Sari la conținut

S-a Stricat Suzi


Fix
 Share

Postări Recomandate

nu e marti 13, dar e 13!suzi nu mai vrea sa mearga!fie calda fie rece nu vrea sa porneasca fara soc!!!si n-are relanti!sta pornita si turata din soc!daca incerc sa o accelerez moare!chiar daca nu-mi putetida solutia poate ma indrumati catre ceva...carburatoare2...aprindere ...sau service!va multumesc si din parcare va salut cu faru... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand, inainte de a te apuca sa umbli la ea, verifica ce fel de benzina este in rezervor, daca ai bagat de curand

poti avea surpriza sa fie de la benzina

stiu un caz in care motor de 5000 km a inceput sa scoata fum ca si cand erau dusi segmentii (dar rau de tot) iar mersul era neregulat

dupa ce a schimbat benzina n-a mai avut nimic

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina are!si fara plumb chiar daca este din 80!filtru de benzina?asta pe unde ar fii ca nu l-am vazut!!pompa de benzina nu cred sa aibe!offf....si mergea asa frumos!!!!nu am pus benzina de curand!deci nu e de calitatea benzinei

Editat de fara roti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina are!si fara plumb chiar daca este din 80!filtru de benzina?asta pe unde ar fii ca nu l-am vazut!!pompa de benzina nu cred sa aibe!offf....si mergea asa frumos!!!!nu am pus benzina de curand!deci nu e de calitatea benzinei

 

Pai spune bre egzact she tip da mothor e. 2t , 4t? Ce capacitate? Filtrul de benzina e poate in reservor dacha nu e de vazut aphara.Dai robenetu jos(care shi ala se poate infuda) si il gashesti. Poate ai shi un gonoi in jigler,orichum ca simphatomalogie pare o lipsa achuta da benzen la mothoras shi shocu ala tochmai asta fase forteaza alimentarea in asha fel inchit la rece sha hie amestechu mai bogatan in benzen bre.

 

Noi sa phim sanatoshi ca hieru sa phase :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai spune bre egzact she tip da mothor e. 2t , 4t? Ce capacitate? Filtrul de benzina e poate in reservor dacha nu e de vazut aphara.Dai robenetu jos(care shi ala se poate infuda) si il gashesti. Poate ai shi un gonoi in jigler,orichum ca simphatomalogie pare o lipsa achuta da benzen la mothoras shi shocu ala tochmai asta fase forteaza alimentarea in asha fel inchit la rece sha hie amestechu mai bogatan in benzen bre.

 

Noi sa phim sanatoshi ca hieru sa phase :disappointed:

corect bre!!!4timpi...250cm!si scrie-mi romaneste te rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca merge totusi cu socul tras, inseamna ca functioneaza si aprinderea, si ca benzina e buna.

 

Cel mai probabil carburatoare murdare / dereglate. Mergi la service sa iti verifici carburatoarele. Baga un ochi in rezervor sa nu fie plin de rugina.

 

La asemenea simptome mai contribuie (dar doar contribuie) si uzura generala, adica:

- bujii uzate;

- filtre infundate;

- ulei uzat.

 

Mai grav te poti astepta la:

- compresie redusa / segmenti uzati;

- distributie uzata;

- axa/e cu came uzate

- culbutori / pastile dereglate - uzate.

(desi astea nu apar asa brusc)

 

Din proprie experienta, cand motorul (mai ales cele mai vechi) are probleme trebuie sa verifici TOTUL, altfel nu faci nici o treaba, un simptom poate avea nenumarate cauze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca merge totusi cu socul tras, inseamna ca functioneaza si aprinderea, si ca benzina e buna.

 

Cel mai probabil carburatoare murdare / dereglate. Mergi la service sa iti verifici carburatoarele. Baga un ochi in rezervor sa nu fie plin de rugina.

 

La asemenea simptome mai contribuie (dar doar contribuie) si uzura generala, adica:

- bujii uzate;

- filtre infundate;

- ulei uzat.

 

Mai grav te poti astepta la:

- compresie redusa / segmenti uzati;

- distributie uzata;

- axa/e cu came uzate

- culbutori / pastile dereglate - uzate.

(desi astea nu apar asa brusc)

 

Din proprie experienta, cand motorul (mai ales cele mai vechi) are probleme trebuie sa verifici TOTUL, altfel nu faci nici o treaba, un simptom poate avea nenumarate cauze.

cam multe de verificat!deci:merge cu socul tras dar pe la 3000ture!daca-l imping chiar putin ,turatia scade si se opreste!problema a aparut in mers,cand la un semafor s-a oprit!deci sper sa nu fie toata lista pe care mi-ai scris-o!!!motorul e superok!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-o sistematic,vezi daca scoti alimentarea la carburator cum curge benzina.Daca curge bine e ok,inseamna ca vine la carburator,ai grija insa sa nu curga doar ce e pe furtun si atit! Pasul doi desfaci capacul camerei de nivel constant si verifici toate jiglerele.Unul din ele e infundat,sa nu bagi sirmulite sau mai stiu eu ce minuni sa le desfunzi!

