B.B. Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Bai dot977, la transalp de 600 pinionul e prins doar cu o siguranta, o saiba cu dinti pe interior, care e prinsa de pinion cu 2 suruburi care ies cu cheia de 10. Alea le scoti si cu mana, nu-ti trebuie nici o pneumatica! Asta e pinionu: asta e saiba de blocare de pe el: In alea 2 gauri sunt suruburile de 8mm, scoti suruburile, rotesti saiba sa se alinieze dintii si o scoti afara si apoi scoti si pinionul. Daca ai altceva decat ceea ce vezi in poza inseamna ca nu e transalp sau a fost schimbat axul din cutie si facuta vreo tiganie. Daca e asa, e cum zice bec. Oricum asa e bine, in cea mai mare treapta daca vrei sa ai un cuplu cat mai mare de invins, valabil la orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Oare? Daca parchezi masina in rampa sau in panta si o asiguri doar bagand o in viteza o bagi in a cincea sau in viteza intai sau marsarier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Ai dreptate, in treapta 1 pt blocat axul secundar din cutie - cel cu pinionul.. sau rotile la masina.. Am facut confuzie cu blocarea arborelui cotit la o masina sau la motot - pentru a-l bloca pe ala se baga cutia in treapta cea mai mare - 5 sau 6(daca exista) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.