iei ala FET, daca nu, unu normal. Tach option banuiesc ca inseamna ca are iesire pt turometru. Dar te rog, detaliaza legatura dintre regulator si consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Mai 28, 2010 Autor Share Postat Mai 28, 2010 Din cate am dedus eu, fara sa am pregatire de electronist, unele dau surplusul ca si scurt pe faze, asta ar insemna o franare a generatorului, automat o greutate mai mare de invartit pentru motor. Repet, nu am pregatire de specialitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Si eu am auzit ca, cu cat ai mai multi consumatori pe mobra cu atat mai mult iti creste consumul. Insa cica ar fi insignifiant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Mai 28, 2010 Autor Share Postat Mai 28, 2010 Ar mai fi cred de luat in seama si caldura degajata. Dar eu sunt un diletant. Poate e cineva care sa ne poata vorbi din perspectiva unui specialist, si ne poate face o ierarhie, eventual ceva ponturi referitoare la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) Intr-adevar, voltajul se regleaza prin scurtcircuitarea unei semialternante din curentul alternativ la masa, insa cum spunea Âşi Dan, nu afecteaza semnificant consumul. Cel mai important lucru la un releu regulator e sa funcioneze corect si sa te tina cat mai mult. In general, ele se ard destul de frecvent Editat Iunie 2, 2010 de livius_ereticus007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Nu si daca ai BMW Zic BMW, nu rotax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Pai nah... Noi nu ne luam, mah, BMW ca apoi tu nu mai ai cu ce sa ne ne scoti ochii.. Plus ca noi, astia cu japoneze cu stator inecat in ulei, suntem mai masochisti.. Ne place sa ne chinuim Mesaj completat Si ca tot veni vb de BMW, F650 are si el ceva slabiciuni la capitolul asta... Si e BMW...la naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iunie 7, 2010 Autor Share Postat Iunie 7, 2010 Intr-adevar, voltajul se regleaza prin scurtcircuitarea unei semialternante din curentul alternativ la masa, insa cum spunea Âşi Dan, nu afecteaza semnificant consumul. Cel mai important lucru la un releu regulator e sa funcioneze corect si sa te tina cat mai mult. In general, ele se ard destul de frecvent "Se ard destul de frecvent"- adevar ai grait. Din acest motiv a trebuit sa il schimb pe cel original. Apoi am mai ars unu care nu era original(din propria mea ignoranta) si pe care am dat 50 Roni. Iar acu am un altul. Ma gandeam ca daca tot am schimbat atatea si am observat compatibilitatea dintre ele poate nu ar fi rau sa urmaresc la SH-uri unu care are o arhitectura mai desteapta(chiar luat de pe un scuter). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.