 

Cred ca se cere si o spalare a rezervorului ca sa nu mai ai surprize de genul acesta.

 

Oricum carburatorul este destul de delicat,daca ai mai facut te poti apuca,daca nu,vorbeste cu cineva sa te rezolve sa nu o strici mai rau.

 

Am vorbit destul de romaneste? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-o sistematic,vezi daca scoti alimentarea la carburator cum curge benzina.Daca curge bine e ok,inseamna ca vine la carburator,ai grija insa sa nu curga doar ce e pe furtun si atit! Pasul doi desfaci capacul camerei de nivel constant si verifici toate jiglerele.Unul din ele e infundat,sa nu bagi sirmulite sau mai stiu eu ce minuni sa le desfunzi!

 

Cred ca se cere si o spalare a rezervorului ca sa nu mai ai surprize de genul acesta.

 

Oricum carburatorul este destul de delicat,daca ai mai facut te poti apuca,daca nu,vorbeste cu cineva sa te rezolve sa nu o strici mai rau.

 

Am vorbit destul de romaneste? :kiss:daaaa!asa da !multumesc mult!n-am mai desfacut dar nu sunt strain de mecanica!o intrebare:pot sa desfac carburatoarele si le curat ,fara sa le dereglez? :disappointed:

maine la prima ora le execut!!!va multumesc pt sfaturi!le voi urma! va tin la curent!!! :crack: Editat de fara roti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti atent la plutitor sa nu-i modifici cursa sau sa-i strimbi lamela,la jiglere sa nu-ti scape surubelnita sau cheia in ele,atentie marita adica,eu zic ca nu ar fii probleme.Vezi la montare sa fie bine etansat sa nu curga benzina sau sa traga "aer fals"! Scoti unul cite unul si il pui la loc sa nu se incurce intre ele,de fapt nu prea se potrivesc in alta gaura,dar mai stii...Daca ai vreo idee de Carburol vezi ca ala maninca cauciucul sa scoti tot de pe el,lasi doar metalul... :disappointed: Bafta,ma duc la culcare ca-s rupt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine la prima ora le execut!!!va multumesc pt sfaturi!le voi urma! va tin la curent!!! :disappointed:

MAO-SAN!vad ca esti pe aici! spune-mi te rog unde ai atelierul?adresa

 

 

Daca esti atent la plutitor sa nu-i modifici cursa sau sa-i strimbi lamela,la jiglere sa nu-ti scape surubelnita sau cheia in ele,atentie marita adica,eu zic ca nu ar fii probleme.Vezi la montare sa fie bine etansat sa nu curga benzina sau sa traga "aer fals"! Scoti unul cite unul si il pui la loc sa nu se incurce intre ele,de fapt nu prea se potrivesc in alta gaura,dar mai stii...Daca ai vreo idee de Carburol vezi ca ala maninca cauciucul sa scoti tot de pe el,lasi doar metalul... :crack: Bafta,ma duc la culcare ca-s rupt...

noapte buna si multumesc tare mult!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da nu mai bine te duci tu la un service ,sau la un prieten care cunoaste si sa-ti curete ,sincronizeze carburile si gata ?

ca trece vara

bafta

ma gandeam sa nu deranjez un mecanic pt o problema relativ minora!dar daca nu ma descurc cu siguranta te voi cauta!lasa-mi te rog nr de tel si adresa ta(de service)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SUZI MERGE!!! :lol: i-am dat de cap!asa cum spuneam la prima ora m-am apucat de ea...!nu dormisem toata noaptea asa ca aveam un chef nebun sa surubaresc...!am demontat rezervorul,robinetul cu sita...totul ok!!si-am trecut la carburatoare!!conform indicatiilor primite,am demontat cu grija,am curatat,am suflat am montat!si gata!MERGE ca inainte!!!adica bine!va multumesc tuturor pt ajutor!!!m-am priceput sau am avut noroc????n-am desfacut decat partea de jos a carburatoarelor!!!sus mi s-a parut mai complicat asa ca nu m-am bagat!!! :disappointed: :crack: :sick: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur pt. tine! Acolo jos sint jiglerele,acolo trebuia umblat.

 

Marius sa nu ma injuri! :smoke:

cu siguranta mi-as fi jignit buzunarul (si asa subtiat)sa ajung la mecanic pt un mic gunoi in carburatoare!!!la mecanic mergem pt lucruri mai importante!!!si dupa ce in prealabil facem imprumut la banca.... :banana: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...