Sari la conținut

yoz1978

Membru
  • Număr conținut

    101
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.facebook.com/pescaru.bogdan

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    CB1000RA

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CBR 600 F3 , CBR 919 RR , 1k RR

yoz1978's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Intradevar Honda-i Honda iar tu deja prin comentariile tale legate de aceasta marca ai devenit penibil. Ai nu ai ce comenta te iei de Honda. Daca nu poti ajuta cu un sfat , o idee de ce nu-ti vezi frate de treaba ta si te bagi ca musca in lapte...
  2. Va salut! De curand am o problema cu pornirea la motocicleta. Sunt zile cand porneste fara probleme zile cand nu porneste decat foarte greu. Nu stiu daca este bateria sau altceva. Daca ar fi bateria ar trebui sa nu mai pornesca deloc. Daca ar fi statorul si ar merge doar pe baterie ar trebui sa o descarce de tot si apoi sa nu mai porneasca. De asemenea cand vreau sa o pornesc se aude un zgomot ciudat ca de scurtcircuit in zona bujiilor. Si de obicei nu porneste decat foarte greu dupa ce merg cu ea si o las cateva ore oprita. Ce ar putea sa fie ???? Multumesc anticipat!
  3. Pe internet am vazut filmulete in care diversi curata lantul moto cu WD-40 si chiar il recomanda fiind mai ieftin decat un spray dedicat. A incercat cineva aceasta metoda de curatat lantul , este ok , afecteaza lantul ??
  4. Foarte frumoasa sa o stapanesti sanatos si fara incidente!!!
  5. yoz1978

    ITP moto

    Multumesc pentru ajutor ma duceam la Brasov mai mult pentru drum spre Pitesti sunt numai localitati dar daca este 130 lei mai bine vin la Pitesti. Am vorbit cu cineva care are o statie ITP la iesire spre Craiova si mi-a spus ca ar costa 90 lei daca sti in alta parte mai ieftin ... Nu am probleme la motocicleta este vorba doar de pret.
  6. yoz1978

