Raul. Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 De anu trecut. Am pus 27000KM pe DRZ. Lam vindut imi iau altu curind. http://www.youtube.com/user/mocioclistu#p/u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 l-ai vandut preventiv sau ai avut ceva probleme la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Iunie 7, 2010 Autor Share Postat Iunie 7, 2010 l-ai vandut preventiv sau ai avut ceva probleme la motor? Da, preventiv. Io am fost paranoid de cind lam luat nou ca o sa faca poc la cum trag de el. Da lam vindut cu 17K mile pe el si inca pare sanatos motoru. Iam scimbat uleiu la fiecare mie de mile si o avut valvele ajustate la 12K. Ma arde rau sa imi iau altu, da trei sa astepte ca imi trebuie caruta prima data. DRZu e naspa rau de tot pe freeway si unde stau acu is la 60mile de locu meu de joaca. 120 mile de freeway dus intors + 90/110 mile tura prin munti = fund varza, cauciucuri varza, motoru obosit prea repede. Cum imi gasesc o camioneta mica pt freeway imi iau alt DRZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) ai ajustat vvalvele adica i-a pus ''tappet shim'' mai groase(alta ajustare nu exista)? distanta intre tappet si axele cu came era mai mare decat cea prevazuta in carte? ce ulei ai folosit? te intreb pt ca mi se pare cam devreme sa se fi uzat asa.... eu am facut verificarea la axe si valve la 35 000 parca si distanta era undeva la mijloc spre mic deci mai era bine de tocit pana la schimbat pastilele alea desi nu-i mare lucru. mai mult eu schimbam uleiul la 5000km Editat Iunie 7, 2010 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Iunie 7, 2010 Autor Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) ai ajustat vvalvele adica i-a pus ''tappet shim'' mai groase(alta ajustare nu exista)? distanta intre tappet si axele cu came era mai mare decat cea prevazuta in carte?ce ulei ai folosit? te intreb pt ca mi se pare cam devreme sa se fi uzat asa.... eu am facut verificarea la axe si valve la 35 000 parca si distanta era undeva la mijloc spre mic deci mai era bine de tocit pana la schimbat pastilele alea desi nu-i mare lucru. mai mult eu schimbam uleiul la 5000km Bine, sa fiu mai clar, lam dus la mecanic si el io ajustat valvele Din cite tin minte o zis ca trebuiau ajustate. Cum, habar nam. Ulei am folosit intodeauna Castrol Act>evo 10W40. Is pe linga cu mecanica de motor dar uleiu si cauciucurile io leam schimbat de fiecare data. Deci banuiesc ca differenta este ca DRZu tau este folosit ca enduro. Si daca tragi tare de el pe coclauri tot nu cred ca se uzeaza la fel ca si cind il folosesti mult la 75mph+ Din amici mei cu DRZ-SM unu o facut poc la motor cu 7000mile pe el, unu pe la 14000 si unu la 16000. Da cunosc si unu cu in jur de 25000 mile pe el care inca merge bine. Folosit ca enduro am auzit ca sunt aprope indistructibile. Editat Iunie 7, 2010 de Raul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) m-am uitat la filmuletele tale.....intr-adevar il tii mai mereu in ture multe deci e ok. ma gandeam ca am avut eu noroc de unul bun! rodajul l-ai facut ca la carte sau i-ai dat din prima? la aia la care o facut poc ce li s-a stricat? mersi, bafta! Editat Iunie 7, 2010 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Iunie 8, 2010 Autor Share Postat Iunie 8, 2010 Nu chiar ca la carte da nici ca ghiolbanu tras de el cu uleiu original. Am pus vreo 400mile usurele, mers pe curbe variata viteza fara ture de motor inalte sustinute. Porma am schimbat uleiu si iam considerat rodajul facut. Dupa cum ziceam, o avut viata grea cu mine da cind am vinduto inca mergea excelent. Cit despre DRZurile care or facut poc, din cite am inteles deobicei pistonu bulit. Nu am prea multe detali despre asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Cit despre DRZurile care or facut poc, din cite am inteles deobicei pistonu bulit. Nu am prea multe detali despre asta. Probabil ca au ramas fara ulei / cu putin ulei. Ca asa aiurea nu are de ce sa se buleasca pistonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Interesant locul de oglinda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Iulie 13, 2010 Autor Share Postat Iulie 13, 2010 No ca nu mai putui fara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.