    ITP moto

    Am si eu nevoie de o informatie legata de o statie ITP din Brasov. Eu sunt din Arges dar pana acum un an am lucrat in Fagaras si inspectia periodica o faceam in Brasov la statia ITP de la intrarea in Brasov dinspre Fagaras (fosta Agrobarsa sau ceva de genul). Omul de la acea statie era ok din toate punctele de vedere si as avea nevoie de un nr de telefon daca il are cineva pentru o programare. Acum doi ani cand am facut inspectia m-am dus fara programare dar intre timp poate s-au mai schimbat lucrurile si nu as vrea sa vin din Campulung degeaba.
  7. Am spus ca se incalzeste capacul destul de tare. Motorul era pe undeva pe la 60 grade iar pe capac nu mai puteai sa ti mana. Daca e normal e ok. Statorul este de la Ricks si a costat 670 lei
  8. la masa pe cadru nu da nimic. Becul ala rosu se aprinde dupa ce pun contactul si apas butonul rosu dar apoi se stinge insa daca mai astept cateva secunde si nu pornesc motorul se aprinde din nou si atunci se aud zgomotele alea. Daca pornesc motorul se stinge. Normal cu vechiul stator puneam contactul apasam butonul rosu se auzea injectia si se aprindea ledul rosu dupa cateva secunde se stingea si ramanea stins pana porneam motorul , acum dupa ce se stinge in cateva secunde se reaprinde dar daca pornesc motorul se stinge normal. Totul se intampla pana pornesc motorul dupa totul e ok. Cand am pus statorul (capacul cu statorul) pe motocicleta l-am tinut destul de ferm deoarece ma asteptam sa fie tras de magneti dar cand mai aveam cred jumatate de cm pana la pozitia finala l-a tras putin si mi-a scapat cam brusc. Este posibil sa se fi intamplat ceva cand l-au tras magnetii???? De incarcat incarca foarte bine dar dupa cum am spus capacul pe care este statorul se incinge destul de tare (mult mai tare decat cel de pe partea opusa) Nu stiu cu vechiul stator daca se incingea chiar asa ca nu am verificat.
  9. o sa verific dar pana sa schimb statorul nu facea asa si doar la mufa care intra in releu am umblat
  10. Va salut si revin cu problema legata de incarcare la un cbr 1000 RR 2007. Am inlocuit statorul si acum incarca normal dar se intampla urmatorul fenomen. Pun contactul apas butonul rosu astept sa se stinga ledul rosu din bord se stinge dar se aude un tacanit undeva in zona bateriei (dupa ea cred) ca un ros de soarece. Dupa cateva secunde daca mai astept fara sa o pornesc se aprinde ledul rosu din bord. Daca o pornesc ledul rosu se stinge iar tacanitul nu stiu daca se mai aude sau nu din cauza motorului. De asemenea capacul pe care este montat statorul se incinge destul de tare nu prea pot tine mana pe el. Nu stiu daca asa se incingea si cu statorul vechi pana sa se arda. In concluzie nu stiu ce este tacanitul ala si daca ledul rosu din bord nu ar trebui sa ramana stins din moment ce s-a stins pana o pornesc.
  11. Merita investitia intr-un stator/releu aftermarket sau mai bine oem. Acum cativa ani am schimbat un releu la un 919 si am luat unul aftermarket ducati care are vreo 5 ani de functionare si inca merge insa la 1000 rr nu stiu cum sta treaba
  12. 15,5 cu farurile aprinse pe vaza lunga la 5000 rpm mi-a aratat cineva scrie in manualul de cbr 1000 rr 2004
  13. Salut am un CBR 1000 RR model 2007 care astazi nu a mai vrut sa porneasca. Dupa ce am pus redresorul pe baterie a pornit. Avand in vedere ca nu ma pricep la partea electrica o sa merg la cineva care se pricepe (cat de cat - sunt din Campulung Muscel si nu prea este nimeni prin zona care se pricepe la motociclete din ce stiu eu) dar as avea nevoie de niste sfaturi legate de verificarile pe care le va face. Am citit ca dupa ce incalzesc motorul la temperatura de functionare se opreste motorul se pune multimetrul pe borne se reporneste motorul se aprinde faza lunga si la 5000 rpm ar trebui sa indice 15,5V. Asta ar fi legat de baterie dar as vrea sa stiu cum trebuie sa verifice releul de incarcare sau alternatorul. Bateria are aproximativ 2 ani si este Toplite (ma gandesc ca ar trebui sa mai tina). Am un prieten care a inlocuit bateria apoi releul si in cele din urma a fost statorul deci as avea nevoie de un sfat sa nu patesc ca el. In principiu ma intereseaza cum se verifica releul si alternatorul sau care ar putea fi cauza din care nu porneste in afara de baterie. Multumesc anticipat!
  14. Sunt posesor de 1000 rr Fireblade model 2007. Anul trecut am avut 15w50 Motul 300V si nu au fost probleme (nu a consumat ulei). Anul asta am folosit Bel-Ray 10w50 EXS si in aproximativ 5000 km am completat in jur de 600 ml ulei. O sa pun anul viitor probabil 10w40 Motul 300V (sa vad cum se comporta) si daca nu o sa fie ok 10w40 o sa revin la 15w50 dar Motul.
  15. Cauciucurile sunt pilot power 3 , vibratiile sunt mai mult pe verticala din ce am simtit eu si destul de fine nu se ajunge la voblaj , pana sa se umble la furca cu aceleasi cauciucuri nu se simteau vibratii. Este posibil sa se fi pus prea mult ulei in amortizoare si in combinatie cu cauciucul sa creeze vibratii? Conti road attack am avut si eu pe alta motocicleta si spre finalul de viata se comportau destul de ciudat. Nu ma pricep la setarile amortizoarelor dar o sa pun cateva poze poate nu sunt setate identic ...
×
×
  • Creează nouă...